Vozači sa 601 idu na 95. A za Bmc, oni mogu lagano i na 306 i 311 gde nema nekih uzbrdica i taman bi mogli da se reše svih Mercedesa iz 2003 kojima je stvarno vreme da idu u rashod, odradili su svojeMora Novi Beograd nečime da nadoknadi višak vozača i vozila i to upravo rade tako što će uzeti cele 77 i 95 i polaske na još par linija
Mislim da 70 sada drži Nbgd jer idu solo BMC-ovi, a Kosmaj ih nema.Ок, може нешто и у Земун и на Карабурму. А могу неке линије и да се појачају са поласцима. Нека ме неко исорави, 70 беше исто држи СП Космај, а већи део иде аутопутем. Ето њих за 30, 36, 38, 44, 70, нек појачају и те линије таман, и нек пусте још неке нове са Прокопа, мислим да су најављене.
Govorimo ipak o narodu koji misli da 511 drži i dalje GSP, a ne privatnik. Sa druge strane, verujem da bi im draže bilo da se voze i sa kvalitetnim solo autobusom, nego sa zglobom u kom im se poklopac ljulja iznad glave i koji smrdi na naftu.Читам коментаре за ову објаву на Инстаграму, да их желе на 511. Јесте да су тамо тешки кршеви али су заборавили чињеницу да је ово соло возило, што свакако не требају на 511 да раде, а поменута линија је главни ослонац за Сремчицу али и Железник који имају преко 50000 становника.
Не знам да ли је горе да на 511 раде распаднути зглобови или нова, али и квалитетна соло возила која су из фабрике изашла, где би готово увек превазишла постојеће капацитете.
Na Svom YT Kanalu Šapić objašnjava da SERTIFIKOVANO Vozilo mora da ima: gps uređaje za praćenje instalirane, uređaj za plaćanje svim karticama, klima uređaj ispravan, jedistven broj autobusa zaveden i još neke parametre što se tiču specifikacije autobusa. Sve u svrhu kako bi grad mogao znati tačno koliko dediciranih vozila JGP postoji, koji su trenutno od njih u upotrebi na toj liniji. On hoće da busevi ne menjaju linije već da stalno budu na jednoj liniji kao što po ugovoru sa gradom i piše.zna li neko sta predstavljaju oni stikeri pozadi na vozilima
"Vozilo u procesu sertifikacije"
"Sertifikovano vozilo"
Nisu svi ljudi kao mi na forumu koji sve znamo o autobusima i prevozu, oni ne znaju razliku izmedju Gsp i privatnika, kao i razliku izmedju solo i zglobaЧитам коментаре за ову објаву на Инстаграму, да их желе на 511. Јесте да су тамо тешки кршеви али су заборавили чињеницу да је ово соло возило, што свакако не требају на 511 да раде, а поменута линија је главни ослонац за Сремчицу али и Железник који имају преко 50000 становника.
Не знам да ли је горе да на 511 раде распаднути зглобови или нова, али и квалитетна соло возила која су из фабрике изашла, где би готово увек превазишла постојеће капацитете.
Ja sam cuo da ce od 01.11. 89 biti zglobni, a 52 solo jer ne znaju sta ce sa gomilom BMC sa poteza 600
O tome se toliko pričalo, obećavao predsednik opstine Grocka za april 2019/20, al od toga ništa. Sad je i više nego potrebna neka linija kružnim putem kad su počeli radovi na Smederevcu koji će trajati bar godinu danaНек уведу линију 300.