Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Koliko sam ja razumeo samo podela linija je u pitanju, evo šta piše u zvaničnom dokumentu:
Screenshot_20240228_223140_Drive.jpg
 
Koji debil. Šta će mu tolike zone u urbanom jezgru grada. Koje su to linije koje rade isključivo u centru. Priča kao da Beograd ima već barem četiri linije metroa, a skoro sve linije koje prolaze, ili ulaze u strogi centar su poput metroa bukvalno. 95, 23, 37, 58, 40..... Idu sa kraja na kraj grada. Čovek lupa kao otvoren prozor, a ovamo se hvalio pojednostavljenim sistemom naplate prevoza. Što samo Grad da kupuje. Pravi mentol. Pa ništa id*** i ne kupujete. I to što kupite žali bože. I te privatnike morate da platite i to ne malo. Priča o starosti vozila, kakve crne tri godine. Pa to sebi ne može da priušti ni jedan London. Kritikuje privatnike za starost vozila. Pa barem to poštuju, a GSP-u kupuju vozila tako da smo upravo mi ti koji imamo većinski stara vozila. Čovek je prosto operisan od mozga.
 
Ako je nešto valjalo jeste ova trenutna podela na zone A & B.

Ovo je besmisleno, bukvalno zone 1, 2 , 3 mogu biti jedna celovita zona, o starosti vozila ne mogu ni da komentarišem koliko je glupo.


Sa ekapije:

Šta briga nekog Beograđanina da li je autobus privatni ili nije. Mi smo procenili da, ukoliko privatnici žele da nastave da rade sa nama, moraju da ulože više srestava i mi ćemo ih usloviti da moraju da kupe nove autobuse, jer zašto bi samo mi (Grad Beograd) kupovali nove

KAKVA bu**** BUHAHAHAHAHAH
 
Jedan Basel sa prosečnom platom od 5000 evra je do prošle godine drzao u saobraćaju Manove identične kao naši Japanci i to su busevi 2000. godište ali smo mi ekonomski tigar ipak i starost vozila ima da bude 3 godine, ma da kakav je kvalitet vozila koje kupuju i nisu za više od toga. Baciće na otpad Mercedese Conecto iz 2005, a to su top busevi i apsolutno nisu za rashod, jer su tek remontovani i to nije da nije radjeno na njima i da su samo ofarbani. Cena toga sto u rashod idu Ik 112N i Mercedesi Conecto je sto Kosmaj neće imati sa čim da drži linije, ako već od 1.9. ne predaju linije privatnicima jer od 1.9. 43 vozila pogona Kosmaj ide u rashod. Moguće da im se zato žuri sa ovom sednicom i tenderom, da bi već od septembra gurnuli privatnike na te poteze.
 
A postoji mogućnost da će čekati 1.1.2025. za predaju linija privatnika i da će nas sa poteza 300 i 400 namerno maltretirati 4 meseca jer Kosmaj ne može da funkcioniše bez tih 43 vozila koje sam naveo i onda će nakon tog pakla gde će se ljudi zaliti, uleteti privatnici kao spasioci i ljudi će to lagano prihvatiti. Od novih vozila očigledno nema ništa do 1.9. a najverovatnije ni posle Nove godine jer tendera nema ni na vidiku i sve je realnije da ćemo nova vozila videti možda 1.9.2025. kada povuku vozila starija od 10 godina.
 
Koji debil. Šta će mu tolike zone u urbanom jezgru grada. Koje su to linije koje rade isključivo u centru. Priča kao da Beograd ima već barem četiri linije metroa, a skoro sve linije koje prolaze, ili ulaze u strogi centar su poput metroa bukvalno. 95, 23, 37, 58, 40..... Idu sa kraja na kraj grada. Čovek lupa kao otvoren prozor, a ovamo se hvalio pojednostavljenim sistemom naplate prevoza. Što samo Grad da kupuje. Pravi mentol. Pa ništa id*** i ne kupujete. I to što kupite žali bože. I te privatnike morate da platite i to ne malo. Priča o starosti vozila, kakve crne tri godine. Pa to sebi ne može da priušti ni jedan London. Kritikuje privatnike za starost vozila. Pa barem to poštuju, a GSP-u kupuju vozila tako da smo upravo mi ti koji imamo većinski stara vozila. Čovek je prosto operisan od mozga.
Sa tom blesavom starosnom granicom, mogli bi svaki dan da kupujemo nova vozila i da ih menjamo kao carape i gace. Nisu dovoljno iscedili gradski budzet na raznorazne mufte tako da bi ovo dobro doslo da vise nemaju ni za koricu leba. Metro necemo videti dok ne budemo imali unuke, a mozda do tada se budemo vozili kao kocijama kao znak koliko se Gangula posrao na gradski prevoz svojom pohlepnoscu i neznanjem.
 
Ako je nešto valjalo jeste ova trenutna podela na zone A & B.

Ovo je besmisleno, bukvalno zone 1, 2 , 3 mogu biti jedna celovita zona, o starosti vozila ne mogu ni da komentarišem koliko je glupo.


Sa ekapije:

Šta briga nekog Beograđanina da li je autobus privatni ili nije. Mi smo procenili da, ukoliko privatnici žele da nastave da rade sa nama, moraju da ulože više srestava i mi ćemo ih usloviti da moraju da kupe nove autobuse, jer zašto bi samo mi (Grad Beograd) kupovali nove

KAKVA bu**** BUHAHAHAHAHAH
Њему се изгледа... штеди.
 
Poslednja izmena:
zašto bi samo mi (Grad Beograd) kupovali nove
Za godinu-dve će biti zašto bi mi (Grad Beograd) prevozili putnike, kad imamo privatnike koji su voljni da rade...

Kakav je to licemer, kad treba izbaciti BusPlus, onda UA privatnici, živela javna preduzeća™, sve u ruke države, a sad privatnici dobre dušice, mnogo su mi posvećeni poslu, žele da rade...

8hi9ca~2.jpg
 
U planu je i da privatnici prepuste linije koje prolaze kroz centar grada. Mada je takva podela potpuno u interesu privatnika, jer prigradski bus prelazi mnogo više kilometara samim tim više para za njih.
Inače i GSP je plaćen po kilometru...
 
I inače imamo i jedan broj gradskih linija koje imaju isto tako pozamašnu kilometražu.
 
Vidim licitira se da se gsp vracaju sve dvocifrene linije, mada nigde nije naglaseno. Ja cenim da ce vratiti samo na linijama koje idu kroz centar tipa 26 i 37, 58. Ostale linije ce ostati privatnicima...
 
Jel neko računao koliko vozila treba za opsluživanje poteza 100/300/400/700?
 
Potez 100 - 32 vozila (ne računajući 109, 110 i 111 koje imaju po jedno vozilo jer su pod ugovorom sa gradom)
Potez 300 - 46 vozila
Potez 400 - 32 vozila
Potez 700 - 54 vozila

Od ovoga dobijamo cifru od 164. Zabrinjavajuća stvar jeste da postoje neke dvocifrene linije koje ispunjavaju uslove takozvane zone 4, te grad može i njih predati zajedno sa potezima.
 
Kada bi se produžila linija 60, makar do bloka 70A (Dr Agostina Neta), solo autobus bi imao smisla.
Pre četiri godine sam bio svedok (pisao sam o ovome) baš u liniji 60 gde su vozač i jedan putnik raspravljali, te je putnik rekao da je neki njegov znanac pokrenuo peticiju za produženje dotične linije, na šta je vozač odgovorio "i treba!". Dokle se stiglo sa ovim i da li je uopšte pokrenuto, ne znam.
U blizini okretnice 60ice kod toplane završavaju sse nove stambene zgrade Sakura i Lastavice, čak postoji mogućnost da se spoji ulica iza zgrada sa parkingom gde okreće bus, nema mnogo da se uradi. Tako da veruje da bi linija mogla da ima putnika.
 
Pre četiri godine sam bio svedok (pisao sam o ovome) baš u liniji 60 gde su vozač i jedan putnik raspravljali, te je putnik rekao da je neki njegov znanac pokrenuo peticiju za produženje dotične linije, na šta je vozač odgovorio "i treba!". Dokle se stiglo sa ovim i da li je uopšte pokrenuto, ne znam.
U blizini okretnice 60ice kod toplane završavaju sse nove stambene zgrade Sakura i Lastavice, čak postoji mogućnost da se spoji ulica iza zgrada sa parkingom gde okreće bus, nema mnogo da se uradi. Tako da veruje da bi linija mogla da ima putnika.
Stručni štab je zasedao! :D
 
Potezi 100,300,400,700 i 202
101-11
102-1
104-5
105-6
105L-3
106-4
107-1
108-3
109-1
110-1
111-1
202-4

Ukupno 40 vozila

302-13
303-4
304-4
305-5
306-2
307-6
308-6
311-5

Ukupno 45 vozila

401-6
402-6
403-4
404-1
405-9
407-2
408-4

Ukupno 32 vozila

700-2
702-2
703-8
704-8
705-2
706-10
706E-1
707-9
708-5
709-5
711-2

Ukupno 54 vozila
 
Vrh