Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
има само прича о трамвају, мислим да је била и петиција, али нема никаквих конкретних ствари
 
U prilogu rekose da imaju zavrsenu studiju o tramvaju,i da bi vracanje bilo isplativo.

Naravno,to je godinu dana pred izbore pa je to klasicna prevara.Ali ako ima neki grad u Svrbiji da je za tramvaj,to je NS.
 
Vozio sam se danas Mercedes Conectom na liniji 46, i bio sam sokiran.
Ugradjena klima (metalne rupice na onim kosinama, a ne plasticne kao u ikarbusima), a u basu kao u banji, raspalio ga majstor izgleda na najace :D :D
Za sve ove godine nikad se nisam vozio u busu sa klimom koja tako dobro radi. Isao sam samo 4 stanice i bas mi se nije izlazilo, milina jedna.
Bas je bilo prijatno, dok je napolju bio pakao, fenomenalno. Kad bi to postao standard.

Ali u povratku udjoh u 79 i onaj novi beli BIK i izludeh od vrucine. Cela ta krntija od autobusa ima samo 4 minjaturna prozora, (svako drugo staklo, a prozorcic jedva da se otvara) i 2 ona krovna.
A zagusljivo katastrofa, a posto je nov jos sve smrdi na plastiku i gumu fuj.

Dva totalno razlicita iskustva za sat vremena.
 
Тај Конекто је један од три аутобуса у који су уградили климе пре неку недељу?
 
stf":x6fjg4pa je napisao(la):
Тај Конекто је један од три аутобуса у који су уградили климе пре неку недељу?

Možda je do sada klima ugrađena i u četvrti bus, ko zna.... Postoji velika šansa da, radeći ovim ritmom, majstori GSP-a do kraja leta klime ugrade i u čitavih 8 vozila. Malo li je? :rolleyes:

Ostaje pitanje koliko bi vozila bilo do sada klimatizovano da GSP nije ukinuo tender za izbor firme koje će to raditi, već je odlučio da krene (u junu/julu!) sa obukom svojih majstora, ne bi li ovi ukapirali kako se to radi... :bash:
 
Moje misljenje je da buducnost gradskog prevoza nije u autobusima. Ipak, interesantne slike. ;)
 
O zaboravih.. da su ovo modeli zelenih hidrogen i bio buseva
 
Pre nedelju dana sam isao na NBG 17-com ( MAN iz Turske, donacija Japana). E sada obratio sam paznju na kilomotrazu tog autobusa i mislim ja pisalo nesto preko 500 000 (526 000 ). Uostalom to i nije mnogo vazno, mene zanima jedna druga stvar. Da li postoji na nivou GSP-a neka studija o kvalitetu autobusa u zavisnosti od proizvodjaca. Da li neko bavio uporedjvanjem npr. vozila koje smo dobili iz ove konkretne donacije i njihovih pandana iz Zemuna?
Kako su se pokazali jedni a kako drugi? Koliko je otkaza bilo, kolike su cene odrzavanja ? Kakav je kvalitet izrade, antikorozivne zastite itd.
Imajuci u vidu da smo dobili poprilcno veliki broj vozila jednog prozivodjaca mogla bi se napraviti neka ekspertiza na tu temu i da li se isplati uloziti vise novca u nabavku od stranog renomiranog proizvodajaca ili Ikarbus stvarno vise odgovara nasim potrebama.
 
За квалитет се скупо плаћа, у томе је проблем, мада, када размислим промашај са Н серијом од пре 3 године, разлика у цени ни не би била онако сразмерна.
 
Pa neka jasno i glasno kazu da Ikarbus ne zadovljava standarde. Da ulaganje u njih nije opravdano nizom cenom jer je vek vozila kraci toliko % i troskovi odrzavanja su veci za toliko % zbog ucestalijih kvarova.
Kvaliteta zavrsne obrade takodje treba bodovati.
 
Dordje brate, gde ti živiš?
Da li je moguće da do sada ti nisi zaključio da to ne ide po principu ukupnih troškova, nego po principu IMT faktora?
Mi možemo samo da se nadamo da će neki uvoznik MANa ili sl. buseva da pojača IMT faktor u odnosu na Ikarbus...
 
jel moze neko da mi kaze kako da stignem od Vukovog spomenika do Trga Nikole Pasica??? kojim tranvajem ili autobusom?? hvala ....
 
Da li se neko vozio novim autobusom prevoznika Bamiron na liniji 94. U pitanju je volvo superbus ako sam dobro video. Spolja j ruzan ali ne znam kakav je unutra...
 
Deluje mi da ni u jednom od ovih novih Volvo Citta SLF autobusa koji su se pojavili u Bg-u (a koji imaju prozore koji se otvaraju) klime ne rade, pošto vidim da su im svi prozori otvoreni, a putnici se hlade lepezama, novinama.... Da li je neko putovao sa nekim u kome je klima radila?

Beograd očigledno postaje novi Bermudski trougao, u kome misteriozno prestaju da rade sve klime u vozilima javnog saobraćaja, ma koliko vozilo bilo novo / očuvano :rolleyes:
 
mislim da ih ne ukljucuju po nalogu revoznika da ne bi trosili opremu...a kupili su ih samo zato sto je Djilas dao subvencije ako kupuju nove klimatizovane buseve a kad su ih kupii jeftinije sad ona ne treba da bude ukljucena. Nazalost nisu samo lastini volvo busevi ni gsp cak ne ukljucuje klimu u njenim budsevima ni trolejbusima...Jednom mi se desilo u novom autobusu ''grupa privatnih prevoznika'' na liniji 52 da je napolju bilo preko 32-33 stepena a kada sam usao unutra dobio sam instant prehladu koliko je jako bila ukljucena klima...jeddino sto je voda kapala iz resetki...ali sad ih opet ne ukljucuju
 
Ja sam se vozio u lastinom neobusu sa klimo upaljenom. Bilo ue toliko hladno da su i stolice bile ledene
 
kopmania":1zq7n5is je napisao(la):
Ja sam se vozio u lastinom neobusu sa klimo upaljenom. Bilo ue toliko hladno da su i stolice bile ledene

napisi broj linije i garazni broj da ga cekamo svi :DDD Za ovu vrucinu najbolji su tramvaji. Najveci prozor i najbolja ventilacija, a jos kad pojuri i poljulja dobijes wellnes uzitak :D
 
djordje*******g":e8vp28ml je napisao(la):
Pa neka jasno i glasno kazu da Ikarbus ne zadovljava standarde. Da ulaganje u njih nije opravdano nizom cenom jer je vek vozila kraci toliko % i troskovi odrzavanja su veci za toliko % zbog ucestalijih kvarova.
Kvaliteta zavrsne obrade takodje treba bodovati.
Не смеју и не могу то да кажу, јер Икарбус ИМА квалитет, али он варира у зависности од купца или услова куповине. Већ смо довољно пута упоредили исте моделе Икарбуса истог годишта у служби приватног превозника, Веолије, Ласте или, са друге стране ГСП-а. Такође, постоје велике варијације у квалитету Икарбуса који су испоручивани ГСП-у. Она серија мутаната Икар-ФАП је фантастична. Такође, аутобус Н серије који саобраћа на линији 35 (некад био златан, данас са Холцим рекламом), је фантастичан.
Не можемо судити о Икарбусу због једне неодговорне фирме (ГСП), и на врат на нос завршене и испоручене серије Н пред изборе. (паралеле са убрзањем радова код Моста на Ади?)

kopmania":e8vp28ml je napisao(la):
Ja sam se vozio u lastinom neobusu sa klimo upaljenom. Bilo ue toliko hladno da su i stolice bile ledene.
Ја сам се возио на линији 18 Ластиним Волво-Необус и клима није радила. Мада, похвалио бих Необус, јако добар бус, бољи од Икара, бар што се тиче завршне обраде и удобности.
 
Vrh