Zanima me šta donosi nova verzija u tehnološkom smislu, ta sitna razlika u dužini ništa ne znaciNova verzija Procity 12. Duži je 12 cm.
pa onda se potrudimo da ne budu ovakvi pajseri. znamo šta nam je činiti.Plot twist sa ovakvim pajserima na vlasti može da bude samo: GSP uzme još veće krševe.
Nemamo šta da činimo, ruke su nam vezane u ovom trenutku zbog debilne opozicije. Priča sa uništenjem gsp-a, gašenjem pogona, predajom linija privatnicima, nabavkom turskih krševa i pravljenjem imperije zvane Strela je završena priča.pa onda se potrudimo da ne budu ovakvi pajseri. znamo šta nam je činiti.
Evo na BB u poslednjih mesec dana uvećavan broj Solarisa iz dana u dan, međutim po broju solo BMC i zglobne N serije polako i sa njima presušuju. Em nisu svi u voznom stanju em s godinama pala pouzdanost.
Isto mi je padalo na pamet, pa mi je prošlo kroz glavu da će polako početi da povlače Solarise, pošto oni nažalost za nešto više od godinu idu u rashod po trenutnim planovima. Ne ide mi da ih samo preko noći sklone sa ulica jer ih je mnogo, tako da će to verovatno postepeno ići kako budu stizala nova vozila. Politika zamene zglobnih vozila nekvalitetnim novim solaćima je u potpunosti u skladu s poslovanjem GSP-a (čitaj u skladu s naredbama SNS-a).Samo mi nikako nije jasno šta će gsp-u solo vozila i zašto je uopšte raspisan tender za njih kad imaju već visak solo, a pretežno solo linije poteza 100,300,400 i 700 idu privatnicima. Po toj logici gsp-u ne treba nijedno solo vozilo, a ne 120 koliko je bilo predviđeno u planu za ovu godinu.
Malo pre sam se provozao jednim na 77,Solaris je autobus a ostalo su pokusaji. I posle 10 god.drndanja po beogradskim 'ulicama' i dalje se ne uvija,ne zvoni,nije odvaljen podolit...oseca se kako je sasija cvrsta,jednostavno kvalitetna izrada.Isto mi je padalo na pamet, pa mi je prošlo kroz glavu da će polako početi da povlače Solarise, pošto oni nažalost za nešto više od godinu idu u rashod po trenutnim planovima. Ne ide mi da ih samo preko noći sklone sa ulica jer ih je mnogo, tako da će to verovatno postepeno ići kako budu stizala nova vozila. Politika zamene zglobnih vozila nekvalitetnim novim solaćima je u potpunosti u skladu s poslovanjem GSP-a (čitaj u skladu s naredbama SNS-a).
obožavam liniju 77 zato sto su skoro uvek Solarisi i nije preterana gužva, tačno sam primetio kako vise gotivim linije na kojim su Solarisi nego BMC, npr 65, 31, 17 češće su BMC i zato nešto ne volim da se vozim tim linijama, a na primer 83 i 77 volim zbog SolarisaMalo pre sam se provozao jednim na 77,Solaris je autobus a ostalo su pokusaji. I posle 10 god.drndanja po beogradskim 'ulicama' i dalje se ne uvija,ne zvoni,nije odvaljen podolit...oseca se kako je sasija cvrsta,jednostavno kvalitetna izrada.
i ja primećujem to i jako me to raduje, a na početku je bilo maltene sve BMC i poneki SolarisBogami u poslednje vreme se na 31 dešava da bude više Solarisa nego BMC-a.
Što meni nužno ne smeta.