Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Muzej automobila se ograničio na prostor. Pametnom dosta. Desetak automobila i to je to.
 
Ипак је зачет као приватна лична иницијатива једног човека. Није државна институција, само је подпомогнут од града.
 
Tačno, ali oni imaju snagu da pokrenu stvari sa mrtve tačke. LIčno imam utisak da dosta stvari koje imamo po gradu su više onako reda radi, da se kaže kako eto nešto imamo i mi kao i mnogi u svetu...​
 
Zanimljivo, danas je vecernje polaske na 65 radio I jedan ik103 iz 2006...
 
Znaju vozači da traže od rasporeda uveče starija vozila (IK i Japanci) zbog toga (koliko znam i dalje važi za pogon Karaburma) što nisu u obavezi da čekaju na red za točenje goriva i da voze na pranje i posle pregled i parkiranje, te tu uštedi na vremenu i može da uhvati prevoz ili lokal uveče s posla ako je na knap (obično od ponoći bude haos u garaži, pogotovo kada pada kiša).
Na NBG pogonu svima je u obavezi da uveče prođu kroz pranje, pregled i tankovanje (ko vozi dizelaše) i parkiranje bez obzira na tip autobusa. U Zemunu i Kosmaju nije obavezno koliko se sećam.
 
Poslednja izmena:
#851

2DF4Lk5.jpg
 
Znaju vozači da traže od rasporeda uveče starija vozila (IK i Japanci) zbog toga (koliko znam i dalje važi za pogon Karaburma) što nisu u obavezi da čekaju na red za točenje goriva i da voze na pranje i posle pregled i parkiranje, te tu uštedi na vremenu i može da uhvati prevoz ili lokal uveče s posla ako je na knap (obično od ponoći bude haos u garaži, pogotovo kada pada kiša).
Na NBG pogonu svima je u obavezi da uveče prođu kroz pranje, pregled i tankovanje (ko vozi dizelaše) i parkiranje bez obzira na tip autobusa. U Zemunu i Kosmaju nije obavezno koliko se sećam.
Zanimljivo, hvala na objasnjenju. Zacudilo me jer nisam video nijedan solo na 65 sigurno od novembra
 
Музеј аутомобила се ограничио на аутомобиле. А ни немају услове за чување аутобуса. ГСП има све услове, али неког баш брига за то, прече им да баце паре на онај фалсификат трамваја на коњску вучу, па после да плате и застакљивање истог, док им у истом дворишту иструлио последњи Санос. Знали су тако и да среде за филм Београдски фантом по један Санос и Ик-111 и офарбају их у зелено, и на крају да их исеку уместо да их сачувају као филмске реквизите.
Šta je bilo sa Sanosom #228? Mislim da sam čuo da je on u Muzeju nauke i tehnike.
 
Jedva čekam mart da vidim kako će Nbg da izađe na kraj sa još minimum dve nove linije u pogonu kad 18-ica ni van špica ne može bez solo BMC-a. Očekujem opet masovno solo vozila i na 17, 88, 56, 95, a na 52 ih već uveliko ima.
 
Lepo. Ja sam doduse mislio da su sve 103 osim one dve u zemunu donirali kosmaju, pa sam se iznenadio.
 
Jedva čekam mart da vidim kako će Nbg da izađe na kraj sa još minimum dve nove linije u pogonu kad 18-ica ni van špica ne može bez solo BMC-a. Očekujem opet masovno solo vozila i na 17, 88, 56, 95, a na 52 ih već uveliko ima.

Ne mora da znači da će davati samo zglobna vozila na 89 i 70. Na 70 verovatno i ne treba, dok na 89 treba i te kako. 64 treba da ide u Kosmaj, mada to i nije tako bitno. Na 85 par turaža će verovatno na Karaburmu, logično ove što počinju i završavaju u Borči.
 
Znači, vozači sada rade posao parkirera? Pa to je još minimum pola sata. Da li im i to ulazi u radno vreme?
 
Odavno @branik to rade. Pa ne mogu parkireri da proteraju sva vozila na pregled i pranje uveče. Ne ulazi u radno vreme, u smislu osam sati, jer tad i nisu na liniji. Dobijaju dodatno pola sata na smenu, bez obzira što to najčešće ne traje toliko. Pritom, većina vozača ima po smeni ispod 8h. Dobijaju pola sata dodatno fiksno na ime pauze, plus već gore pomenuto pranje i pregled vozila.
 
Ne mora da znači da će davati samo zglobna vozila na 89 i 70. Na 70 verovatno i ne treba, dok na 89 treba i te kako. 64 treba da ide u Kosmaj, mada to i nije tako bitno. Na 85 par turaža će verovatno na Karaburmu, logično ove što počinju i završavaju u Borči.
Novi Beograd uzima neke linije?
 
Зај**** рекла казала приче и чекајте први. Мука ми је више од деце и "знам човека у погону" особа који износе овакве"тврдње".

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Odavno @branik to rade. Pa ne mogu parkireri da proteraju sva vozila na pregled i pranje uveče. Ne ulazi u radno vreme, u smislu osam sati, jer tad i nisu na liniji. Dobijaju dodatno pola sata na smenu, bez obzira što to najčešće ne traje toliko. Pritom, većina vozača ima po smeni ispod 8h. Dobijaju pola sata dodatno fiksno na ime pauze, plus već gore pomenuto pranje i pregled vozila.
Nekad se radno vreme vozača računalo prema trajanju smene po turaži. Ujutru, od izlaska iz garaže, uve do vremena ulaska, po turaži. Sabirao se svaki sat i minut, a sve što bi prešlo preko mesečnog fonda sati (promenljiv, zavisno od broja radnih dana u mesecu i zavisno da li je vozač imao raspored sa 1 ili 2 slobodna dana) prebacivalo se u prekovremene. Svako zadržavanje duže, zbog kvara, zastoja, gužve, takođe je išlo u prekovremene.
Pri ulasku u garažu, vozač je bio u obavezi da dođe do pumpe i tu bi preuzimao parkirer. U Dorćolu, to je bilo ispred noćnog pregleda. Dešavalo se da iz raznih razloga dođe do zastoja, pa se naprave kolone. Nisam jednom ostavio trolejbus u Dobračinoj, čak i iznad Dušanove, pa peške do prvog sledećeg na redu, i onda sa njim do garaže. Na Nbg umelo je zaglavi u ulici ispred kapije. Na Karaburmi mi se to nije dešavalo.
Sve ostalo su radili parkireri - vozači sa zabranom vožnje, vozači po kazni i nekoliko stalno zaposlenih na tim mestima.
Kako shvatam šta kažeš, to je sada gratis od vozača. Onih pola sata je zakonska pauza koju moraju da imaju u toku radnog vremena. Kako u gradskom prevozu nije moguće da vozač i autobus negde odstoje, dodaje im se na ukupno radno vreme.
Ako je sve tako, što se čude što nemaju vozača?
 
Ne ne, pola sata za pranje i pregled su dodatni. Za pauzu imaju apsolutno svi. Pišu se i sada produženja zbog zastoja i koje čega. Ima u raportima sve. U smenu im ulaze i izlazi i ulazi u garaže. Tako da ništa ne rade gratis ni sada. Sve je pokriveno.

Зајебите рекла казала приче и чекајте први. Мука ми је више од деце и "знам човека у погону" особа који износе овакве"тврдње".

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока

Ovo već nije rekla kazala priče. Prebacuju se vozači iz Kosmaja u Novi Beograd. Ono pisah gore jeste stvarno u planu. 70 i 89 idu na Novi Beograd.
 
Свашта се причало претходних пола године тако да док не видим не верујем. И ако се то деси биће са соло.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Свашта се причало претходних пола године тако да док не видим не верујем. И ако се то деси биће са соло.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока

Pa ako ja dajem te informacije, to valjda ima veću težinu ili? Mislim, znaju svi koji prate ove teme da u GSP-u radim. Vozači se zaista prebacuju, i ne znam šta bi moglo da se desi u minut do 12h, pa da se od toga odustane, a prvi mart je iza ćoška. Nema se baš puno vremena. Nisam ni rekao da će ići sa zglobom, barem 89. Tu informaciju nemam. Verovatno većina polazaka počinje i završava na Bloku, pa otud to prebacivanje, a ne zbog zglobnih vozila.
 
Vrh