Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 635
- Pohvaljen
- 785
jel bi mogao zglob na 307?307 danas. Ali, ali brojač putnika
Pogledajte prilog 198814
jel bi mogao zglob na 307?307 danas. Ali, ali brojač putnika
Pogledajte prilog 198814
Кад је Стрела у питању бројач путника је увек ок.Бројач није заказао.
Koliko je meni poznato, samo na 302 i 304. Za one 350+ ne znam.jel bi mogao zglob na 307?
Ако мислиш на Ластине линије, тешка прича јер су уске окретницеKoliko je meni poznato, samo na 302 i 304. Za one 350+ ne znam.
Ne i nije zglob potreban, nego još vozila, prošle godine je skinuto jedno vozilo sa linije, a onda su povećali turaže vozacima i od 11-12 minuta smo dosli do toga da linija ide na 15-18 minuta i sada kad se ne ostvari jedan ili dva polaska nastaje totalni haos.jel bi mogao zglob na 307?
1071 i 990 sam viđao na 307 dok su bili u Kosmaju. Za niskopodne ne znam dal bi mogli... Nije za 307 problem ni okretnica toliko koliko je problem lakat krivina posle pošte u Vinči.Ne i nije zglob potreban, nego još vozila, prošle godine je skinuto jedno vozilo sa linije, a onda su povećali turaže vozacima i od 11-12 minuta smo dosli do toga da linija ide na 15-18 minuta i sada kad se ne ostvari jedan ili dva polaska nastaje totalni haos.
Radili su zglobovi na svim linijama poteza 300, izuzev 311 koja nije postojala u vreme kad je Kosmaj imao zglobove. Meni je najveći šok bio 1196 na 305, prekomanda sa 50, sad već davne 2015. godine. Ni u ludilu ne bih pomislio da se u Boleču može okrenuti zglob. Tamo je mislim i najmanja okretnica.Koliko je meni poznato, samo na 302 i 304. Za one 350+ ne znam.
Sumnjam da će biti poboljšanja intervala u trenutnoj situaciji. Za GSP je ovaj potez odavno zadnja rupa na svirali i tek neće ništa poboljšavati sad kad je potez pred privatizacijom. Strela ako uvede liniju 300, teško da će dozvoliti za 307 interval od 10 minuta. U najboljem slučaju će biti isti kao sada, ali treba uzeti u obzir da 307 onda ne bi bila jedina linija, a pouzdanost ostvarivanja polazaka bi bila znatno veća.Ima nezgodna krivina kod skretanja za brdo i stvarno je nezgodno i za solo autobus, verovatno je samo puller mogao tu da ide. Ali kažem, nije zglob neophodan, samo interval na 10 minuta, al plašim se da interval neće povećati, jer oni gledaju samo gde mogu da zakinu što više.
I kako ce se diplomirani doktor Sapic suprotstaviti manjku vozila na najopterecenijim linijama ? Da pogodim, 31 i ostale linije idu privatnicima ?Izgleda da Šapić ima u planu da izbaci ne samo Solarise, nego i sve što nije na gas i da Gsp-u ostanu samo 300 novih vozila koji stižu i ovih 100 Bmc koji sad voze. Rekao je da je u planu da Gsp-u ostane oko 400 vozila, što znači da će verovatno prodavati sva ostala vozila koja nisu Cng.
Radili su zglobovi, al kog tipa, kao i na 26 do pre nekih sedam osam godina. Nije merodavno to baš, ako znamo razlike između ikarbusovih 20X i niskopodnih zglobnih pušera. Nije 303 baš za zglob. Od Vrčina kad se pređe autoput, ima nimalo naivna deonica na izlasku iz naselja. Prilično je strmo, a ni krivina nije naivna. Ne treba po svaku cenu lomiti zglobna vozila trasama koje nisu za to. Ipak su dosta skuplji u nabavci, kao i za održavanje. Dok god ima lufta za pojačanje takta, iako je to i trošak u kombinaciji sa nedostatkom vozača, uvek je bolje dodati neko solo vozilo. Bolje i za putnike, jer će imati češći prevoz, lakše i vozačima, plus je tu i veća bezbednost, a možda i prosečna brzina, a usled osetno veće agilnosti solo busa u odnosu na zglob. Stajališta isto mogu da budu problem zbog preglednosti za zglob, ako nisu uvek na ravnom delu puta.Radili su zglobovi na svim linijama poteza 300, izuzev 311 koja nije postojala u vreme kad je Kosmaj imao zglobove. Meni je najveći šok bio 1196 na 305, prekomanda sa 50, sad već davne 2015. godine. Ni u ludilu ne bih pomislio da se u Boleču može okrenuti zglob. Tamo je mislim i najmanja okretnica.
Pored 302 i 304, mogu i na 303 mada nema značajne potrebe. Na 304 bi dva komada odlično došla u vreme špica.
Nikakvo iznenadjenje, kad se setimo da je Vesic hteo da stavi elektricne solo buseve na 31. 108 sa 3 zgloba pada na 3 solo, ali dobijaju novu liniju sa 4 solo vozila u Revi pa je to i opravdano donekle, 706 ce od komplet zglobne imati 8 zglobnih i 3 solo vozila. a 101 ostaje kompletno zglobna. Potezi 100 i 700 padaju sa 52 zglobna vozila na 34, ali ce imati 18 vozila vise nego sto je to bio slucaj pre privatizovanja poteza.Otkako su zajahali Beograd, naprdnjaci su napravili pomor zglobnih buseva. Šta reći ako na linijama 26, 27E, 37, 48, 53, 74, 78, 89 voze jedino solaći, a ako privatni pilićari uzmu potez 700 i 100 možda izbace zglobove čak i sa 706, 101 i 108. Ovde kao da se ne radi čak ni samo o pukoj javno-privatnoj korupciji i lopovluku kojem su više nego skloni, ne znam da li je ijedna vlast ikada ispoljavala ovoliki novobogataški prezir prema sopstvenom siromašnom narodu koji sebi ne može priuštiti skupocene džipčine sa vozačima kao što mogu oni kvazielitni SNS skorojevići? Gori su od janičarskih dahija sa početka 19. veka.
Ako naprdna sekta ostane još dugo na vlasti, kroz desetak godina možemo očekivati da nas na 16, 17, 23, 95 budu vozili samo privatni minibusevi sa vozačima južnoazijcima koje uvoze u Srbiju, pošto smo toliki ekonomski tigar da su nam svi domaći vozači pobegli u inostranstvo.
Koja nova linija u Revi? Možda nešto do Sebeša? To naselje osim antibiotik BG Voza nema slovom nijednu liniju gradskog prevoza do nigde, najbliža autobuska linija mu je 108 koja staje na Pančevačkom Putu 2,3 kilometara dalje po Gugl Mapsu.ali dobijaju novu liniju sa 4 solo vozila u Revi pa je to i opravdano donekle
Mislim na terminus Reva /Duboka bara/ gde ide linija 108 i to će biti linija 112 : Reva /Duboka bara/ - Zemun /Bačka/Koja nova linija u Revi? Možda nešto do Sebeša? To naselje osim antibiotik BG Voza nema slovom nijednu liniju gradskog prevoza do nigde, najbliža autobuska linija mu je 108 koja staje na Pančevačkom Putu 2,3 kilometara dalje po Gugl Mapsu.
Pa i sama Krnjača ima zavučene naseljene ćoškove bez ikakvog javnog prevoza koji zapravo i postoji samo duž Pančevačkog i Zrenjaninskog Puta; Save Kovačevića, Grge Andrijanovića, Zage Malivuk, istočni krajevi ovih ulica se nalaze na kilometar i po od najbližeg stajališta GSP, a BG Voz je previše redak i nepouzdan da bi se na njega oslonili bez obzira što imaju stanicu Krnjača relativno blizu.
Povratak solaća na 83, nema cele 2 godine kako su na toj liniji uveli zglobove što sam najiskrenije pozdravio iako o ovoj vlasti mislim sve najgore od najgoreg. Ako im se omakne da nešto dobro urade, vrlo brzo i to moraju svojski da zas*ru.Zasrali su sa Japancima.
Danas solo BMC na 83.