Alex_BG
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.04.2019.
- Poruke
- 643
- Pohvaljen
- 1.770
To je info koja se skoro pojavila i ništa još uvek nije potvrđeno. Da se ne mogu večno eksploatisati, naravno da ne mogu, ali da trebaju sa svojim radom da završe do kraja ove godine - za to uslova nema. Zato sam i izneo činjenicu da na linijama Karaburme oni više rade celodnevno nego u špicu. Linije 16, 27, 43, 65, 95 i 101 su im celodnevno pokrivene Japancima. Za Japance je postojao plan da ostanu u saobraćaju do naredne nabavke zglobnih vozila i s obzirom na situaciju u GSP-u mislim da će tako i ostati. Vikendima odmaraju, a radnim danima su u punoj snazi.Svakako mi je zao sto ce japanci ici u rashod, zajedno sa IK-201, to su mi daleko udobniji autobusi od Solarisa i novog BMC. Ne znam nijedan autobus na kome je moglo da se stoji kod zadnjeg prozora osim IK-201. Bili su dobri i IK-206 koje je Lasta vozila na 95, 16 i 85 pre desetak godina, cak se secam razgovora dvojice vozaca kako su hvalili taj autobus, da nema nikakve muke da se pokrene koliko god da je pretrpan putnicima. No, isto kao i RVR na zeleznici, ne mogu se beskonacno eksploatisati.
Što se ik-206 tiče na liniji 581 saobraća jedan iz 2015. godine.