Moja želja je da se za svoga života provozam pravim metroom u ovom gradu
A moja da se provozam funkcionalnim metroom. I ne, to ne znači da smatram ovaj aktuelni plan funkcionalnim, niti da se ovom prilikom izjašnjavam o ranijim planovima.
Moja želja je da se za svoga života provozam pravim metroom u ovom gradu
Ima Jerevan i trolejbuse, i autobuse, jedino je tramvaj ukinuo tek 2004. godine, a metro je dobio 23 godine ranije, tako da veze jedno sa drugim nema. Sveukupno ima bolji javni prevoz od Beograda, iako je od njega osetno manji i siromašniji.Иначе, у делу градова које си навео јавни превоз је катастрофалан. Јереван је оно што ће имати Београд: метро линија на којој вози један вагон, плус... ништа. То и јесте пут који смо зацртали. Став "имати метро" уместо "имати добар превоз" је карта у том правцу.
Inače, to što se obično na slikama vidi u Tokiju sa tim famoznim guračima, nije metro, već jedna od ukupno 158 linija gradsko-prigradske železnice, koja doduše funkcioniše na veoma sličan način. Tokio ima 2 metro sistema, stari gradski metro iz 1927. sa 9 linija i Toei metro iz 1960. sa još 4, ima 3 metroa ako se računa i onaj u Jokohami, a mimo svega toga još preko 150 linija njihovog "BG Voza" koji pak ide na 2 minuta u špicu i 4 minuta van špica, češće nego mnogi metroi u svetu. Posebno je zagušena kružna Jamanote linija, i tu gurači najviše imaju posla. Uvedena je još 1880-tih kada je Tokio bio manji od današnjeg Beograda, a elektrifikovana pre Prvog Svetskog Rata. Teško da jedan supergrad od 35 miliona stanovnika ikada može imati šinski prevoz dovoljnog kapaciteta za toliku ekstremnu masu putnika, ali grad od 2 miliona bi itekako mogao.Не знам за Кијев, то има у Токију, па људи блену у те слике ко телад и понављају. "Како Токио има добар меееетро..."
А има, заправо, ђубре од метроа у који људи у белим рукавицама товаре путнике као сардине. Тј. метро са ваљда из авиона видљивим катастрофалним недостатком капацитета. То је ниво Београда из 1993, само без гурача.
Možda su samo nepismeniUpravo na Trgu primećen Higer na liniji 27EL.
Šta mu to dođe? Ekspres i Lokal u isto vreme, možda električni, Šapić uvodi i nove linije
možda 27E koji je skraćen do Trga pa je 27E + L (lokal) = 27EL?Upravo na Trgu primećen Higer na liniji 27EL.
Šta mu to dođe? Ekspres i Lokal u isto vreme, možda električni, Šapić uvodi i nove linije
Moguće, ali je još čudnije da je ta varijanta ukodirana u displej, pošto je 27EL pisalo na displeju.Možda su samo nepismeni
Staviti u tendersku dokumentaciju da vozilo ne sme biti proizvedeno u Turskoj.Неће то нико да купи јер се не производи у Турској.
Prosto diskvalifikujes losije proizvođače time što prvo staviš uslove koji im ne odgovaraju u tehnickim specifikacijama, a onda i staviš mali broj pondera za cenu, a veći za kvalitet.Bilo bi dobro kad bi to tako moglo. Ideje su na mestu, al ne vidim zakonsku potporu u favorizovanju bilo koga. Ako već istupate javnom nabavkom, ne možete unapred odrediti brendove koji smeju da se prijave. To bi palo istog sekunda. Zato postoje drugi načini, al džaba ako se unapred za nekog pripremi, mislim tender. No, to je opšta pojava svuda u svetu, ne samo kod nas. To se u slučaju forsiranja domaćih proizvođača jasno vidi. Češka faktički u 90% slučajeva tera domaće tramvaje, i autobuse SOR-a i IVECO-a. Skori primer gradova Azurne obale gde Heuliez (Ulije) dominira, i na utikač i na dizel. Alstom je tu kroz tramvaje. Mislim to su i normalne stvari. Svako štiti sebe koliko može.
Ma naravno da postoji način, mogu se pogurati oni bolji, al ne previše providno