Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
ГБ 1175 (или 1176 нисам добро видео возио сам) на линији 18 накривио се на десну страну
 
vucko":1wlcwsof je napisao(la):
cijih je ovo 5 buseva jutros izgorelo?lice na ikare

Ne znam čiji su, ali su turistički i u pitanju su tri Setre i jedan Neoplan... Ovaj peti (onaj koji je je jedini bio parkiran različito u odnosu na druge) liči na nekog od Mercedesa ili MANa.

152388_izgoreli-autobusi-ispod-gazele-foto-m-peric-0006_origh.jpg

Foto: M.Perić @ Blic.rs
 
igor 77":kxa6z8r7 je napisao(la):
prostorni planer":kxa6z8r7 je napisao(la):
Sinoc sam pricao sa vozacem na poslednjoj 72 ci, koji vozi onu n seriju na koju mi pljujemo. On nije bio tako zamerljiv na nju kao mi ovde na forumu. Kaze autobus je presao za 3 godine 460 000 km i s obzirom kako ga odrzavaju da je to odlican autobus. Takodje sam ga pitao zna li se od koga ce kupiti 25 niskopodnih zglobnih autobusa i rekao mi je da im je stigao u pogon nbg niskopodni zglobni bik i da ce se u narednim danima testirati na raznim linijama. Kaze da izgleda Djilas ignorise ikarbus (moj komentar: iz ko zna kakvih razloga, verovatno mu ne nude pare. Smesna mi je njegova konstatacija da ce kupiti 250 autobusa kad vide sta ce biti sa ikarbusom, a ljudi prave autobuse za privatnike normalno, nego hoce nekome da napravi posao) i da postoji velika mogucnost da cemo imati 25 niskopodnih bik-ova (mazova) + 10 solo. GSP = Beobus :mad:

Hoce da naprave posao Milanu Beku jer je on vlasnik BIK-a tj.Vulovic transporta,pa sada sami sklopite kockice ko koga finansira i od cijih para!

Da li je zaista tako???

Ima li potvrde na sajtu APR-a ko je vlasnik tih firmi?
 
nenad78":2mvo4xv8 je napisao(la):
vucko":2mvo4xv8 je napisao(la):
cijih je ovo 5 buseva jutros izgorelo?lice na ikare

Ne znam čiji su, ali su turistički i u pitanju su tri Setre i jedan Neoplan... Ovaj peti (onaj koji je je jedini bio parkiran različito u odnosu na druge) liči na nekog od Mercedesa ili MANa.

Ево шта кажу Новости:

PET turističkih autobusa, po dva firmi "Turismo" iz Beograda i "Euroturs" iz Elemira i jedan "Feraltravela" iz Ciriha, potpuno je izgorelo juče oko tri časa na parkingu ispod Gazele. Žrtava nije bilo, a pričinjena je velika materijalna šteta. Uzrok požara zasada nije poznat, a vlasnici vozila sumnjaju da je podmetnut. Policijska istraga je u toku.

Опширније и слике:

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:335391-Beograd-U-pozaru-izgorelo-pet-autobusa

Колико ја видим, у питању је један нови МАН, затим 2 Сетре 216 и још нешто шо личи на Сетру... У сваком случају туга, верујем да је неко то потпалио. :notok:

prostorni planer":2mvo4xv8 je napisao(la):
Smesna mi je njegova konstatacija da ce kupiti 250 autobusa kad vide sta ce biti sa ikarbusom, a ljudi prave autobuse za privatnike normalno, nego hoce nekome da napravi posao) i da postoji velika mogucnost da cemo imati 25 niskopodnih bik-ova (mazova) + 10 solo. GSP = Beobus :mad:

:rant: :rant: :rant:
И онда кажу да се иде градским превозом а не колима... Никад! :rant:
 
MilisaV":2lb4qml2 je napisao(la):
naravno da nije tačno....

100% kapitala vulović transporta je zoran vulović.

naravno sve se ovo lako da proveriti na sajtu agencije za privredne registre

direktan link

http://pretraga.apr.gov.rs/RepsisPublicSite/Search/GeneralEnterpriseSearch.aspx

i samo otkucaj vulović transport i sve imaš. samo vole ljudi glasine pa to ti je.

Da li stvarno mislite da ce neko otvoriti 20 preduzeca na svoje ime pa pogledajte sta se radi u drzavi.BIK je u vlasnistvu Vulovica samo na papiru ,a stvarni vlasnik mu je kum Milan Beko!To je prava istina.
 
Pa dobro, otvaraju firme na račun žene i slično, ali žene su žene, u našem društvu se smatraju neautonomnim. A ovo je ime drugog čoveka, i formalno pravno je njegova firma, svi drugi guvbe pravo. Postoje drugi načini da se zakamuflira vlasnik, a to je neka komplikovana vlasnička struktura. AD, DOO, holdinzi i slično... Ako piše jasno ime i prezime, mislim da je to to.
 
Hteo sam da skrenem pažnju na ovaj zadnji deo salona. Po meni je mnogo bolje odrađen nego kod Ikarbusa 112N, pogledajte koliko više ima mesta kada 1+2, ne razumem zašto u Ikarbusima trpaju 2+2 u tom delu i uvek je zgužvano.

zup5py.jpg
 
Александар":2aacvnkr je napisao(la):
Hteo sam da skrenem pažnju na ovaj zadnji deo salona. Po meni je mnogo bolje odrađen nego kod Ikarbusa 112N, pogledajte koliko više ima mesta kada 1+2, ne razumem zašto u Ikarbusima trpaju 2+2 u tom delu i uvek je zgužvano.

zup5py.jpg
Zato sto mu je tu rezervoar tj. malo lose resenje.
 
@Александар wrote
Hteo sam da skrenem pažnju na ovaj zadnji deo salona. Po meni je mnogo bolje odrađen nego kod Ikarbusa 112N, pogledajte koliko više ima mesta kada 1+2, ne razumem zašto u Ikarbusima trpaju 2+2 u tom delu i uvek je zgužvano.




Zamisli 1+ 1 koliko tek onda ima mesta
evo iskopah fenomenalan post @mm8990 :kk: :)


amm8990":1yf85woo je napisao(la):
Naravno da bi bilo super da svuda voze niskopodna vozila, ali smatram da su ona više potrebna u centru grad, ne iz razloga što možda u tom delu ima više starijih ljudi ili ljudi sa posebnim potrebama, već zbog brže cirkulacije (izlaska/ulaska) što bi povećalo efikasnost samog prevoza i smanjilo gužve. Da se razumemo, danas nema normalnih uslova ni za ljude kojima viskopodni autobus ne predstavlja problem, tako da još neko vreme u gradskim autobusima nećemo videti invalidska kolica ili će to biti jako retko, pošto oni delimično imaju obezbeđen prevoz od strane GSP-a. Evo, primera, vozilo se zaustavlja u ulici u kojoj nema mogućnosti da se zaustavi van kolovozne trake, autobusu sa 3 stepenika treba duplo duže vremena da razmeni putinike nego niskopodno vozilo, za to vreme se stvara već kolona vozila, koja bi verovatno bila duplo kraća da se vozilo duplo manje zadržalo na istoj stanici. Sa druge strane u većini prigradskih mesta dužina stojanja vozila na stanici ne ostavlja takve direktne posledice.
Sa druge strane, prigradsko vozilo treba da bude komfornije od gradskog autobusa. Tipične gradske autobuse proizvode italijani sa što manje mesta za sedenje.

Ovo je Iveco u vlasništu GSP-a na prigradskoj liniji 705
"gspbeograd.iz.rs"":1yf85woo je napisao(la):
gspbeograd.iz.rs

Da su nam ovakvi autobusi na opterećenijim linijama, gužve bi bilo manje. Naravno ovakav autobus nije za duže relacije, jer svako očekuje da sedi, ako putuje dosta duže. Zbog toga takvi autobusi trebaju biti opremljeni udobnijim sedištima, klima uređajem i slično. U samo niskopodno vozilo često nije moguće ugraditi veći broj sedišta, pa je i njegov kapacitet manji. Možda bi najbolje rešenje za prigrad bilo kupovina low-entry autobusa, tj. onih sa bar jednim ulazon bez stepenika.

The regional transit bus usually connects cities with surrounding suburbs, and cities and villages with each other. Just like city buses, regional transit buses usually have a route and destination indicator above or behind the windscreen. Because of stops being further apart than with city buses, and fewer people getting in and out, regional transit buses usually have more seats and less standing capacity, and are less likely to have a low floor.
http://www.used-buses.net/bustypes/regional_transit_bus.asp

Kasnije sam se i vozio sa Zemunskim ljubimcem lepim ,,oldtajmerom ,, koj je upravo ima raspored 1+1 a koj je ,,saranio ,, mnoge novije buseve, pravi doživljav prostranstva i konfora :)
 
Матеја Бељан":4ypgpusx je napisao(la):
Pa dobro, otvaraju firme na račun žene i slično, ali žene su žene, u našem društvu se smatraju neautonomnim. A ovo je ime drugog čoveka, i formalno pravno je njegova firma, svi drugi guvbe pravo. Postoje drugi načini da se zakamuflira vlasnik, a to je neka komplikovana vlasnička struktura. AD, DOO, holdinzi i slično... Ako piše jasno ime i prezime, mislim da je to to.
Не буди наиван, уопште није битно на кога се фирма води, већ ко је дао почетни капитал. Он вуче конце.

Могао је уместо кума да узме било кога, да му да почетни капитал и каже: "Од сада радиш како ти ја кажем". А зашто незнанца кад има кума, зар не?

Пази, не кажем да је Вуловић заправо Беко, само наглашавам да фирма не мора бити у практичном "власништву" на оног на кога се води.
 
boca-ica":27wxmmo6 je napisao(la):
Kasnije sam se i vozio sa Zemunskim ljubimcem lepim ,,oldtajmerom ,, koj je upravo ima raspored 1+1 a koj je ,,saranio ,, mnoge novije buseve, pravi doživljav prostranstva i konfora :)


:kk: Sirot, postavili ga na 78 a bolje izvlači od novog Neobusa. Zbog tog rasporeda sedišta je ima prilično dosta mesta, poređenja koliko stane u zglobnu 206. kad se napuni. Jednom tako su ga toliko preopteretili da su mu svi vazdušni jastuci popucali :( Dizajnom nije atraktivan, ali je jako funkcionalan autobus, to niko ne može da porekne ! Inače, tršćanin :)
rirj7p.jpg
 
Stvarno i meni se cini da novi Neobus na liniji 78 slabo vuce u poredjenju sa ne bas sjajnom konkurencijom.
 
Preznojavanje u vozilima GSP
bg-klima_310x186.jpg

Ugradnja i servisiranje rashladnih uređaja u vozilima GSP "Beograd" kasni. Posao usporilo uhodavanja radnika, postupak javne nabavke i uvoz klima.
Kako "Novosti" nezvanično saznaju, problem je nastao jer se odustalo od tendera za servisera i odlučeno je da posao bude poveren majstorima iz matične firme, koji tek treba da se upoznaju sa načinom rada.
Do sada je ugrađena klima u tri vozila.
Ceo tekst na: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:335912-Preznojavanje-u-vozilima-GSP
 
Dzaba klima kad je unutra 50% usmrdjenih i ubudjalih. Samo nek izbiju jos par prozora i onih kabrio otvaraca, da moze da se dise...
 
Solaris CNG u poseti pogonu na Novom Beogradu, verovatno povodom kupovine novi 10 CNG vozila :)

"ik166"":3i7f8r70 je napisao(la):
Нисам знао где да ставим слику, па ево овде ћу.

Данас око 13 и 30 часова овај Соларис улази у СП ''Нови Београд:

http://gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=80&start=520
 
Je li Solaris Poljska firma? Te eko buseve treba prvo da uključe na linji 31 koja prolazi preko terazija umesto onih kanti koje sada voze na toj linji.. :notok:
 
Kad sam fotografisao nove Neobuse pohvalio sam to što se otvaraju oba krila prednjih vrata, ali sam isto napisao da će jedno biti blokirano flašom. Pogrešio sam, ubacili su letvice i blokirali vrata, i naravno zbog naprezanja već iščupali jedno krilo :/
11jpuza.jpg
 
Dobra ideja za 31 ali bi morao da bude zglob,a koliko znam nema zglobova na gas?

Koliko su inace tisi busevi na gas nego na dizel?
 
Zašto misliš da nema zglobova na gas :D Naravno da ih ima, evo u Beču
Bus_Wiener_Linien_Ng273-8270.jpg


Što se buke tiče, ne mora da znači da su na gas tiši, sve to zavisi od motora kao i izolacije.
 
Vrh