Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Сигурно ће расходовати све високоподне аутобусе који су преостали како би рекли у статистици како имају 100% нископодних и климатизованих аутобуса.
 
Biće i 2. i 3.
Не видим шта би се уводило и боље да сачекамо.
Расход тешко јер ће фалити и након примопредаје.

Него, да ли можемо добити објашњење јер се нигде не може наћи та информација, да ли је заиста истина да је Соларис Турс купио одређени број акција Ласте, што си изнео пре једно месец дана?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Pa dobro, mnogima i jeste vreme za rashod. 20 godina služe i preživljavaju u jednim od najgorih uslova na svetu.


Inače, ne pamtim tako loše dizajniranu unutrašnjost kao kod ovih zglobnih BMCova. Tačno se potvrđuje da se vozila kupuju politički, a specifikacije biraju balvani koji u njih nikada nine ulaze.
 
Има ту и возила 2005. Мада због мобилности слабије покретних грађана биће ок да се расходују сви. Штета само што им замена и није нека.
 
IMG_20231018_155042.jpg

Evo zverke na Ustaničkoj 🤟
 
Inače, ne pamtim tako loše dizajniranu unutrašnjost kao kod ovih zglobnih BMCova. Tačno se potvrđuje da se vozila kupuju politički, a specifikacije biraju balvani koji u njih nikada nine ulaze.
Meni je još gora unutrašnjost Higera. u 21A ume da bude bas haos… nije mi jasno kako je 65ica izdržavala sa Higerima
 
Gotovo svakodnevno, juče bili 3375 i 3411, danas 3456, Karaburma se raspada te svakodnevno na 16, 27, 43 i 77 izlaze Higeri, a Japanci i Ikarbusi na smence
 
Mora Novi Beograd nečime da nadoknadi višak vozača i vozila i to upravo rade tako što će uzeti cele 77 i 95 i polaske na još par linija
 
A gde će silna solo vozila sada sa poteza 600 završiti to me vise brine jer svakako novi beograd nema solo linija malteritaju ljude sa solo 72 i 75 godinama bas me zanima gde će jedno 40 ak solo sa poteza 600 da rasporede od 1. Ili je sledeći potez guranje tih solo na zglobne kao što radi ona beda od pogona zemun a zemun ima jedno 30 rezervnih zglobnih autobusa koja stoje i čim izađu pokvare se, solo vozila im sada rade na svim mogućim linijama koje drže redovno a samo 702, 705, 708 i 709 su za solo sramota živa nasta se gsp srozao do dna a nikad mladji vozni park nikad vece gužve i čekanja.

Pre je bio za privatizaciju potez 700 uz 15 i 73 provozajte se u špicu u mnoštvu solo 15, 73 i 706 gužve su u rangu postale sa 37 i 50 i ljudi to trpe godinama i besni su i posle plati kartu pa hvala za kartu od 50 dinara ali ne, i tu parizer kartu od 50 dinara je besmisleno platiti za tu pruženu uslugu.
 
Novom Beogradu će se osloboditi oko 25 solo autobusa, što će popuniti polascima koje će dobiti na nekim linijama
 
Треба све те солаће из погона НБГ пребацити у Космај.
 
Nisu oni za Kosmaj, za Kosmaj su planski uzeli Higere jer imaju jači motor, a BMC su uzeti za potez 600 pošto je tamo sve ravno, oni teško da bi bez problema mogli po onim silnim brdima na potezu 300 i 400
 
To na 89 je manji delić trase, a na primer na 408 to je cela trasa
 
Vrh