Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Prebacuju ga sa 84 jer ovi sa 72 ili poispadaju (kao danas, cela 72 je kasnila popodne po 15-20 minuta) ili kad nešto crkne.
 
možda nema pravo da mi zabrani, ali ja ne znam da editujem slike da sklonim lica vozača, a većina se ljute upravo zbog toga jer nemam pravo da slikam njih bez dozvole, a za autobus koga briga.
Како може да забрани на јавном простору да сликаш?
 
Prilično dobra reportaža, RTS na lokalnom nivou zna da napravi kvalitetne izveštaje.

 
OK.

FB_IMG_1714566361693.jpg
 
3471 сам сад видео на апликацији и 3522 данас активан на линији 400,не знам дал су то редовна возила на 400.
 
На 400 су били 3219 и 3229. 3522 је заменио 3219 зато што му је нешто лупало а 3229 је црко и заменио га је 3501.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
ljudi moji, pre neki dan sam se vozio sa 944 na 65 i gledao kako prokisnjava, a danas sa 3598 i iznenadio se. ne mogu da razumem kako vozilo od 16 godina i vozilo od godinu i po dana mogu da jednako prokisnjavaju i to na istom mestu, izmedju prvih i drugih vrata kroz panele.
 
Džabe kačiš slike kad ih ovaj odvratni žig uništi.
Хвала на комплименту и нико те није питао за мишљење нити ме исто занима када су фотографије у питању притом се СВЕ види што треба да се види.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Impresioniran sam činjenicom koliko Rusi koriste više javni prevoz u odnosu na nas.
Često viđam i porodice sa malom decom u prevozu, što sam do sada baš retko viđao da rade naši, idu sa sklopljenim kolicima itd..
Mislio sam da je to iz razloga što nemaju automobil, al imao sam Komšiju Ukrajinca koji je kola upalio možda jedanput od kada je došao, ovako ih ne koristi.

Mentaliteno se baš osetno razlikujemo od njih, ne samo u ovoj sferi.
 
Sam imidž javnog prevoza je kod nas loš, mnogo godina unazad. Plus, mnogo je ljudi koje i te kako pucaju kompleksi, ako bi rekli da idu igde javnim prevozom. Znam to i po sebi, jer me pojedini ljudi iz mog okruženja gledaju čudno kad kažem da volim da idem javnim prevozom, a vlasnik sam kola skoro 15 godina, mislim koliko imam dozvolu. Volim i da vozim, al mi sloboda u kretanju javnim prevozom kroz grad jako prija. Ne opterećujem se parkiranjem, mogu nekad i posle posla da sednem na piće, gde god da idem neka veza postoji, pa ako i ne znam gde je tačno to što mi treba, javnim prevozom mi je uvek lakše nego da to tražim kolima. Takođe, gužve u gradu mnogo lakše podnosim iz autobusa, trolejbusa i tramvaja, nego li iz svojih kola. Sve u svemu, za mene je javni prevoz jedan vid slobodnog i potpuno rasterećenog kretanja kroz grad. Samo parkiranje je veliki stres, pogotovo u centralnim gradskim zonama. Nekad se bez kola stvarno ne može, ako se mora na više strana u par sati. Pogotovo za kupovine, mislim kad ima da se nosi. Primera radi, kad nisu gužve, stizao sam busom i do Mladenovca od Labudovog brda za sat i po, kao i sad ove subote. Nije baš sjajno, jer mi kolima treba oko 35 minuta, al za mene je faktički džabe, i opet nije baš toliko dugačko niti stresno, al lastini autobusi su stvarno užas, u oba smera Temse LD. Enterijer štrokav, a sedišta u raspadu. Uz bolja vozila, stvarno ni takva relacija nije bauk.
 
Vrh