Aleki37
Higher intermediate
Koliko ja znam 77 i 95 drže Karaburma i Novi Beograd, a 70 Novi Beograd i Kosmaj.
776 je bio isti dan, kao i 937.Tu su verovatno negde bili i 503, 3409 i 3420, takođe na 65ici, a fali i neki ik103 da ubace i onda je linija u fullu
Po meni je Conecto definitivno bolji od BMC i lično najbolji Turčin. A smatram i da su Cobre bolje od BMC kanti, koje će se vremenom raspasti.
Conecto i Citaro imaju u recimo enterijeru brda istih delova.Uzmi u obzir da se conecto sklapa od turskih delova, zbog toga i jeste Turčin. Ta fabrika u Turskoj sa licensom proizvodi autobuse nalik onima u Nemačkoj.
Cobra je sa Otokarom najbolji turski proizvodjač, možeš mi kokodakati do sutra da nije.Conecto nije "Turčin" u pravom smislu te reči, jer ako tako gledamo gomila MAN-ovih autobusa po Evropi su isto tako "Turci". Ili da nije možda Fiat domaće proizvodnje? Mercedes je Mercedes, pa makar bila i jeftinija varijanta za tržišta u razvoju. Samo Otokar i Isuzu, uz Temsu donekle, čine ono bolje društvo iz Turske. Izdigao se i Karsan poslednjih nekoliko godina. Ma koliko pojedini ovde hvalili Cobre, apsolutno ništa posebno, niti bolje, niti naprednije od BMC-a. BMC pride ima i daleko ozbiljniju i širu proizvodnju u odnosu na Gilerjiz. Na kraju krajeva, kako već i pisah, BMC se probio i do ne baš tako malog broja evropskih gradova. Cobri skoro da nigde nema.
Netačno, dve trećine autobusa na toj liniji su ovih dana zglobni, smenci su uglavnom redovni + zglobne šihte15 je skoro potpuno na solaćima ovih dana