ja sam glup za mehaniku, moja greska. ne znam sta se tu vec radi, meni je vise bilo da kazem.Gde se kočnice podmazuju. Zamisli da postoji nešto masno između pločica i diska. Pa ne bi kočio uopšte. Normalno da škripe ponekad. Usijaju se na primer. Mnogi vozači, pa i kola kad voze, imaju običaj da brzinu na nizbrdici održavaju stalno blago pritisnutom pedalom kočnice. Smrt za diskove i pločice. Još kod autobusa postoji retarder, koji se aktivira već na prvom stepenu pritiska na pedalu. Prosto kad se koči, treba to raditi sa prekidima ne bi li se diskovi hladili. Naravno, to kad čuješ škripu mogu biti i druge stvari. Pločice pri kraju, raštelovane kočnice itd. Al može često biti problem upravo pregrejanost usled stalnog kočenja, pogotovu kod načina vožnje gradskih autobusa. Retarder se aktivira i ručno, i ima višestepenu komandu. Ne koriste ga baš svi vozači koliko bi trebalo, a od njega najviše zavisi koliko će često kočnice morati da se rade.
znam, znam. jbg kad sam "malogradjanin" pa nisam imao dodira s tim majstorskim stvarima.Pa da, bicikl i autobus, blizanci.
Nadam se da ti i na biciklu nije PODMAZIVAO kocnice kako ne bi poginuo..ja sam glup za mehaniku, moja greska. ne znam sta se tu vec radi, meni je vise bilo da kazem.
spomenuo sam podmazivanje jer kad su meni kocnice na biciklu bile problem, majstor je nakon pregleda stavio malo necega i manje su skripale.
kapiram sve. lose sam se izrazio, a kao sto rekoh, ne razumem se u te stvari.Nadam se da ti i na biciklu nije PODMAZIVAO kocnice kako ne bi poginuo..
Izlaze na ulice redovnoDa li tri N serije koje su prebacene u NBG uopste izlaze na ulice ili su isecene?
Aha dobro, posto ih nisam video nijednom osim jedanput 948 na 75, tako da sam mislio da su rezerve ili rashod.Izlaze na ulice redovno
Izlaze sve manje, neće to niko da vozi više.Da li tri N serije koje su prebacene u NBG uopste izlaze na ulice ili su isecene?
Jedino u čemu su BMCovi superiorni u odnosu na Solarise jeste mekše i udobnije vešanje, pogotovu kada prelaze preko rupa i neravnina. Pošto Solarisi iz nekog razloga tu znaju da budu jako tvrdi. U svemu ostalom BMC su inferiorni. A najviše na polju rukohvata i generalno unutrašnjeg rasporeda, koji je užasan, i pored držanja otežava i kretanje odnosno cirkulisanje oko vrata, tj. dalje od vrata. I koji potvrđuje da javnim prevozom rukovode tupaci koji u njega ni ne ulaze, niti znaju kako je voziti se javnim prevozom i šta je u njemu potrebno.