Da odgovorim i na ovo pošto vidim da se digla velika buka u zavisnim, nezavisnim, nesvrstanim, zaraćenim i ko zna kojim medijima.
Danas svako preduzeće ili firma uzima službena vozila na lizing.
Sve vam je pod lizingom, od igle do lokomotive, ništa se ne kupuje novo.
Zašto? Pa iz razloga, ako se vozilo slupa/pokvari odmah dobijaš zamenu, to ti je obezbeđeno, praktično tvoja je obaveza samo da točiš i voziš.
Znam barem 5 državnih preduzeća koja trenutno zastupniku plaćaju i imaju više vozila od GSP-a i eto o njima se ne piše, zato što je neko rešio da GSP-u preko ovih tekstova ruši reputaciju.
Mislim, ne opravdavam to forsiranje Škode zbog iz xy razloga, ali svako preduzeće ima službena vozila, pritom je ovo relativno skroman vozni park, ovi Rapidi i Oktavije su 20-25k evra.
I isto ne opravdavam šefove i njihovu bahatost sa kolima, no to je za neku drugu temu, ove Rapide verovatno koriste i radnici sa nižih položaja kojima su potrebni za rad.
Sve u svemu za prosečnog upućenog čoveka u stanje bilo koje firme dal privatnog ili državnog preduzeća ova vest nije nikakvo čudo i na nivou je u Africi za 1 minut prođe 60 sekundi.
Mogu da se kladim i da je naručeno sve, eto u Streli gazde idu pešaka koliko su dobri ljudi, zaslužili su da uzmu prevoz u celom gradu.
P.S. Još kada vidim persone poput Miketića da morališu oko ovih tema malo postaje degutantno.