Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 250 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,9%

  • Ukupno glasača
    263
Gospode Bože... Abominacija 🙄☠️😬
The end is near 😳
IMG_20240507_152242.jpg
 
Povlače se, a GSP gubi dosta polazaka tako da dođe na isto, samo će biti manje buseva bez klime.
 
Ne gube polaske pre Nove godine, tako da spremimo se za haos, naročito u Kosmaju koji gubi najviše vozila.
Ako se potezi 100 i 700 predaju od septembra kako je za sada najavljeno, može se očekivati da će ono što ostane od Higera sa tih poteza završiti u Kosmaju.
 
Planovi jasno kažu sledeće:
Screenshot_20240508_001542_Word.jpg
Ugovor će se zaključiti u roku od 40 dana od otvaranja ponuda ukoliko ne bude žalbi i sličnog (kao što je bilo za tender za potez 600), tako da ako računamo da će sredinom jula biti zaključen ugovor, možemo računati da će već sredinom oktobra krenuti sa radom.
 
E, ali "imaju metro"
I preko 1.300.000 putnika dnevno na ukupno 3 linije. Šta, sad ni to nije definicija uspešnog metroa?

Beogradski javni prevoz je necivilizacijsko ruglo u poređenju sa Moskvom, Sankt Peterburgom, Minskom, Kijevom, Harkovom, Dnjepropetrovskom, Novosibirskom, Samarom, Jekaterinburgom, Kazanjem, Bakuom, Taškentom, Jerevanom, Tbilisijem, onda nije ni čudo da u postsovjetskim metropolama u javni prevoz ulazi svako ko može, a u Beogradu samo onaj ko mora.
 
Ako neko Užice zaslužuje posao u JKP "Beogradski Metro i Voz", to si ti.
Moja želja je da se za svoga života provozam pravim metroom u ovom gradu, a ne da budem dvonožni parazit koji prima enormnu platu za upravljanje nepostojećim metroom i još putuje po svetu o trošku ogromne većine siromašnih poreskih obveznika.
 
I preko 1.300.000 putnika dnevno na ukupno 3 linije. Šta, sad ni to nije definicija uspešnog metroa?

Beogradski javni prevoz je necivilizacijsko ruglo u poređenju sa Moskvom, Sankt Peterburgom, Minskom, Kijevom, Harkovom, Dnjepropetrovskom, Novosibirskom, Samarom, Jekaterinburgom, Kazanjem, Bakuom, Taškentom, Jerevanom, Tbilisijem, onda nije ni čudo da u postsovjetskim metropolama u javni prevoz ulazi svako ko može, a u Beogradu samo onaj ko mora.

Виде ли шта написа човек, украјински зет:
Ali zato u Kijevu recimo neće izlaziti iz kola jer je prevoz loš, sve osim metroa i brzog tramvvaja je zlo...
Разлика је у томе што они имају добро пројектован метро и крш остали превоз, а ми ћемо имати лоше пројектован метро и крш остали превоз :)
И једно и друго је крш, само што ће наш бити потпуни.

Иначе, у делу градова које си навео јавни превоз је катастрофалан. Јереван је оно што ће имати Београд: метро линија на којој вози један вагон, плус... ништа. То и јесте пут који смо зацртали. Став "имати метро" уместо "имати добар превоз" је карта у том правцу.
 
Poslednja izmena:
Jel beše u Kijevu imaju profesionalne gurače putnika u metro garniture? Nisam bio u tom gradu, al čini mi se da sam negde to video, čitao... Baš mi je bezveze to konstantno poređenje sa drugima, kao da je svet jedno homogeno tkivo, a primera je raznih, pa ako je odgovor na ovo moje pitanje gore tačan, hvala, al vala mi ni takav njihov sistem ne treba.
 
Не знам за Кијев, то има у Токију, па људи блену у те слике ко телад и понављају. "Како Токио има добар меееетро..."

А има, заправо, ђубре од метроа у који људи у белим рукавицама товаре путнике као сардине. Тј. метро са ваљда из авиона видљивим катастрофалним недостатком капацитета. То је ниво Београда из 1993, само без гурача.

Људи су ограничени, баш превише, а не бих се ни трудио да утичем на стање њихове светсти, да је могуће живети сам у оволиком граду, Да сам настањен у Лесковцу и да свуда могу пешке, колима или јефтиним таксијем, баш би ме било брига, овако, јбг, неопходан ми је добар трамвај, аутобус...
 
Poslednja izmena:
Vrh