... "Veolia" je u dosadašnjem petogodišnjem investicionom ciklusu nabavila 73 nova autobusa, i tako povećala flotu na 220 vozila. Investicije u prvih pet godina su iznosile 14 mil EUR, a do kraja godine uložiće dodatnih 3 mil EUR u nabavku 25 "Neobusovih" autobusa koji će raditi u sklopu beogradskog gradskog saobraćaja.
Da li posle preuzimanja preduzeća "Litas" i "Luv Braća Šarac", planirate kupovinu još nekog prevoznika u Srbiji?
- Zbog ekonomske krize, mi nismo učestvovali u kupovini drugih prevoznika. Ipak, ekonomska situacija se poboljšava, tako da razmatramo kupovinu još nekih kompanija. Zasada ne mogu reći sa sigurnošću kada i koje kompanije ćemo kupiti, ali će to najverovatnije biti u toku ove ili sledeće godine.
Zašto privatizacija "Laste" nije imala uspeha?
- "Lasta" je najznačajnije srpsko saobraćajno preduzeće. To je državna kompanija, veoma složene strukture. "Lasta" je veoma atraktivna, ali, kao i kada je "Jat" u pitanju, ona je opterećena dugovima, zbog čega mi u ovom momentu ne razmatramo ulaganje u tu kompaniju.
Kako ste zadovoljni poslovanjem u gradskom saobraćaju Beograda? Može li se taj posao poboljšati i na koji način?
- "Veolia" je izuzetno zainteresovana da učestvuje u gradskom saobraćaju u Beogradu. Iz tog razloga smo mi investirali 3 mil EUR u kupovinu 25 autobusa, koji će saobraćati u Beogradu počev od avgusta. Beogradski javni saobraćaj je jedno veoma unosno tržište, i mi imamo nameru da tu budemo prisutni.