skalamerija je higer ili konekto?Evo krenuo sam na posao i pokvari se kršina kod Boleč Pumpe.
Svih 30tak je prešlo posle u Conecto #182 sa 302.
Blago liniji koju ova skalamerija sa faličnim zadnjim vratima zaobiđe.
Pogledajte prilog 155146
Ovaj Higer naravno.skalamerija je higer ili konekto?
Ja mislim da je ovo P40067 koji je zadnje vreme na 58 i duži ga gospodin iz Šri Lanke.klasika slike ...uzeto sa instagram profila moj_beo_gradPogledajte prilog 155109Pogledajte prilog 155110
To svraćanje u Kosmaj ne bi trebalo da se dešava. U smeru ka B. Kosi za liniju 70 ne postoji stajalište Pogon Kosmaj već je prvo stajalište nakon Tranšpeda SP Lasta, tako da postoji mogućnost. Takođe mislim da nema generalne potrebe da zglobovi idu na 70.Не може зглоб на 70 због свраћања у Космај.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Au da sad sam se setio da ne može (može, ali ne sme) jer ona ulica od autoputa nema nikakve veze sa rampom od centra.Не може да окрене никако другачије у смеру ка Бежанији него у рикверц.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Nisam mislio na taj način kroz terminal već na ulaz od Kosmaja kao 38L.Једини начин је да се искористи терминал за туристичке аутобусе али што би то ико радио због 6 аутобуса.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
A 863, čini mi se da je i on bio u Kosmaju. Zanima me dokle su dosli radovi na punionici Karaburma ako neko ima informaciju? Zanima me i odakle 64 u Kosmaju, njenom trasom jedva prolazi auto i minibus, a tek ne može autobus, jedino ako dovezu neke minibuse u Kosmaj, ili joj promene trasu859 i 953 vraćeni na Karaburmu. Izvinjavam se ako je već pomenuto.
Bilo bi logično da uzme 1/89, 3/89, 4/89, 6/89, 8/89, 9/89 i 10/89.Ако је тачно, НБГД узима цела 2 поласка на 89.
Nisam ga video, prošao sam u trenutku kad je bila gotovo prazna garaža. Primetio sam samo ova dva pomenuta i Solarise 3123 i 3137. Bio je u daljini još jedan Japanac, ali nisam uspeo da vidim gb.A 863, čini mi se da je i on bio u Kosmaju. Zanima me dokle su dosli radovi na punionici Karaburma ako neko ima informaciju? Zanima me i odakle 64 u Kosmaju, njenom trasom jedva prolazi auto i minibus, a tek ne može autobus, jedino ako dovezu neke minibuse u Kosmaj, ili joj promene trasu
koja slika?
То је већ 90% линије, хоћемо назад 2 возила која су скинули због 36 и 27Е.Bilo bi logično da uzme 1/89, 3/89, 4/89, 6/89, 8/89, 9/89 i 10/89.
Ma nemam ja ništa protiv ja samo hoću nazad zglobnu 89 (što će biti teško), a ovi polasci koje sam nabrojao su oni čiji je prvi polazak u Bloku 72 što je logično da drži NBG.То је већ 90% линије, хоћемо назад 2 возила која су скинули због 36 и 27Е.
Sent from my LGL322DL using Tapatalk
Ne može zglob, a iza rampe (GSP-ove ili Lastine nebitno) zato može i cisterna da okrene. Solo ide u rikverc ko u Višnjici, od čega veća bruka može biti samo nedodirljiv automobilski parking ispred kapija pogona dva najveća prevoznika. Iako bi u normalnoj zemlji u nedostatku normalnog okretišta bio bar izgrađen kružni tok sa radijusom i za troosovinac, postojeća trasa 70 sama po sebi ne predstavlja nepremostivu tehničku prepreku iz prostog razloga što u slučaju mrzovolje mogu da ukinu svraćanje. Pravi problemi se ogledaju u stavovima nadležnih, odnosno hroničnom manjku zglobova (zamenjeni i pouzdaniji stari nepouzdanim novim).Не може зглоб на 70 због свраћања у Космај.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
BMC je korak napred u smislu prostora, ali korak nazad po broju sedišta i buci. Linija je jedinstvena u sistemu po tome što kao gradsko-prigradska dijametralnog tipa u gradu (Bežanijska kosa-Toplice Milana) iziskuje više prostora za stajanje, dok u prigradu (Toplice Milana-Ikea) istovremeno više sedišta i u povratku više prostora za kabastu robu. Pisao sam šta mi se dogodilo dva puta u roku od dve nedelje. Jednom je imao sudar kod Ikee pa sledeći bio krcat još na okretnici, a drugi put su dva ili tri polaska bila propuštena, uz rezultirajuću nesnosnu gužvu. S tim u vezi neverovatno je bilo dozvoliti pokrivanje jedne takve linije ubedljivo najtesnijim vozilima pogona poznatom po lošijem održavanju, uz to nedovoljnog kapaciteta.Čista glupost, prosto neverovatno da ovo rade, vidjao sam situaciju na 70 gde vozi neki krš ili je bus neispravan, vozač vozi do Sp Kosmaj, tu ostavi putnike i ode da zameni autobus i onda nastavlja vožnju dalje ka Bezaniji ili Ikei. A i Bmc je uzas na autoputu, jer on i ovako bruji, a mogu da zamislim kako će tek na autoputu ka Ikei i ima da se muci na onoj uzbrdici negde kod Bubanj Potoka. Pozitivno je svakako manji broj linija u Kosmaju, ali i to verujem neće mnogo znaciti jer će onda biti samo više kineskih krseva na ostalim linijama, danas se vraćam sa posla i zbog kvara vozač iskljucuje Higera 3520 na 307 i odlazi u garažu, a nakon toga je bio haos od gužve