Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
18 i 88 praktično svakog dana solo BMC, 65 solo Higer. Sigurno ima toga još, ovo viđam. Super su sve organizovali bez Japanaca.
Na 18 su bukvalno redovni, zna da ih bude i po 2-3 komada. Nije strašno naspram broja zglobova, ali ipak veoma nezgodno ako se baš potrefi da ti naiđe solo. Izlaze solo BMC i na 17, ne svakog dana za sada, ali se svakako mogu videti. Japanci su inače uglavnom šihte radili na Nbg linijama, a na 18 i 88 su solo BMC uglavnom celodnevno na linijama.
U Karaburmi još gora situacija. Higeri opet redovno na 16, 27, 43, 65 i 101. Nije se drugo ni očekivalo, jer su im ipak te linije bile pokrivene Japancima i van špica.
Na 43 je danas Higer na poslednjem polasku sa Trga, što je stvarno bezobrazluk.
Sve u svemu, ovakvo stanje će potrajati, pa čak može i gore da bude. Do dolaska novih zglobova za koje trenutno niko nema pouzdanu i 100% proverenu informaciju kada stižu, moraćemo da se naviknemo.
 
3543 u procesu šlepanja, samo je majstor izašao do trafike po cigare...
IMG_1001.jpeg
 
Знам да ћу сада звучати као онај ЈНА лик који фазон 1992. каже "да се иде на Загреб, да се врати Југославија", али моожда Икарбус нешто..

Будући да мени овај Икар делује ОК, можда фирму није требало пасивизирати, већ одржати константну, колику - толику производњу, као стални прилив нових возила у флоту ГСП..
Или чак као здружени Икарбус, Необус.. Ко још беше каросериста..

1000017254.jpg


Плус нека потенцијална лиценцна производња тролејбуса/ електробуса..
 
Poslednja izmena:
U fabrikama se radi, nekad i gine.
A u parku sediš i uživaš.
Ništa nam nije valjalo ono staro. Čudimo se što raspala SFRJ, a vode nas opet oni koji su je demontirali. I kako sa nam bude bolje.
Kad će ljudi da, bar ovde gde svakodnevno pričamo o autobusima, shvate da Ikarbus više postoji, odnosno trajaće ime dok ne nestane ovo još malo autobusa što umorno i sipljivo trčkaraju našim putevima i ulicama.
 
Што се грбо роди, ни вријеме не исправи.

Жалити за Икарусом, Икарбус посматрати као прелазни период процеса разградње.
 
Praštajte što nisam slikao iz 70, ali u Kosmaju 853 ili 863 (ne videh dobro srednju cifru, bili zamagljeni prozori) sa tri brata čami do ulaza uz Lastu. Do njega je gomila N solo, a u produžetku "na groblju" uz autoput more Konekta iz 2003 koji pretpostavljam čekaju da budu poisprevrtani. Na centralnim lamelama parkinga ima Higera, ne može se reći da je pusto za radni dan po zimskom redu vožnje. Konekto iz 2005. tek poneki pa verovatno krpe kineske i srpsko-nemačko-turske kanturine koje leže na parkingu.

Slika pogona u svakom slučaju odgovara stanju na terenu.
 
Kosmaj je postao jedno groblje autobusa i tek će biti kad rashoduju sve Conecto iz 2005, kao i Ik 112N
 
Mislim da je najbolje da se nekako ubaci ova Strela sa Meckama i da preuzme i neke druge bitnije linije, a ne samo potez 600. Idealno bi bilo ako bi ih uslovili da nabavljaju iskljucivo Mercedes, MAN, Solaris i Iveco Irisbus autobuse, obzirom da je to standard za EU gradove. I eventualno dodati poneki Otokar Kent kao dodatni bus. Otokare sam vidjao na Malti i Bariju (ili tako nesto na jugu italije), pa kapiram da je EU kvalitet.
 
Otokar je odličan, naročito ovaj električni koji ima 450ks i ide kao lud, samo bih Iveco Irisbus preskočio jer ruzniji bus nisam video. Neka realna opcija za nas je Conecto i Solarisi, Citaro i Man su verovatno nešto skuplji, ali jasno je da u gradu nema interesa za boljim prevozom. Privatnike bi mogli podstaći drugačijim uslovima na tenderu u vidu neke subvencije, kao sto je npr vece plaćanje po km ukoliko nabave određene vrste vozila, ili starosnu granicu od 15 godina za kvalitetnija vozila.
 
Mislim da je najbolje da se nekako ubaci ova Strela sa Meckama i da preuzme i neke druge bitnije linije, a ne samo potez 600. Idealno bi bilo ako bi ih uslovili da nabavljaju iskljucivo Mercedes, MAN,

Neka kupe za GSP dobre autobuse, rešen problem.
I te "Mečke" su većinski Conecto koji su daleko od idealnog (uporedite ga sa Citarom), koliko smo mi jadni kada se radujemo njima, ali bitna je trokraka zvezda. Petrovac na Mlavi sindrom.

Sam si pisao na ovom forumu kako te politika ne zanima i kako se tebi jadnom nijedna partija nije obratila i da si apsCinirao izbore, e pa kao saučesnik u svemu ovome želim ti da svaki autobus koji ti naiđe bude (R)akia i BMC.
 
Jedan solo Citaro je oko 400k evra po komadu sto je prevelika cifra i njih grad nikad neće kupiti, startna cena je prevelika i onda ne mogu da se ugrade. Gore sam već rekao da je nas domet Solaris ili Conecto
 
Vrh