Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
А да једном у животу оставите нагађање са стране и да сачекамо тендер па да видимо шта су наместили?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Neće biti nikakvog tendera jer su u skupštini na sednici vezanoj za rebalans budžeta grada izglasali da se sledeća nabavka tramvaja i autobusa obavi bez tendera
 
Сад кад си се сетио да ми одговориш, замолићу те да објасниш лупетачину да је Соларис турс купио Ласту коју си лично ти изнео.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Napravio sam grešku, nije još kupio lastu ali se ipak priča da će je kupiti u narednom periodu, svakako ćemo uskoro znati, ne mora da znači da će biti.

A sada bi ti mogao da objasniš lupetačinu koju si ti izneo, a to je da je 3183 rashodovan.
 
А да једном у животу оставите нагађање са стране и да сачекамо тендер па да видимо шта су наместили?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
To se već zna, išli su direktno u tursku da pregovaraju sa tim firmama oko uslova, tako da ako se ne desi neki ogroman preokret pa odluče da nabave kvalitetnije autobuse, oni će uzeti ove buseve. A za šemu opozicije, nek bude kao kad je bila prošla vlast, pa nek uzmu jedno 200 Solarisa i ja zadovoljan
 
ja moram sad pošteno da se is**em, i izvinjavam se na tome, ali bes me je poneo, jer se ni ovde diskusija ne može obaviti bez upotrebe politike i p*ša**a po onome što se mrzi.

meni je samo u celoj priči tužno kako se vi još nadate da će nešto da se promeni a znate da neće i kako funkcionišu stvari.

okej, ja razumem optimizam, ali džaba nas 20 entuzijasta na internet forumu naspram pet miliona morona. kad smo već ubacili politiku u priču da kažem i ja svoje: lepo je rekao Ronald Regan: "da biste dobili izbore, morate naći način da pridobijete najgluplje glasače, koji čine veliku, pa nekad i apsolutnu većinu". a tu je nažalost,"parizer politika", izdominirala.

doveka slušamo isto, jedni pljuju av a drugi "opoziCIJU". i sami znate da će i jedni i drugi kupiti škart vozila i napuniti svoje džepove. okej, desilo se 200 dobrih Solarisa, ali to je realno bilo samo zato što su se Poljaci potrudili, a ne mi. dobro, priznajem, desila se jedna solidna isporuka među deset škart. nazovite me komunjarom, ali činjenica da je samo ono što je bilo u doba socijalizma(i desetak-dvaes godina posle , dok nismo ske**ali sve), bilo koliko toliko kvalitetno. ali, avaj, uvek se sve vrtelo oko korupcije i sopstvenih interesa. tako je uvek bilo, osim što je nekad bilo manje a nekad više očigledno.

kad već lomim, da ga slomim do kraja. ne znam što vas to toliko smara kad 80% vas ima kola i seda u prevoz samo da bi uštedelo gorivo jer ono košta skoro 2€. pa vozite se kolima umesto da sedate u ove krševe i rešićete problem, bar na jedan način. da ste bili pametni otišli biste preko dosad, ako ste mogli, a ne plakali za nečim što nikada neće biti kako treba.

dok smo živi, uvek će biti ovakvih s**nja. i ništa se neće promeniti u skorije vreme, ni u GSP, ni u ovoj napaćenoj zemlji. jer smo mi kao narod već dugo u stanju društvene anomije, a iz tih stvari se jako teško izvlači.

ja se još jednom izvinjavam na ovom komentaru (iskenju)i nadam se da ćete razumeti.
 
Je l' potvrđeno ovo da se uzima 300 autobusa i da je 950000 evra komad ili je u pitanju trač? Ovako visoka cena mi je zamisliva ako bi svi bili električni a u cenu su uključeni punjači 😅
 
IMG_9808.jpeg

©byconecto
 
Pa pouzdano bi bilo da je to saznato direktno od gradskih oca, znači negde u tamnini Franša, Beton hale, Gradske uprave ili već gde drugde, ovako je samo priča, pogotovo ako dolazi iz GSP-a koji se očigledno slabo o bilo čemu više pita u nabavkama vozila.
Velika diskreditacija toj priči je i činjenica da se spominje cifra od gotovo milion evra za zglobni autobus što je nerealno čak i za ove naše lopove.

Sa druge strane, u neku ruku logično je da teže da odrade ovaj proces, jer idu sa vlasti u Beogradu pa žele budućoj da natovare što više štetnih ugovora.
A i cilj sadašnje vlasti je da se diskredituje GSP maksimalno da bi uStrelila svoja preduzeća kao tkzv "bolja rešenja".
Dajte da sačekamo još koju nedelju, tja te tramvaje je i Siniša Mali obećavao barem 10 puta, prerano je donositi ovakve zaključke.
 
Juče sam uhvatio jednog pokvarenog kos Sajma, vidjam ih češće u kvaru nego Higere koji rade već četvrtu godinu
 
Ja sam sinoc u Kneza Milosa prošao pored BMC-a na 23 koji je pravio neke strasne zvukove, kao da će svake sekunde da rikne
 
Vozio se Manom i Volvom na 511 koji se bukvalno ne čuju i onda kad sam seo u Bmc-a, pa to je nebo i zemlja u apsolutno svemu, a naročito u motoru i komforu
 
A tek kada dodje do problema sa odrzavanjem sistema za napajanje gasom, odnosno kada ga stigne neodrzavanje, imacemo eksplozijem kao sirom azijskih pripi*dina. Nama onako gore dizel autobusi sa prilicno nezapaljivim dizelom, ovi gasni ima da ruse okolne objekte.
 
A tek kada dodje do problema sa odrzavanjem sistema za napajanje gasom, odnosno kada ga stigne neodrzavanje, imacemo eksplozijem kao sirom azijskih pripi*dina. Nama onako gore dizel autobusi sa prilicno nezapaljivim dizelom, ovi gasni ima da ruse okolne objekte.
Nisi video šta je Šapić juče rekao?

- Zapalio se kao i svaki stari autobus koji se zapali. Ima ih i nažalost takve stvari se dešavaju. Mi želimo da potpuno izbacimo vozila na naftu iz javnog saobraćaja i da pređemo na gas. To su sve stvari koje smo mi za šest meseci uradili.

Čovek očigledno misli da samo nafta gori...
 
Nije stvar u zapaljivosti goriva, jer koliko god dizel ne goreo tako lako, kad cure nafta, pa još ulje na vrele delove motora, požari nisu nikakvo čudo. Ovaj skorašnji slučaj, ako je opet, a po ko zna koji put, uzrok u blokiranju točka, koji dovede disk do usijanja, pa upali gumu itd., tu prosto nema ponoći uz sirovine i balvane za volanom, kako lepo reče i @branik. Održavanje jeste jako bitno, al mnogo je i do vozača, kako sam i sam više puta isticao do sad. Prosto ne može se samo terati, nego se i te kako na sve i svašta mora obratiti pažnja. Takođe, plata i uslovi rada ne smeju, i ne mogu biti opravdanje za nemar i javašluk. Pa ne rade ni lekari za 5000 evra, pa šta treba da potpuno zanemaruju pacijente, i prosto ih prepuste sudbini. Kad vi nemate odakle da uzmete kadrove, džaba priče o bilo čemu, pa eto i za platu koja je tu negde oko 110000 prosek kod vozača. Daće od nove godine još, pa opet ih neće biti. Privatnici uvoze normalno, a GSP to ne može da radi. Baš smo u ravnopravnom položaju. A ti vozači, da se razumemo nemam ništa protiv uvoza te vrste radne snage, ne znaju skoro ni reč srpskog. To, recimo, u jednoj Nemačkoj baš ne može tako. Uvoze ih svi, al ipak ne mogu da se postavljaju u saobraćaju kao pali s Marsa. Trpaju nas lošim vozilima, nemamo izvor radne snage, plus decenijske boljke, i tako je kako jeste u GSP-u. Oduzimanje poteza 600 i jeste jedna od posledica svega toga. Razlog vrlo prost. Da se razmesti od sredstava to što ima, i da se konačno popune smene vozača do traženih 98% ostvarenih polazaka. Privatnik, opet, upravo uzima potez 600 sa osobljem iz uvoza. I posle se isti ne znam kako hvali. Eto kao ozbiljniji su možeš misliti. Ne, nego nisu opterećeni politikom, Gradom itd. Pare očigledno imaju, mogu da kupe šta hoće, imaće i ko da vozi, al dobro za ovo podneblje apsolutno ništa novo. Nego što je sve toliko prozirno i perfidno. Možda i dođe dan kad karta bude morala da se plati mnogo više, a privatnici budu ti koji će mnogo više odlučivati o javnom prevozu u Beogradu.

A Šapić svakom novom izjavom samo potvrđuje da je prosto debil i to je to.
 
Secam se situacije na 307 i Conecta 198, od Kaludjerice sam osetio neki miris paljevine i bilo mi je čudno. Kod ulaska u Vincu sam odlucio da izadjem iz busa i sačekam sledeći i kad sam izašao video sam da se bus dimi kod točka. Odmah sam rekao vozaču, a on mi je odgovorio da će terati do okretnice, pa će posle videti šta će i tu je mogao haos da se napravi jer okretnica je na velikoj uzbrdici i uspon u Miloša Obrenovića je jedan od težih za autobuse u gradu. Neozbiljnost vozača je jedan od razloga požara i strah da isključe vozilo da ih ne bi napušavali šefovi
 
Vrh