2 i 24.Koje su to linije koje rade isključivo u centru
Kako je krenulo, vozila će da budu zastarela po pristizanju iz fabrike u Beograd, a možda i dok budu na proizvodnoj liniji.starost vozila ima da bude 3 godine
Sa tom blesavom starosnom granicom, mogli bi svaki dan da kupujemo nova vozila i da ih menjamo kao carape i gace. Nisu dovoljno iscedili gradski budzet na raznorazne mufte tako da bi ovo dobro doslo da vise nemaju ni za koricu leba. Metro necemo videti dok ne budemo imali unuke, a mozda do tada se budemo vozili kao kocijama kao znak koliko se Gangula posrao na gradski prevoz svojom pohlepnoscu i neznanjem.Koji debil. Šta će mu tolike zone u urbanom jezgru grada. Koje su to linije koje rade isključivo u centru. Priča kao da Beograd ima već barem četiri linije metroa, a skoro sve linije koje prolaze, ili ulaze u strogi centar su poput metroa bukvalno. 95, 23, 37, 58, 40..... Idu sa kraja na kraj grada. Čovek lupa kao otvoren prozor, a ovamo se hvalio pojednostavljenim sistemom naplate prevoza. Što samo Grad da kupuje. Pravi mentol. Pa ništa id*** i ne kupujete. I to što kupite žali bože. I te privatnike morate da platite i to ne malo. Priča o starosti vozila, kakve crne tri godine. Pa to sebi ne može da priušti ni jedan London. Kritikuje privatnike za starost vozila. Pa barem to poštuju, a GSP-u kupuju vozila tako da smo upravo mi ti koji imamo većinski stara vozila. Čovek je prosto operisan od mozga.
Њему се изгледа... штеди.Ako je nešto valjalo jeste ova trenutna podela na zone A & B.
Ovo je besmisleno, bukvalno zone 1, 2 , 3 mogu biti jedna celovita zona, o starosti vozila ne mogu ni da komentarišem koliko je glupo.
Sa ekapije:
Šta briga nekog Beograđanina da li je autobus privatni ili nije. Mi smo procenili da, ukoliko privatnici žele da nastave da rade sa nama, moraju da ulože više srestava i mi ćemo ih usloviti da moraju da kupe nove autobuse, jer zašto bi samo mi (Grad Beograd) kupovali nove
KAKVA bu**** BUHAHAHAHAHAH
Za godinu-dve će biti zašto bi mi (Grad Beograd) prevozili putnike, kad imamo privatnike koji su voljni da rade...zašto bi samo mi (Grad Beograd) kupovali nove
Pre četiri godine sam bio svedok (pisao sam o ovome) baš u liniji 60 gde su vozač i jedan putnik raspravljali, te je putnik rekao da je neki njegov znanac pokrenuo peticiju za produženje dotične linije, na šta je vozač odgovorio "i treba!". Dokle se stiglo sa ovim i da li je uopšte pokrenuto, ne znam.Kada bi se produžila linija 60, makar do bloka 70A (Dr Agostina Neta), solo autobus bi imao smisla.
"Šta nekog Beograđanina briga dal je autobus privatni ili ne..."Procitajte pa ćete videti na šta misli. Ponovo se menjaju zone https://www.ekapija.com/news/459267...ganom-beograda-izmene-odluke-o-javnom-prevozu
Stručni štab je zasedao!Pre četiri godine sam bio svedok (pisao sam o ovome) baš u liniji 60 gde su vozač i jedan putnik raspravljali, te je putnik rekao da je neki njegov znanac pokrenuo peticiju za produženje dotične linije, na šta je vozač odgovorio "i treba!". Dokle se stiglo sa ovim i da li je uopšte pokrenuto, ne znam.
U blizini okretnice 60ice kod toplane završavaju sse nove stambene zgrade Sakura i Lastavice, čak postoji mogućnost da se spoji ulica iza zgrada sa parkingom gde okreće bus, nema mnogo da se uradi. Tako da veruje da bi linija mogla da ima putnika.