Ujedno i poslednji koji je oteran u Kosmaj, ostalo ih je još 6 ali su svi bez tablica, te će ih najverovatnije odvući.Vidjen Japanac 872, ide u pravcu Kosmaja
Neće Strela uzeti, nisu zainteresovani za potez 300 i 400. Moja teorija je da potez 300 uzima Saga i privatnici sa 50, a 400 uzima Arriva, Lekon i ostali privatnici koji su na 42,47,48 i 59Кад (и ако) Стрела узме ако не уведу по једну нову линију по потезу нису ништа урадили.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.
Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)
Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
Neće toliko linija ići gsp-u, sve linije poteza 100,300,400 i 700 imaju zajedno oko 170 vozila, sto može da pokrije jedno 8 dvocifrenih linija, potez 300 pokriva samo 50ica zajedno sa vozilima Sage Trans, dok potez 400 pokriva 47+48По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.
Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)
Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
Ko zna kako će to biti, nije loša podela... A gde je 27E? Realno Karaburma najbolje.По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.
Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)
Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
Kada bi se produžila linija 60, makar do bloka 70A (Dr Agostina Neta), solo autobus bi imao smisla.
Nisam siguran, jer se nigde ne spominje da će sad gsp dobiti ista. Daj Bože da neće i da nam ne uvale te krseve na potez 300.Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
Ne postoje više četiri zone, a i dok su postojale, 50 nije imala veze sa trećom zonom. Postoje zone A i B. U zoni A su gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a u zonu B zalaze prigradske linije (od brojeva 350, 450, 560 i 860). Postoji nekoliko izuzetaka poput vrčinskih linija koje su u zoni A i poteza 600 čije linije su od skoro prigradske a saobraćaju u zoni A.Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
Обреновац,Барајево и Сопот су били зона 3,а Младеновац и Лазаревац зона 4.Сада тога више нема,само А и Б,зона А су некадашње прва и друга,а зона Б некадашња трећа и четврта зона.Šta ti je zona 3? To je ukinuto, a i tada je zona dva išla mnogo iznad okvira 50-ice. Zona 3 su ti bili Obrenovac, Lazarevac i Mladenovac, možda i Barajevo.