Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Bez brige, uskoro stiže gomila krseva iz turske, tender 15. februara je samo formalnost i sigurno će biti sa izuzetno malim rokom isporuke za toliki broj vozila
 
Tu su verovatno negde bili i 503, 3409 i 3420, takođe na 65ici, a fali i neki ik103 da ubace i onda je linija u fullu
 
Nekad su uz sve to bili i Ikar 767 i stari Ik 201 na 65, plus solo japanci, ništa novo da je na 65 šarenilo
 
Kako vreme prolazi, meni zglobni BMC deluje najbolji od svih Turaka. Retko koji kojim sam se vozio je rastrešen, za razliku od solaća. Vidi se neki napredak ili zaista ima veze to što su solo s lagera. Od privatnih Turaka, ističe mi se Otokar, kao i Isuzu zbog dizajna koji mi se dopada i velikog prostora za stajanje. Ostali, kao i Liazi i Mazovi, što dalje od Beograda.
 
Po meni je Conecto definitivno bolji od BMC i lično najbolji Turčin. A smatram i da su Cobre bolje od BMC kanti, koje će se vremenom raspasti.
 
Po meni je Conecto definitivno bolji od BMC i lično najbolji Turčin. A smatram i da su Cobre bolje od BMC kanti, koje će se vremenom raspasti.

Conecto nije "Turčin" u pravom smislu te reči, jer ako tako gledamo gomila MAN-ovih autobusa po Evropi su isto tako "Turci". Ili da nije možda Fiat domaće proizvodnje? Mercedes je Mercedes, pa makar bila i jeftinija varijanta za tržišta u razvoju. Samo Otokar i Isuzu, uz Temsu donekle, čine ono bolje društvo iz Turske. Izdigao se i Karsan poslednjih nekoliko godina. Ma koliko pojedini ovde hvalili Cobre, apsolutno ništa posebno, niti bolje, niti naprednije od BMC-a. BMC pride ima i daleko ozbiljniju i širu proizvodnju u odnosu na Gilerjiz. Na kraju krajeva, kako već i pisah, BMC se probio i do ne baš tako malog broja evropskih gradova. Cobri skoro da nigde nema.
 
Uzmi u obzir da se conecto sklapa od turskih delova, zbog toga i jeste Turčin. Ta fabrika u Turskoj sa licensom proizvodi autobuse nalik onima u Nemačkoj.
 
Nemam šta da dodam na "Turke" osim da bi ih voleo u što manjem broju u Beogradu...

Ali fascinantno mi je da je odlaskom Japanaca na 27, 43, 65 postao trend ubacivanje šihtaša(na 65 čak i redovnih) ik112-n. Bar da je ik218-n, pa da ima smisla.

Zar nema, ako mi se čini, i na Karaburmi nešto slobodnih Solarisa? Na NBG znam da ima nekih 5 do 10 koji ostanu u garaži za rezervu a nisu u kvaru.
 
Da, ali conecto deli mnogo delova i sa turskim proizvođačima.
 
Conecto nije "Turčin" u pravom smislu te reči, jer ako tako gledamo gomila MAN-ovih autobusa po Evropi su isto tako "Turci". Ili da nije možda Fiat domaće proizvodnje? Mercedes je Mercedes, pa makar bila i jeftinija varijanta za tržišta u razvoju. Samo Otokar i Isuzu, uz Temsu donekle, čine ono bolje društvo iz Turske. Izdigao se i Karsan poslednjih nekoliko godina. Ma koliko pojedini ovde hvalili Cobre, apsolutno ništa posebno, niti bolje, niti naprednije od BMC-a. BMC pride ima i daleko ozbiljniju i širu proizvodnju u odnosu na Gilerjiz. Na kraju krajeva, kako već i pisah, BMC se probio i do ne baš tako malog broja evropskih gradova. Cobri skoro da nigde nema.
Cobra je sa Otokarom najbolji turski proizvodjač, možeš mi kokodakati do sutra da nije.
 
20240201_134940.jpg


20240201_134953.jpg
 
da li neko moze da nabroji više od pet zemunovih autobusa koji trenutno nisu za bacanje? ja se mučim i sa pet...
 
Vrh