Ja recimo kad sam išao iz predgradja kijeva u centar, uvek sam kolima dolazio do prve stanice metroa i onda za 15 minuta u centru grada sam bio..E, ali "imaju metro"
ovako ja zamišljam pakao
Ne gube polaske pre Nove godine, tako da spremimo se za haos, naročito u Kosmaju koji gubi najviše vozila.Povlače se, a GSP gubi dosta polazaka tako da dođe na isto, samo će biti manje buseva bez klime.
Ako se potezi 100 i 700 predaju od septembra kako je za sada najavljeno, može se očekivati da će ono što ostane od Higera sa tih poteza završiti u Kosmaju.Ne gube polaske pre Nove godine, tako da spremimo se za haos, naročito u Kosmaju koji gubi najviše vozila.
Gube jer na 100 i 700 prevoznik mora da počne najkasnije u oktobru.Ne gube polaske pre Nove godine, tako da spremimo se za haos, naročito u Kosmaju koji gubi najviše vozila.
Ja koliko sam gledao po planu, nije tako, al dobro videćemo.Gube jer na 100 i 700 prevoznik mora da počne najkasnije u oktobru.
I preko 1.300.000 putnika dnevno na ukupno 3 linije. Šta, sad ni to nije definicija uspešnog metroa?E, ali "imaju metro"
Moja želja je da se za svoga života provozam pravim metroom u ovom gradu, a ne da budem dvonožni parazit koji prima enormnu platu za upravljanje nepostojećim metroom i još putuje po svetu o trošku ogromne većine siromašnih poreskih obveznika.Ako neko Užice zaslužuje posao u JKP "Beogradski Metro i Voz", to si ti.
I preko 1.300.000 putnika dnevno na ukupno 3 linije. Šta, sad ni to nije definicija uspešnog metroa?
Beogradski javni prevoz je necivilizacijsko ruglo u poređenju sa Moskvom, Sankt Peterburgom, Minskom, Kijevom, Harkovom, Dnjepropetrovskom, Novosibirskom, Samarom, Jekaterinburgom, Kazanjem, Bakuom, Taškentom, Jerevanom, Tbilisijem, onda nije ni čudo da u postsovjetskim metropolama u javni prevoz ulazi svako ko može, a u Beogradu samo onaj ko mora.
Разлика је у томе што они имају добро пројектован метро и крш остали превоз, а ми ћемо имати лоше пројектован метро и крш остали превозAli zato u Kijevu recimo neće izlaziti iz kola jer je prevoz loš, sve osim metroa i brzog tramvvaja je zlo...