Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ја док не видим не верујем управо збпг таквих информација, да ли неко ради у ГСП или не. Један возач је од мене чуо за поделу 77 и 95. Стварно ми је мука више "99%" проверених информација, почев од оне да од 1.1. иду рокаде и дељења линија па ништа од тога.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Iju, kako ce 64 u Kosmaj? Boze, pa ja ne znam da li bus uopste moze da se popne onom ulicicom pored ,,Troje'' na Konjarniku i gore onom ulicicom iznad bazena ,,OLIMP''...sad su tu minibusi koliko znam...
Ne mora da znači da će davati samo zglobna vozila na 89 i 70. Na 70 verovatno i ne treba, dok na 89 treba i te kako. 64 treba da ide u Kosmaj, mada to i nije tako bitno. Na 85 par turaža će verovatno na Karaburmu, logično ove što počinju i završavaju u Borči.
 
Znači, vozači sada rade posao parkirera? Pa to je još minimum pola sata. Da li im i to ulazi u radno vreme?
Da, da, piše se pola sata. Mislim da su u svim pogonima izuzetci od obaveze parkiranja oni vozači koji u garažu pristižu po rasporedu u periodu od 22 do 22.30, usled pauze radnicima u garaži i točiocu na pumpi (tada imaju i najmanje posla).
Oni koji voze "čistu šihtu" (oba dela smene počinju i završavaju u garaži) isto su oslobođeni ove aktivnosti. Čini mi se da sad svi više žele da pređu u parkirere nego na liniju (odvezu obično do četiri BMC-a na punjenje CNG-a, zavisno od lokacije punionice i gotova smena).
 
Ја док не видим не верујем управо збпг таквих информација, да ли неко ради у ГСП или не. Један возач је од мене чуо за поделу 77 и 95. Стварно ми је мука више "99%" проверених информација, почев од оне да од 1.1. иду рокаде и дељења линија па ништа од тога.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Izvin' te ali NBG i Karaburma dele 77 i 95.
 
Не видим поенту одговора.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
@Boris92
64 je jedna od retkih linija koju baš slabo poznajem. I mene je iznenadilo da se traži tumbanje između pogona i za nju. Trenutno je drži SP UPUT. Kosmaj se oslobađa 70-ice i 89, pa će imati vozila i za 64, i 40 onda ne bi trebalo da bude toliki problem. Dorćol bi valjda trebalo i da povrati neke polaske radnim danima. No, problem je što nema nagoveštaja novog tendera za trole. A pisah već i pre da se nadležni ponovo lepe za tehnologiju ovih naših e-buseva. Predstavnik Higera očigledno nije bilo ko. Ranije se razmatralo skidanje mreže i slanje iste za Niš, al to je i dosta stara priča. Koliko god bili zadovoljni performansama zglobnog Higera na testovima, ne bi bilo dobro da se trole menjaju tom tehnologijom odjednom. No, treba da kupe i kvalitetne trolejbuse za promenu. Mogu konvertovati neku autobusku liniju za probu, al ne mora biti iz grupe onih ključnih, kao što pisah pre.
 
Мислим да је 64 гаражни број аутобуса, можда грешим.
 
@bv5156
Pisah već. Priprema se premeštaj vozača od prvog. Ne vidim način kako to može da se poništi za ovako kratko vreme. Mislim, previše posla oko svega toga da bi se neko baš igrao.
 
Ne mora da znači da će davati samo zglobna vozila na 89 i 70. Na 70 verovatno i ne treba, dok na 89 treba i te kako. 64 treba da ide u Kosmaj, mada to i nije tako bitno. Na 85 par turaža će verovatno na Karaburmu, logično ove što počinju i završavaju u Borči.
На 89 прво треба више полазака, без обзира да ли су соло или зглоб. Недељом има свега два-три поласка на сат (интервал 22–23 минута), а зна да буде гужве. У недељу сам од Бувљака до Аде брже стигао комбинацијом 94 + пешачење од Моста на Ади, а често ми буде бржа и варијанта 13 (Ђорђа Станојевића – Хиподром) + пешачење поред шећеране.
 
@bv5156
Pisah već. Priprema se premeštaj vozača od prvog. Ne vidim način kako to može da se poništi za ovako kratko vreme. Mislim, previše posla oko svega toga da bi se neko baš igrao.
Da, da. I meni je drug koji vozi u Kosmaju potvrdio ovu informaciju za prelazak 40 vozača u SP Novi Beograd od 1.3 koja je 100% proverena ali mi nije rekao koje linije konkretno će biti tumbane osim da se razmatra tumbanje na 27E, 52, 53, 57, 87,70, 89, 96 i da se potez 300 i 400 neće dirati, što su oni čuli od dispečara ali to je sad već rekla kazala... kako sam skontao, cilj cele priče i svega je da vozila koja kreću sa određene tačke, pripadaju toj tački tzv. ,,nulta" kilometraža od garaže do polaska. Ali realno, ne može NBG tolike linije da opslužuje, nije mi jasno kako misle to ali ništa, čekamo 1 mart pa da vidimo šta su smislili i nadamo se boljitku :)
 
Meni samo u toj priči nije jasno kako 96 postiže nultu kilometražu bilo sa Kosmajom, bilo sa NBG...
 
64 je besmislena predizborna linija uvedena kako bi pacifikovali nedostatak veze izmedju Čingrijjiine i Bulevara i premeštanja okretnice Zvezdara u Milana Rakića. 79 nikada nije ni trebala ići Batutovom već Čingrijinom do Bulevara pa dalje Bulevarom do Mite Ružića
 
#3110

z3BWxp0.jpg


Kad se zavrse radovi na Narodnom pozoristu ovde ce moci da se prave bas kul fotke, pogotovo nocu ako stave neko lepo dekorativno osvetljenje.. Jedino sto smetaju ove bandere uz sam trotoar i u tom smislu kvare neki pogled..
 
Ja ne znam jel im tolika naučna fantastika da stave NBG sa zglobom na 4/53 ili koji je već polazak sad na onom u 23.45? Sve može bolje da se organizuje, samo kad bi hteli. Ovo je samo jedan primer, a sigurno ih ima još.
 
Скинеш са 52 једног зглоба увече и ставиш само на тај полазак. Наравно да може. Треба да постоји и у поноћ са Зелењака.
 
Ja ne znam jel im tolika naučna fantastika da stave NBG sa zglobom na 4/53 ili koji je već polazak sad na onom u 23.45? Sve može bolje da se organizuje, samo kad bi hteli. Ovo je samo jedan primer, a sigurno ih ima još.
Možda bi bilo dobro da taj polazak odradi 16/56.
 
Sto se tice nulte kilometraze potpuno je logicno uz 89 da uzmu i 57 i 87 koje polaze sa Banovog Brda odnosno padine i daleko su blize pogonu NBG nego Kosmaj. Te dve linije opsluzuje samo 3 autobusa. To mi je korisnije nego liniju 70 koja svakako prolazi pored pogona Kosmaj. Sto se tice 89 i 53 mogu kao i pre da budu kombinacija solo i zglobnih. Ako je onako funkcionisalo ok 10 godina, sto je sada problem da pogon napravi mix vozila. Ne postoje samo jako opterecene i putnicima slabo opterecene linije, postoje i srednje opterecene linije. Red voznje 89 su svakako osakatili, par zglobova sada mogu pomoci da smanje guzvu.
 
Ne znam koliko je to izvodljivo sa 16/56, ali u tom smislu svašta može da se iskombinuje, barem u teoriji. Recimo taj 56 se umesto isključenja uključi na poslednji 53, a poslednji 53 pre garaže odradi poslednji 30. Lupam sad, ali ako tako nešto može da uštedi sredstva, zašto da ne. Pod uslovom da se ta sredstva posle pametno iskoriste.
 
Vrh