Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ocenite par slikica 499 na 27E:
IMG_20240228_135830.jpg
IMG_20240228_135851.jpg
IMG_20240228_135844.jpg
IMG_20240228_135855.jpg
 
Мислим да потез 300 неће ићи Стрели,мада видели смо да не бирају општину и потезе,па су увели и ту приградску линију 584.
 
Кад (и ако) Стрела узме ако не уведу по једну нову линију по потезу нису ништа урадили.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Neće Strela uzeti, nisu zainteresovani za potez 300 i 400. Moja teorija je da potez 300 uzima Saga i privatnici sa 50, a 400 uzima Arriva, Lekon i ostali privatnici koji su na 42,47,48 i 59
 
По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.

Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)

Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
 
Kada bi se produžila linija 60, makar do bloka 70A (Dr Agostina Neta), solo autobus bi imao smisla.
 
По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.

Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)

Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).

Pola Zemunaca je za presu, nema od tih planova za zglobne ništa.
 
По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.

Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)

Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
Neće toliko linija ići gsp-u, sve linije poteza 100,300,400 i 700 imaju zajedno oko 170 vozila, sto može da pokrije jedno 8 dvocifrenih linija, potez 300 pokriva samo 50ica zajedno sa vozilima Sage Trans, dok potez 400 pokriva 47+48
 
По мом неком мишљењу, нека најбоља подела приватних двоцифрених линија ГСП-у. Нема Земуна, јер би се вероватно укинуо давањем потеза 700.

Космај: 20, 25П, 26, 33, 39, 42, 47, 49, 50, 55
Карабурма: 25(с), 32(с), 35(з), 46(з), 48(з), 74(з), 79(с)
Нови Београд: 37(з), 45(с), 51(с), 54(с), 58(с), 59(з), 68(с), 71(з), 78(з), 81(с), 81Л(с), 84(с), 94(с)

Не знам шта су планирали са минибус линијама. Јер са једне стране негде могу да раде аутобуси (нпр. 60), а са друге стране раде толико далеко од градског језгра (405Л и 407Л).
Ko zna kako će to biti, nije loša podela... A gde je 27E? Realno Karaburma najbolje.
 
Ovde nije slagao, 90% ljudi nema pojma da li ih vozi bus privatnika ili gsp-a. Ali garantujem da laze da će ih usloviti da kupe nove autobuse, možda kupi Strela za poteze 100 i 700, al nama na potezu 300 ima da uvale krseve sa 50ice
 
Ali mi ovde imamo pojma, kao i sve više ljudi koji ne prate javni prevoz kao mi. Sve više ljudi u mom okruženju primećuje užasne autobuse, pre svega kod privatnika, mada ni GSP ne zaostaje s Higerima i BMC. Što se mene tiče, sigurnije mi je da se vozim autobusom koji se održava u pogonu GSP nego nekim privatnim koji održavaju u dvorištu.
 
Samo da ne uvale 43 u paketu sa potezom 100 privatnicima, taman su nam vratili zglobove na liniju.
 
Neće, linije koje su u centru će biti gsp-ove, a Streli nije problem da nabavi koliko hoćeš zglobova jer imaju neograničene resurse, na 601 ih ima više nego sto je predvidjeno ugovorom. Biće sigurno zglobova na 101,105 i 108 kad ih uzme Strela, kao i na linijama poteza 700.
 
Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
 
Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
Nisam siguran, jer se nigde ne spominje da će sad gsp dobiti ista. Daj Bože da neće i da nam ne uvale te krseve na potez 300.
 
Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.

Šta ti je zona 3? To je ukinuto, a i tada je zona dva išla mnogo iznad okvira 50-ice. Zona 3 su ti bili Obrenovac, Lazarevac i Mladenovac, možda i Barajevo.
 
Jel ste sigurni da se i 50 vraca pod ruke GSP-a ? To je linija koja prolazi vecinom kroz zonu 3 i malo zone 2, a tamo pise da se linije koje idu kroz uzi centar grada vracaju GSP-u. Mozda sam ja pogresno srocio to.
Ne postoje više četiri zone, a i dok su postojale, 50 nije imala veze sa trećom zonom. Postoje zone A i B. U zoni A su gradske linije (GSP+privatni prevoznici), a u zonu B zalaze prigradske linije (od brojeva 350, 450, 560 i 860). Postoji nekoliko izuzetaka poput vrčinskih linija koje su u zoni A i poteza 600 čije linije su od skoro prigradske a saobraćaju u zoni A.
 
Šta ti je zona 3? To je ukinuto, a i tada je zona dva išla mnogo iznad okvira 50-ice. Zona 3 su ti bili Obrenovac, Lazarevac i Mladenovac, možda i Barajevo.
Обреновац,Барајево и Сопот су били зона 3,а Младеновац и Лазаревац зона 4.Сада тога више нема,само А и Б,зона А су некадашње прва и друга,а зона Б некадашња трећа и четврта зона.
 
Vrh