Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.635
- Pohvaljen
- 3.650
На 56 свакодневно по 3-4 комада што се никад није десило од 1.1.2016.Zasrali su sa Japancima.
Danas solo BMC na 83.
На 56 свакодневно по 3-4 комада што се никад није десило од 1.1.2016.Zasrali su sa Japancima.
Danas solo BMC na 83.
a BG Voz je previše redak i nepouzdan da bi se na njega oslonili bez obzira što imaju stanicu Krnjača relativno blizu.
Da ulica Maksima Gorkog u Sebešu i sve ulice u Krnjači duž kanala nisu preuske za bilo šta osim za minibus, ta linija bi mogla skretati desno do Sebeša, zatim trasom kroz Zage Malivuk i Grge Andrijanovića do Zrenjaninskog Puta, i zatim dalje na sever do Pupinovog Mosta. Time bi Sebeš i istočna Krnjača dobili neku vezu sa stajalištem Partizanski Blok na Zrenjaninskom Putu gde 95-ca do centra ide često,a dobili bi i vezu sa Pančevačkim Putom(stajalište Radiostanica). Mada, pitanje koliki takt će imati i ta nova linija 112 sa ukupno 4 vozila.Mislim na terminus Reva /Duboka bara/ gde ide linija 108 i to će biti linija 112 : Reva /Duboka bara/ - Zemun /Bačka/
Nije to dovoljno za gradsku železnicu, s obzirom da Jamanote linija tokijskog "BG Voza" ide na manje od 5 minuta između špiceva, a 2 minuta ujutru i popodne. Ko metro. Ajde da se i ne poredimo sa Japanom koji ima najbolji železnički prevoz na celom svetu, Proastiakos u Atini, BHEV u Budimpešti, RER u Parizu, S-Bahn u mnogim nemačkim gradovima, London Overground, gradske železnice u Pragu i Zagrebu, kako gust RV oni imaju pa mogao bi i BG Voz ići bar na konstantnih 10 minuta tokom celog dana, u špicu i van njega, bio bi kudikamo efikasniji nego danas. A njegova "pouzdanost" i (ne)sposobnost da održava čak i ovako osakaćeni takt u zadnjih 5-6 godina je tek posebna priča.Čuj redak, pa na relaciji Ovča-Karađorđev park prolaze na svakih 20 minuta, s obzirom da se tu ukrštavaju sve žive i nežive linije. Malo si previše kritičan Užice.
Jeduno je problem Novi Beograd, ali lako je presedanje na 17/18 kod Franša.
I HIGER NA 16.Zasrali su sa Japancima.
Danas solo BMC na 83.
nisi ti video 944 koji je bio do pre 7 dana redovan šihtaš na 65... to čudo je tako prokišnjavalo kad sam ušao po pljusku da je SVA sedišta do prozora natopilo.BMC kvalitet.
Pogledajte prilog 198917
Ako ništa više, makar je iskren. Ne znam zašto nekoga iznenađuje ovakva izjava. Mene bi daleko više iznenadilo da je makar slagao i rekao da će se opet razmisliti o toj odluci. I jesmo taoci GSP-a, ali onog koji su oni lično upropastili svojim korumpiranim nabavkama vozila, rashodovanjem autobusa, privatizacijom linija, sumanutim odlukama i odlivom osoblja. Takav GSP su oni stvorili.Šapić o protestu sindikata GSP: Nisam baš sklon tim pritiscima i popuštanjima
Predsednik Privremenog organa Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas, govoreći o protestu dela sindikata u Gradskom saobraćajnom preduzeću (GSP) zbog prepuštanja dela linija privatnim prevoznicima, da on "nije baš sklon tim pritiscima i popuštanjima".www.danas.rs
Ovo govedo otvoreno radi protiv GSP-a, čak ni ne krije!
Dodao je da „ne mogu Beograđani da budu taoci GSP-u“, navodeći da grad zna za probleme u tom preduzeću, poput zaposlenih koji rade i za GSP i za privatnike, ali i „krađe delova i benzina koji se prodaju privatnicima“.
Pričao sam o tome na drugoj temi, Sićve hteo da stavi 30 električnih solaća na 31Svojevremeno su pametni i stručni ljudi govorili da se problem zglobnih autobusa vrlo lako rešava pretvaranjem u solo linije sa većim brojem vozila.
To ima nekog smisla pri temperaturama oko 20°C.Dobra ideja, ja volim Ik 112le bas zbog toga, zavučem se lepo na kraj busa gore i milina
Sa druge strane, kod duplih vrata na klaustrofobičnom niskopodnom kraju niskopodnih autobusa, broj mogućih stojećih putnika je jadan. Odnosno, od 3 širokih vrata, više od pola izlaženja i ulaženja se obavi kod srednjih vrata. Sada ću sa V označiti vrata, a P prozor. Standardno planiranje vrata je V-P-P-V-P-P-V. Ja sugerišem V-P-P-V-V-P-P, ali može i V-P-V-P-V-P-P. U Češkoj sam video solo V-P-V-P-V-P-V (četiri vrata), i zglobove V-P-V-P-V-P-Z-V-P-P-V. (Z zglob, slično MAZ 215, samo sa motorom pozadi). Kod visokopodnih autobusa iz 1980-tih se vodilo računa o tome da kod svakih vrata bude prostora, ali sada se ni ne pokušava. Maz 103 (+107 troosovinac), su jedini koje znam da su napravili 2+1 raspored sedišta između srednjih i zadnjih vrata da se makar koliko-toliko omogući neka korist od zadnjih vrata pri velikom opterećenju. Čak je i MAZ to napustio, a počeo je kao šrafciger-industrija određenog modela Neoplana iz 1990-tih.Dupla vrata u sredini znači da onaj ko uđe tu i želi da odstoji neko vreme, će stalno biti na udaru i prometu ljudi koji ulaze i izlaze.