Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Bio je neko rekao da je grejanje u higerima s**nje. Samo da to demantujem, posto sam se danas vozio sa tri higera: 3415 na 612, 3395 na 15 i 3513 na 40. Grejanje nije sjajno, slazem se, ali je vecina ljudi u ovim busevima svakako morala da skine jakne da im ne bude vruce.
 
Bio je neko rekao da je grejanje u higerima s**nje. Samo da to demantujem, posto sam se danas vozio sa tri higera: 3415 na 612, 3395 na 15 i 3513 na 40. Grejanje nije sjajno, slazem se, ali je vecina ljudi u ovim busevima svakako morala da skine jakne da im ne bude vruce.
3415 radio na 70
3395 ne radi 10ak dana već, u Ikarbusu je, inače redovan na 106 tj autobus je iz pogona Karaburma.. veze nema sa 15icom...
 
Ја не знам ко је учио већину возача на линијама 73 и 88 како да возе. Редовно додају гас,а онда нагло смање брзину или коче. Врхунац је био данас, када је један возач на линији 73 толико иди****и возио да је прекопута Општине успео да ретровизором удари задње стакло од Солариса на линији 18.
 
Uh ko napravi te autobuse toliko siroke da ne mozes da ih zaobidjes...
 
Ni takvih uskoro neće biti.
Mnogo vozača autobsa danas su to silom prilika, jer eto tu ima posla. Seli su sposobna vozila, osećaju se moćno, pokušavajaći da iskoriste sve performanse vozila koje mogu da budu vrlo blizu slabijih automobila.
Ali, zaboravljaju šta znači voziti autobus - voziti ljude, gde se mira voditi računa i o njihovoj udobnosti. Zaboravljaju ko je tu zbog koga. A kako su upali sa strane, preskočili su neke faze učenja vožnje teškog vozila - lagano kreni, smiri kad se zaustavljaš... Ne znaju da je moguće postići dobro vreme, a da vožnja ne bude cimanje, nabadanje putnika.
Šta ćemo, to je sada nova realnost. Firme ih trpe jer su svesne da će drugačije teško naći. Mada, i tu u sveopštem raspadu, izostaje instruktivni rad.
GSP je nekad držao do toga i pratio vozače kako rade, rukuju vozilom i odnose se prema putnicima. Nekad.
 
Ја не знам ко је учио већину возача на линијама 73 и 88 како да возе. Редовно додају гас,а онда нагло смање брзину или коче. Врхунац је био данас, када је један возач на линији 73 толико иди****и возио да је прекопута Општине успео да ретровизором удари задње стакло од Солариса на линији 18.
Ovo je jedan od razloga koji sam naveo da neću daplaćam karte. Jer voze kao šumaheri da što pre dodju do okretnice. Ako udje moja žena sama sa kolicima u trolejbus mora da trči da ih stavi brzo do prozora i da se uhvati jer će ovaj odmah zatvoriti vrata i nabiti gas do daske... A trola ubrzava kao tesla.
 
Ni takvih uskoro neće biti.
Mnogo vozača autobsa danas su to silom prilika, jer eto tu ima posla. Seli su sposobna vozila, osećaju se moćno, pokušavajaći da iskoriste sve performanse vozila koje mogu da budu vrlo blizu slabijih automobila.
Ali, zaboravljaju šta znači voziti autobus - voziti ljude, gde se mira voditi računa i o njihovoj udobnosti. Zaboravljaju ko je tu zbog koga. A kako su upali sa strane, preskočili su neke faze učenja vožnje teškog vozila - lagano kreni, smiri kad se zaustavljaš... Ne znaju da je moguće postići dobro vreme, a da vožnja ne bude cimanje, nabadanje putnika.
Šta ćemo, to je sada nova realnost. Firme ih trpe jer su svesne da će drugačije teško naći. Mada, i tu u sveopštem raspadu, izostaje instruktivni rad.
GSP je nekad držao do toga i pratio vozače kako rade, rukuju vozilom i odnose se prema putnicima. Nekad.
Imalo je nekoliko starijih vozača na 307 koji su otišli u penziju, bez cimanja i naglog kocenja imali uvek najbolje prolazno vreme i njihovi busevi ostali u najboljem stanju
 
Solo BMCi na 95, 56, 52, 85. Juce i BIK gasni na 16.
 
Ima, izađe svakodnevno jedan barem na 104 ili 106, ponekad upadnu i na 32E, EKO1, pa i na 16 ili 96. Koliko znam živi su 711 (danas na 104), 717 (danas na EKO1) i 719 (danas na 106).
 
Pošto autobusi menjaju trole na skoro svim linijama, ni njih nema dovoljno pa su sada izgleda počeli da ih menjaju elektrobusevi. Prekjuče sam u Brankovoj video jedan zeleni elektrobus sa brojem 16 na displeju, šteta što nisam uspeo da ga fotografišem.

Linija 16 je jedna od retkih na kojoj se ne sećam da sam ikada video čak i solo-autobus, da li je moguće da elektrobuseva ima toliko da menjaju zglobne buseve na fosilna goriva, ili je u pitanju samo pokvaren displej? Naravno, elektrobus je bio solo, pošto zglobnih nemamo. EKO-1 i EKO-2 su relativno kratke linije sa skromnim brojem putnika, ali solaćem od Paviljona do Karaburme...😨
 
Pošto autobusi menjaju trole na skoro svim linijama, ni njih nema dovoljno pa su sada izgleda počeli da ih menjaju elektrobusevi. Prekjuče sam u Brankovoj video jedan zeleni elektrobus sa brojem 16 na displeju, šteta što nisam uspeo da ga fotografišem.

Linija 16 je jedna od retkih na kojoj se ne sećam da sam ikada video čak i solo-autobus, da li je moguće da elektrobuseva ima toliko da menjaju zglobne buseve na fosilna goriva, ili je u pitanju samo pokvaren displej? Naravno, elektrobus je bio solo, pošto zglobnih nemamo. EKO-1 i EKO-2 su relativno kratke linije sa skromnim brojem putnika, ali solaćem od Paviljona do Karaburme...😨
Ja sam prošle godine slikao elektrobus na 19.
 
Ne znam kako bi radio na 16-ici bez punjača i na jednoj okretnici, tako da @Užice ko zna šta si video. Po ko zna koji put, ti naši e-busevi nemaju ne znam kako veliki domet sa super kondenzatorima, iako je kapacitet kod ove druge serije nešto veći. Da se šalje samo na jedan pravac na 16, nikakve logike nema. Linija nije baš ni tako kratka, iako nema, sem u Vojvode Micka Krstića, baš velike uspone.

maxresdefault.jpg

Možda si video ovo čudo, ako i dalje vuče te nalepnice.
 
Poslednja izmena:
Bio je isti takav zeleno-žuti elektrobus, samo sa šesnaesticom.
 
Pa to gore sa slike nije e-bus, već MAZ na gas. Znali su da uskaču i na 16-icu, a pojavljuje se i na EKO1, jer Dorćol pored trola ima samo e-buseve. Nema logike da uopšte vozilo sa Dorćola ide i na jednu karaburminu liniju, pogotovu ne e-busevi. Rekoh ti gore zašto nije izvodljivo da rade na linijama, koje nemaju dostupne punjače. Jedino ako nije bila u pitanju neka testna vožnja. Mada mi i to nema logike sa solo električarom. Da su onaj zglob slali na test, pa i nekako.
 
Pa to gore sa slike nije e-bus, već MAZ na gas. Znali su da uskaču i na 16-icu, a pojavljuje se i na EKO1, jer Dorćol pored trola ima samo e-buseve. Nema logike da uopšte vozilo sa Dorćola ide i na jednu karaburminu liniju, pogotovu ne e-busevi. Rekoh ti gore zašto nije izvodljivo da rade na linijama, koje nemaju dostupne punjače. Jedino ako nije bila u pitanju neka testna vožnja. Mada mi i to nema logike sa solo električarom. Da su onaj zglob slali na test, pa i nekako.
puca gsp po savovima. ne lici mi da ce biti bolje ni kad stignu nova vozila, jer ce gsp pobacati stara I broj vozila ce ostati isti.
 
Ajde ne preteruj. Nije baš GSP toliko na izdisaju. Sjajno nije, al ne brini, nije ni pred raspadom. Kakva bacanja te spopala. Ako negde ima starih vozila, koja su ipak i sastavljena za razliku od onih par godina starih kod privatnika, onda je to GSP. Pojedini privatnici kao da su svesni da će im autobusi raditi samo 10 godina, pa ih jako rano puste niz vodu. Prolaze i GSP-u razne gluposti. Nije nevinašce, al šta je Grad sve pustio od privatnika na ulice, jeste tragedija svoje vrste.
 
Ajde ne preteruj. Nije baš GSP toliko na izdisaju. Sjajno nije, al ne brini, nije ni pred raspadom. Kakva bacanja te spopala. Ako negde ima starih vozila, koja su ipak i sastavljena za razliku od onih par godina starih kod privatnika, onda je to GSP. Pojedini privatnici kao da su svesni da će im autobusi raditi samo 10 godina, pa ih jako rano puste niz vodu. Prolaze i GSP-u razne gluposti. Nije nevinašce, al šta je Grad sve pustio od privatnika na ulice, jeste tragedija svoje vrste.
Pa ne znam bas. Ja pretpostavljam da ce u novoj nabavci doci oko sto autobusa. Japanci, (oko 40 ja mislim) kojima istice "rok trajanja", ce biti baceni. U zavisnosti od tipa autobusa koji budu nabavljani, bice verovatno baceni I 218-N I ono malo 201(oko 30-35) ako nabavka bude zglobna, ili mutanti I 112-n sa mozda 103 (otprilike 25-30) ako nabavka bude solo. Ukratko, licno mislim da cemo videti samo obnovu voznog parka, bez veceg povecanja u broju vozila.

Ovo je samo moja pretpostavka. Nadam se da je pogresna.
 
Štra se tačno dobija povećanjem broja vozila ako iste nema ko da vozi?
 
Vrh