Pa cena Solarisa je skoro identična kao Citarova.Jedan solo Citaro je oko 400k evra po komadu sto je prevelika cifra i njih grad nikad neće kupiti, startna cena je prevelika i onda ne mogu da se ugrade. Gore sam već rekao da je nas domet Solaris ili Conecto
Жалити за Икарусом, Икарбус посматрати као прелазни период процеса разградње.
Pa nek uzmu polovne Citare 2, malo korišćene i rešili su problem. Šta fali mladim polovnjacima.Neka kupe za GSP dobre autobuse, rešen problem.
I te "Mečke" su većinski Conecto koji su daleko od idealnog (uporedite ga sa Citarom), koliko smo mi jadni kada se radujemo njima, ali bitna je trokraka zvezda. Petrovac na Mlavi sindrom.
Ma baš mene briga za buseve iz ličnog ugla jer se ja vozim samo kolima, ali busevi su mi bili zanimljivi dok sam išao u srednju i posle na faks i ostalo je to da me ta tema zanima. Inače u Akiji i BMC se nikad nisam ni vozio.Sam si pisao na ovom forumu kako te politika ne zanima i kako se tebi jadnom nijedna partija nije obratila i da si apsCinirao izbore, e pa kao saučesnik u svemu ovome želim ti da svaki autobus koji ti naiđe bude (R)akia i BMC.
Meni čak taj BMC i nije ružan bus. Ima neki šmek, može to da se tera i na zapadu. Znam da se Procity vozi kao gradski bus u okrugu Fiumicino u blizini Rima. Tako da Procity kao neki backup u floti što da ne.Ali sve je bolje nego da nas voze higeri, akie, pa i bmc.
Nije im svejedno. Da je tako, ne bi se sad setili da šalju Solaris put Železnika.Њима је свеједно шта ће за ЕКСПО само да је ново.
Реално, Соларис се прави у Европи, а Мерцедеси у Турској.Iskreno, ne verujem da je sadašnji konekto po bilo kom osnovu bolji od solarisa, pod uslovom da se u protekloj deceniji na krilima uspeha nisu iskvarili i popustili i završnom obradom i materijalima.
Ali sve je bolje nego da nas voze higeri, akie, pa i bmc. Zadužiš se, daš pare, ne male, a onda kroz koju godinu već imaš poveliki svakodnevni rashod. Najskuplje vozilo je ono koje stoji, a još skuplje ono što tokom stajanja bude očerupano i spušteno na klocne,bez obzira na nabavnu cenu.
БМЦ је кршина јефтина, лоша електроника. То што се вози у Италији је дебела мућка козаностре. Само Соларис бајо мoj, Јазавичар је најјачи. Можемо да их узмемо и на батерије, и на троле, и на ИДЕ ГАС!Meni čak taj BMC i nije ružan bus. Ima neki šmek, može to da se tera i na zapadu. Znam da se Procity vozi kao gradski bus u okrugu Fiumicino u blizini Rima. Tako da Procity kao neki backup u floti što da ne.
Međutim mučeni Higeri, Akie, Mazovi, Liazi, toga se što pre treba rešiti
Солариси им више нису нови, и нису им "еколошки", тј. нису ИДЕ ГАС!Nije im svejedno. Da je tako, ne bi se sad setili da šalju Solaris put Železnika.
Sto se zaduzivati kada drzava ima milijarde € na racunu samo preusmeriti deo od tih milijardi.Zadužiš se
elektro Solaris za Novi Sad je plaćen 600k po komadu koliko ja znam, sa svom dodatnom opremom koju je NS zahtevao.Nije, cena za zglobnog Solarisa na tenderu za 100 buseva je bila negde oko 320k evra, za te pare ne možeš kupiti ni solo Citaro