Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Da al ti reče sve, njih ima 70 komada, a te linije sveukupno imaju 10 vozila i njih bi morali onda da stavljaju na poteze kako god okreneš
 
Ок, може нешто и у Земун и на Карабурму. А могу неке линије и да се појачају са поласцима. Нека ме неко исорави, 70 беше исто држи СП Космај, а већи део иде аутопутем. Ето њих за 30, 36, 38, 44, 70, нек појачају и те линије таман, и нек пусте још неке нове са Прокопа, мислим да су најављене.
 
To šta će biti na Prokopu ne zna niko živi. Jedan kaže nema potrebe za pojačanjem, drugi da ćemo dobiti metro liniju 3, treći kaže da će se pratiti situacija, četvrti da ćemo dobiti 3 nove linije...
 
Не би шкодило да ставе 10 возила на 36, по 5 по смеру па да буде гушћи такт :)
 
Mora Novi Beograd nečime da nadoknadi višak vozača i vozila i to upravo rade tako što će uzeti cele 77 i 95 i polaske na još par linija
Vozači sa 601 idu na 95. A za Bmc, oni mogu lagano i na 306 i 311 gde nema nekih uzbrdica i taman bi mogli da se reše svih Mercedesa iz 2003 kojima je stvarno vreme da idu u rashod, odradili su svoje
 
Ок, може нешто и у Земун и на Карабурму. А могу неке линије и да се појачају са поласцима. Нека ме неко исорави, 70 беше исто држи СП Космај, а већи део иде аутопутем. Ето њих за 30, 36, 38, 44, 70, нек појачају и те линије таман, и нек пусте још неке нове са Прокопа, мислим да су најављене.
Mislim da 70 sada drži Nbgd jer idu solo BMC-ovi, a Kosmaj ih nema.

Svakako bi mogli određene linije koje su ravne da ispeglaju sa BMC.

Slažem se sa komšijom, mnogo Conecta 2003. je svoj vek odradilo.
 
Tako je, Kosmaj je drzao 70 do ovih skorašnjih promena, onda je celu liniju drzao Nbgd, da bi posle 2 nedelje vratili 2 polaska Kosmaju
 
Читам коментаре за ову објаву на Инстаграму, да их желе на 511. Јесте да су тамо тешки кршеви али су заборавили чињеницу да је ово соло возило, што свакако не требају на 511 да раде, а поменута линија је главни ослонац за Сремчицу али и Железник који имају преко 50000 становника.

Не знам да ли је горе да на 511 раде распаднути зглобови или нова, али и квалитетна соло возила која су из фабрике изашла, где би готово увек превазишла постојеће капацитете.
 
Pomirite se s tim da je nabavka 244 solo autobusa ukanalila javni prevoz na duže staze. Kada dodamo i solo privatnike, uglavnom sumnjivog kvaliteta, kao što su uostalom i GSP turske i kineske šklopocije, dobijamo ovu situaciju koju imamo. Kraj priče.
 
Читам коментаре за ову објаву на Инстаграму, да их желе на 511. Јесте да су тамо тешки кршеви али су заборавили чињеницу да је ово соло возило, што свакако не требају на 511 да раде, а поменута линија је главни ослонац за Сремчицу али и Железник који имају преко 50000 становника.

Не знам да ли је горе да на 511 раде распаднути зглобови или нова, али и квалитетна соло возила која су из фабрике изашла, где би готово увек превазишла постојеће капацитете.
Govorimo ipak o narodu koji misli da 511 drži i dalje GSP, a ne privatnik. Sa druge strane, verujem da bi im draže bilo da se voze i sa kvalitetnim solo autobusom, nego sa zglobom u kom im se poklopac ljulja iznad glave i koji smrdi na naftu.
 
zna li neko sta predstavljaju oni stikeri pozadi na vozilima
"Vozilo u procesu sertifikacije"
"Sertifikovano vozilo"
Na Svom YT Kanalu Šapić objašnjava da SERTIFIKOVANO Vozilo mora da ima: gps uređaje za praćenje instalirane, uređaj za plaćanje svim karticama, klima uređaj ispravan, jedistven broj autobusa zaveden i još neke parametre što se tiču specifikacije autobusa. Sve u svrhu kako bi grad mogao znati tačno koliko dediciranih vozila JGP postoji, koji su trenutno od njih u upotrebi na toj liniji. On hoće da busevi ne menjaju linije već da stalno budu na jednoj liniji kao što po ugovoru sa gradom i piše.

Logično, oni koji su u procesu sertifikacije, imaju nedostatke i imaju rok od 30 dana od uočenih, te nedostatke da otklone.

... ne pitajte me kako sve ovo znam...
 
Ni
Читам коментаре за ову објаву на Инстаграму, да их желе на 511. Јесте да су тамо тешки кршеви али су заборавили чињеницу да је ово соло возило, што свакако не требају на 511 да раде, а поменута линија је главни ослонац за Сремчицу али и Железник који имају преко 50000 становника.

Не знам да ли је горе да на 511 раде распаднути зглобови или нова, али и квалитетна соло возила која су из фабрике изашла, где би готово увек превазишла постојеће капацитете.
Nisu svi ljudi kao mi na forumu koji sve znamo o autobusima i prevozu, oni ne znaju razliku izmedju Gsp i privatnika, kao i razliku izmedju solo i zgloba
 
Baš sam juče čekajući 305. , gledao milion 309ki koje su prolazile na svakih par min. I to uglavnom Sagine Cobre, svaka ima pozadi Sertifikovano vozilo.

A nekim privatnicima stvarno treba revidirati status, jer je ono čemer i jad.
 
Ja sam cuo da ce od 01.11. 89 biti zglobni, a 52 solo jer ne znaju sta ce sa gomilom BMC sa poteza 600 😂😂😂
 
Stvarno neverovatno šta su napravili sa tolikom nabavkom solo buseva, jedino što mogu je da ih pošalju u Zemun ili Kosmaj
 
То и растеретило би 50.

ЕДИТ: Иначе, вероватно 1.11. 53 прелази на НБГД као и цела 89. С обзиром да не верујем док не видим. Можда и није истина одмах да се оградим.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Vrh