Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Malo GSP-ovih autobusa.

MAN SG 313 GB 854 ; Linija 16 Novi Beograd (Paviljoni) - Karaburma II
854 (1).jpg

854 (3).jpg


MAN SG 313 GB 869 ; Linija Novi Beograd (Paviljoni) - Karaburma II
869 (1).JPG

869 (3).JPG


MAN SG 313 GB 1312 ; Linija "Van Službe"
1312 (2).JPG

1312 (3).JPG


MAN SG 313 GB 1326 ; Linija 601 TC Galerija - Surčin
1326 (1).JPG

1326 (2).JPG

1326 (8).JPG


MAN SG 313 GB 1331 ; Linija 52 Zeleni Venac - Cerak Vinogradi
1331 (2).JPG


Ikarbus IK-103 GB 296 ; Linija 56L Zeleni Venac - Čukarička Padina
296 (3).JPG

296 (2).JPG


Mercedes Conecto GB 173 ; Linija 35 Beograd Centar - Slavija - Beograd Centar
173 (2).JPG

173 (3).JPG


Mercedes Conecto GB 181 ; Linija 40 Banjica II - Zvezdara
181 (2).JPG

181 (3).JPG


Mercedes Conecto GB 194 ; Linija 3A TC Galerija - Kneževac
194 (1).JPG


Mercedes Conecto GB 196 ; Linija 3A Kneževac - TC Galerija
196 (2).jpg


Mecredes Conecto GB 198 ; Linija 38L Beograd Centar - Pogon Kosmaj
198 (1).JPG

198 (3).JPG

198 (4).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3382 ; Linija 40 Zvezdara - Banjica II
3382 (2).jpg


Higer KLQ6129GQ2 GB 3414 ; Linija 707 Mala Pruga - Zeleni Venac
3414 (1).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3485 ; Linija 15 Zeleni Venac - Zemun (Novi Grad)
3485 (1).jpg


Higer KLQ6129GQ2 GB 3500 ; Linija 36 Beograd Centar - Slavija - Beograd Centar
3500 (1).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3519 ; Linija 36 Beograd Centar - Slavija - Beograd Centar
3519 (2).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3533 ; Linija 3A Kneževac - TC Galerija
3533 (2).jpg


BMC Procity 12 LF GB 3302 ; Linija 75 Bežanijska Kosa - Zeleni Venac
3302 (1).jpg


BMC Procity 12 LF GB 3307 ; Linija 601 TC Galerija - Surčin
3307 (2).JPG


BMC Procity 12 LF GB 3357 ; Linija 75 Bežanijska Kosa - Zeleni Venac
3357 (1).JPG


Sutra nastavak..;)
 
U procesu regrutovanjacvozača kod nas mnogo toga škripi, počev od sistema školovanja, pa do odnosa firmi (poslodavaca) prema ljudima.
Dete koje završi saobraćajnu školu, vozač motornih vozila, dobija C, ali tek može da vozi kada mu istekne probna.
Do tada, od nečega mora da živi, snalazi se i mnogi zabatale volan jer nađu druge zanimljive poslove. Sa druge strane, mnogi od njih su taj smer upisali zato što nisu mogli neki drugi, a ne zato što to žele i vole. Tako da ukupnog broja onih koji izađu iz škole sa diplomom vozača, tek 20 -30% ostaje za volanom. Drugi problem je CPC, njegovo trajanje i cena. Granicu za D jesu spustili, ali to neće promeniti stanje. I mi sada imamo ljude koji su za volanom silom prilika, jer je tu imalo posla i sigurna plata. Oseća to se često u vožnji, a vidi i po odnosu prema vozilima.
A kad bi GSaP bio firma, stimulisao bi vozača koji na vreme isključi da ne dođe do veće štete - ako se greje, uništiće motor, ako blokira urnisaće diskove, a onda i, videli smo, i celo vozilo, ako je jedna guma prazna, voziće dok ne strada i druga...
GSP kao najveći poslodavac vozača D kategorije periodično pravi nedopustive greške, dozvoljavajući da plata poprilično padne, pa onda svako sledeće povećanje bude samo gašenje požara.
Da bi imali vozača, moraju platu držati konstantno iznad 1500€ sa tendencijom poboljšanja, mada će se opet videti da nisu samo pare faktor koji će ljude zadržati ovde, već i drugačija društvena klima, izvesnost i sigurnost za decu.
Do skora je ta minimalna plata bila negde oko 1000€, ali rast cena koje postaju osetno više nego po Evropi, čini svoje. Plata koja bi GSP obezbedila vozače je dvostruki prosek u Srbiji. A koliko je to realno da bude, znamo svi. I zato ćemo imati ove uvozne, koji čim osete da trebaju, da su neophodni, podižu glavu. A onda će krenuti dalje, poći da traže još veću platu jer je ovde neće dobiti.
 
Poslednja izmena:
Meni je želja od malena bila da budem vozač, na kraju nisam upisao školu jer sam zeleo da idem u četvorogodišnju srednju, a nakon toga sam
video kakvi su uslovi u Gsp-u, kako se ponašaju putnici, a i poslodavci prema vozačima, plus je jako teško doći so nivoa profesionalnog vozača i onda sam od te priče odustao
 
Mislim da je njima jos na snazi ono brojanje putnika i odredjivanje zglob - solo linija, tako da cemo zglob vidjati samo kao zamenu. Ne znam samo gde su im zavrsili zglobovi sa 600 poteza.
 
Mislim da je njima jos na snazi ono brojanje putnika i odredjivanje zglob - solo linija, tako da cemo zglob vidjati samo kao zamenu. Ne znam samo gde su im zavrsili zglobovi sa 600 poteza.
Verovatno na 77 ali mozda su neki i na redovnom servisu

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
 
Da li ste ozbiljni da ste očekivali zglobove pored tolikih solo Bmc koji su ostali bez polazaka
 
Ne samo sto ima više mesta, nego i više prostora na sredini za stajanje, po tome su Turci odlični
 
Da li ste ozbiljni da ste očekivali zglobove pored tolikih solo Bmc koji su ostali bez polazaka
Да, зато што је 10 соло мало за 53. Барем 13 зглобова треба да ради. 53 НИЈЕ испомоћ 23 и једина има последњи полазак у 23:45 са ЗВ на коме мора радити зглоб. Иначе је скоро целим даном пуна и наравно да је за зглоб.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
U kojoj preraspodeli i kombinatorici, 27E moze da ocekuje zglobni?! Iluzorno je vize kao papagaj ponavljati, koja je nebuloza drzati solo na ovoj liniji i razloge zasto treba da bude zglobna.
NIkakva snimanja, brojanja i sta sve ne jos, apsolutno nista nisu promenila, cak sta vise, jednom su i smanjili broj vozila, pa su opet vratili.
 
Распоред возила не ради ГСП него ови што као (не) читају форум.
 
Bar je 53 sa busevima koji izdrže ceo dan kolko toliko od jutros pogon Zemun izgubio 15 polazaka ali stanje redovno sa haosom i ispadanjem vozila najpre je bio za privatizaciju pogon Zemun koji sad već sa preko 50 rezervnih autobusa ne može da funkcioniše i dalje
 
Vrh