Nije poenta u dužini linija, već koliko kilometara napravi vozilo. Kroz grad se autobusi kreću u proseku desetak km/h, a van grada nekoliko puta brže. Pošto su plaćeni po kilometru, jedan prigradski bus može doneti novca koliko i 3-4 gradska. Zbog toga je tolika jagma za te linije.I inače imamo i jedan broj gradskih linija koje imaju isto tako pozamašnu kilometražu.
kao i trećina bmcova? što njih niko ne isključi kad se čuju kao u matrixu?3628 nije crkao nego je nenormalno škripao pri kočenju. Vozio sam se danas sa njim
Ne boj se, ovi autobusi su neupotrebljivi za rad u realnom saobraćaju, posebno za uslovima gužve. Pravljeni su da rade na izdvojenim trasama, poput tramvajskih baštica, ponekad i suprotno logičnom odvijanju saobraćaja. Zato imaju leva vrata i male prepuste kako bi se dobro snalazili između zidova, ivičnjaka i bandera. Jeftiniji i fleksibilniji od tramvaja, ne traže mrežnu infrastrukturu, pa zato odlični tamo gde brzo treba uspostaviti saobraćaj ili privremeno za vreme za koje se ne isplati praviti šine i mrežu i gde su poluprečnici krivina takvi da prave probleme tramvajima, tamo gde ima uspona teških za tramvaje...Možda jedino samo na 31.
A saobraća već u Istanbulu na Metrobus linijama, ima karakterističan zvuk.
To za zone 2-3 kao pre 2016 kada su jednu liniju drzili i GSP i privatnici zajedno ?Sindikat Sloga GSP je imao sastanak sa Generalnim direktorom.
Kažu da se ne gasi nijedan pogon, nije u planu nijedno otpuštanje, nema socijalnog programa.
Pogon Zemun je tražio povratak linija 45 & 84, Zona 4 i zvanično ne ide GSP-u što je i očekivano jelda.
Dogovoreno je da GSP & Privatni prevoznici dele zone 2 & 3.
Nezvanično, broj privatnih & GSP-ovih vozila bi u gradskom prevozu bio otprilike 50 - 50, ali GSP bi trebao da dobije još nekoliko linija te bi prednost bila neznatna.
Zvanično, ne postoji nijedna raspodela tačno šta bi GSP dobio i izgubio.
Centar grada striktno gas/elektrika, do 2028 sva vozila GSP-a na gas.
Vozači 5 dana & 2 dana odmora (hahah)
Trole i definitivno ništa nije određeno, 50 novih tramvaja, 300 novih gasnih autobusa.
Stižu 30 novih vozila za decu sa posebnim potrebama.
U nekoj daljoj budućnosti plan je da se spoje Zemun & Nbg, ali generalni nije uveren u to.
Ukratko toliko koliko sam izvukao sve bitno.
Isuviše kompleksno pitanje, time će se baviti kad prebace ceo vozni park na gas.A kada planiraju gasne pumpe da puste u pogon ili planiraju da celi pogoni idu na Orlovacu i Borcu da roce gas, zauvek