Ako se vodimo logikom, trebalo bi da bude istina. I 27E vrlo verovatno može da im se pridruži, ali i neke druge linije, jer će ostati baš dosta BMC-a u višku. Treba imati u vidu da su male šanse da će bilo koja biti skroz zglobna, a da isto tako postoje šanse i da budu deljene s Kosmajem. Ne bi me čudilo ni da preuzmu 15 ili 73 pošto su obe veliki zalogaj za Zemun. Ostaje samo da sačekamo 01.11. do tad možemo da nagađamo.То и растеретило би 50.
ЕДИТ: Иначе, вероватно 1.11. 53 прелази на НБГД као и цела 89. С обзиром да не верујем док не видим. Можда и није истина одмах да се оградим.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Ne bi me čudilo. U poslednjih deset dana sam tri puta video prekomande sa 50 na neku 30X liniju. Toga dugo nije bilo.Jbt kako je pocelo Kosmaj će ostati sa potezom 300 i 400 i to je to. Visak vozila će biti sve veći i veći, zato i očekujem rashod svih starijih vozila osim Conecta iz 2005 i nekih 112N
Za pogon zemun svaki mogući polazak gde vozi zglobni autobus je prevelik zalogaj, ona poslednja serija zglobnih je počela da se raspada opasno, skoro ni jedan više ne može da izgura ceo danAko se vodimo logikom, trebalo bi da bude istina. I 27E vrlo verovatno može da im se pridruži, ali i neke druge linije, jer će ostati baš dosta BMC-a u višku. Treba imati u vidu da su male šanse da će bilo koja biti skroz zglobna, a da isto tako postoje šanse i da budu deljene s Kosmajem. Ne bi me čudilo ni da preuzmu 15 ili 73 pošto su obe veliki zalogaj za Zemun. Ostaje samo da sačekamo 01.11. do tad možemo da nagađamo.
27E da izađe iz Kosmaja i da dobije zglobne autobuse? To bi bila revolucija.Ako se vodimo logikom, trebalo bi da bude istina. I 27E vrlo verovatno može da im se pridruži, ali i neke druge linije, jer će ostati baš dosta BMC-a u višku. Treba imati u vidu da su male šanse da će bilo koja biti skroz zglobna, a da isto tako postoje šanse i da budu deljene s Kosmajem. Ne bi me čudilo ni da preuzmu 15 ili 73 pošto su obe veliki zalogaj za Zemun. Ostaje samo da sačekamo 01.11. do tad možemo da nagađamo.
Toga će biti sve više zbog Kineza koji će tek da crkavaju, 3491 od kad se vratio nakon kvara bruji kao traktor. Bio bih najsrećniji kad bi na 307 stavili 6 Mercedesa iz 2005. Ali da, generalno svi Turci imaju mnogo prostora za stajanje, naročito Akia i Bmc, to im je velike prednost za BeogradNe bi me čudilo. U poslednjih deset dana sam tri puta video prekomande sa 50 na neku 30X liniju. Toga dugo nije bilo.
Ta logika dal prolazi ili ne prolazi kod nekog pogona odavno više ne postoji. Trenutno ne postoji ništa što određuje koji pogon održava neku liniju. Kosmaj i dalje održava 105, kao što su održavali i 96 i 67 i kao što održavaju par polazaka na 601. Po meni je skroz okej i najbolje rešenje u ovoj situaciji da jednu liniju održavaju dva pogona, pogotovo kosmajske linije koje vape za zglobovima.Od svih navedenih linija 89 ima najmanje logike da bude u kosmaju s obzirom da prakticno prolazi pored pogona NBGD
Ja sam ti predočio realno stanje pošto se pozivaš na logiku blizine pogona koja već godinama ne diktira kom pogonu će pripasti linija. To se još od 2016. ne primenjuje, pa ti izračunaj milione koje su izgubili na odlasku od garaže do perifernog terminusa. Isto izračunaj i za privatnike, jer kod njih to nikad nije ni važilo. Ne radi se o tome dal je neko uključio mozak, već se radi o tome da je Kosmaj od Surčina do leve obale proizvod njihovih korumpiranih nabavka vozila i masovnog odlaska voznog osoblja, te su zato i prinuđeni da organizuju prevoz tako kako ga organizuju. Potez 600 kod privatnika je takođe proizvod rukovođenja GSP-om, a ako se nešto ubrzo ne promeni, ne gine predaja još nekog poteza. I naravno da ću podržati dva pogona na jednoj liniji ako to ima smisla, jer je daleko bolje da 27E na primer prodiše sa zglobovima makar u špicu, nego da se nastavi sa već osmogodišnjom torturom Kosmaja na toj liniji.Ne nije ok, jer autobus trosi dosta goriva i zasto bi nulta kilometraza bila ogromna kada ne mora. Lakse im je bilo da podele linije kao karte nego da razmisljaju domacinski i ustede novac i vreme vozaca. Zamisli koliko km ima od bloka do pogona kosmaj, puta broj autobusa (10) koji tu kilometrazu prelaze. To ti je 70 evra dnevno odokativno na gorivo vise, puta 365 dana ispadne da GSP na 89 gubi 20000 evra godisnje zato sto neko nije ukljucio mozak. Isto sa tim 105, a tvoja logika to je najbolje resenje je ravna onoj sto podrzava pljacku uz samo nek se gradi.
Pa kad pogledas gugl satelit tokom godina, i ovaj najnoviji pogon je fakticki prazan.Jbt kako je pocelo Kosmaj će ostati sa potezom 300 i 400 i to je to. Visak vozila će biti sve veći i veći, zato i očekujem rashod svih starijih vozila osim Conecta iz 2005 i nekih 112N
Danas onaj u 13:31 krenuo u 13:42, van reda vožnje... Došao iza njega #501, pa se malo i ispričaliAko se Kiza pita gde mu je bus, 171 upravo stoji nakrivljen na Ustaničkoj
Solo verujem da idu u rashod, al zglobna vozila teško. Ako Japance koji sad imaju 20 godina povuku iz saobraćaja od januara, očekuj proređivanje mnogih linija. U Karaburmi tek poneki radi šihtu, a većina ih je po ceo dan na linijama. Bar što se njih tiče, do sledeće nabavke teško da će smeti da ih sklanjaju. Od 01.11. se oslobađa dosta solo BMC-a, tako da će biti uslova za rashod starijih solo vozila. Takođe, od prvog bi 95 i 89 trebale cele da budu u Novom Beogradu, a Kosmaj navodno preuzima još neke linije poteza 100.Na sreću neće još dugo, posle 1.1. verovatno idu u rashod sva vozila starija od 20 godina