Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Pokvario se higer na 27e u Mirijevu.
Tu je servisno vozilo, ipak se ceka kamion za slepanje, verovatno je i odslepan u medjuvremenu.
20230206_085227.jpg
 
Danasnji sampion za najvecu krsinu na putevima naseg grada je 943! Ovaj krshobus je pobedio u dve kategorije: najbucniji/najiritantniji motor i najnakrivljeniji krshobus! Cestitke!
 
Mislim da ga je 717 sa 32E nadmašìo. Grejanje i rasveta su misaone imenice - u celom autobusu su radile samo 2 lampe, i to jedna kod prvih i jedna kod trećih vrata. Nema šta ne lupa, ne zvecka ili trese, jedino ga vadi izuzetno tih CNG motor (tiši od BMC-a sa 23 koji mi je posle naišao). DMV-ov displej je ostao na 'Posebnoj vožni' iz 31. decembra 2011. Podolit je generalno čitav (nije najsjajniji, ali je za N seriju i pojedine Solarise vrhunski) i tapacirana sedišta su u potpunosti očuvana i udobna.
 
Najveće smeće u saobraćaju trenutno su stari ikarbusi, grejanje na minus 5 misaona imenica autobus bez amortizera ljudi skaču na zadnjoj platformi lete u krivinama hladnije nego napolju jer svuda duva, stroka i prljavština na sve strane krpljeno, trulež izbija svuda na limovima prozor zadnji vešto zagitovan čudo živo da nije lim gurnut ovo je slika i odraz gsp u Zemunu, ali većini ovde iskusnih članova ove teme je ovo normalno jer što bi išao na otpad ako ima kočnice i volan jer nas narod je i navikao na bedu pa za drugo i ne zna.
Većini ljudi put ka Zemunu opasno presedne.
Broj vozila 1194 mada kao da je to i bitno svaki je ovakav u suštini.
IMG_20230206_193651_edit_660816753280833.jpg
IMG_20230206_193637_edit_660789787121052.jpg
IMG_20230206_193618_edit_660774907343610.jpg
IMG_20230206_192747_edit_660751368329192.jpg
IMG_20230206_193407.jpg
IMG_20230206_193402.jpg
IMG_20230206_193314.jpg
IMG_20230206_172049.jpg
IMG_20230206_172046.jpg
IMG_20230206_172042.jpg
 
Sa jednim se slažem - naš narod je navikao na bedu pa ni ne zna za bolje. Zato se i dive turskim kantama, jer ni ne znaju u čemu se voze ljudi samo malo zapadnije od nas. Samo je pitanje šta je trenutno to "bolje"? Možda Higer koji uveliko truli, sve se trese u njemu i hladnije je nego napolju? Ili novi zglobni BMC sa top grejanjem, al će da ti crkne na pola puta ukoliko ti pre toga ne padne neki poklopac na glavu. Možda Solarisi kojima je sve teže sakriti desetogodišnju neprekidnu eksploataciju ili Japanci koji lavovski već 20 godina guraju cele smene uz duplo veću eksploataciju od Solarisa.
S obzirom da 1194 pripada pogonu koji se sa namerom uništava, pitanje je kako je uopšte i sposoban da pokrene motor. Ni druga vozila tog pogona i to mnogo mlađa ne izgledaju ništa bolje.
 
Da li neko zna sta se desilo sa ovim autobusima? Uzeto od @bgprevoz na instagram

Screenshot_20230202-124807.png
Screenshot_20230202-124819.png
Screenshot_20230202-124832.png
 
Da li neko zna sta se desilo sa ovim autobusima? Uzeto od @bgprevoz na instagram

Pogledajte prilog 153905Pogledajte prilog 153906Pogledajte prilog 153907
Ovo je nnajtuzniji pokazatelj stanja u gspu...ova vozila su samo deset godina stara, sto je za gspove pojmove nista, a vec idu u zeleznik...
Ja ne znam koja bu**** ovu pricu gura, kad je opste poznato da je zemun ubedljivo najslabiji pogon i kad je u pitanju broj vozila i kvalitet istih... onda dodju i razbacuju se autobusima koji su mogli jos sigurno nekoliko godina da potraju...
 
На 511 јуче ујутро је фалило 7 возила + једно у квару.
To je kao kad je jednom na 43, kada su je delili GSP i Tamnava Trans, radio 1 zglobni Solaris i 2 Tamnavina Ikarbusa i tako su se nekako rasporedili da iz Koteža krenu ta 2 Ikarbusa, a sa Trga Solaris. Divan osećaj...
 
Najveće smeće u saobraćaju trenutno su stari ikarbusi, grejanje na minus 5 misaona imenica autobus bez amortizera ljudi skaču na zadnjoj platformi lete u krivinama hladnije nego napolju jer svuda duva, stroka i prljavština na sve strane krpljeno, trulež izbija svuda na limovima prozor zadnji vešto zagitovan čudo živo da nije lim gurnut ovo je slika i odraz gsp u Zemunu, ali većini ovde iskusnih članova ove teme je ovo normalno jer što bi išao na otpad ako ima kočnice i volan jer nas narod je i navikao na bedu pa za drugo i ne zna.
Većini ljudi put ka Zemunu opasno presedne.
Broj vozila 1194 mada kao da je to i bitno svaki je ovakav u suštini.
Pogledajte prilog 153894Pogledajte prilog 153895Pogledajte prilog 153896Pogledajte prilog 153897Pogledajte prilog 153898Pogledajte prilog 153899Pogledajte prilog 153900Pogledajte prilog 153901Pogledajte prilog 153902Pogledajte prilog 153903
Moram nesto da primetim. Da, u vecini autobusa, pa i ovim ne radi grejanje. Ali osim tog grejanja, koje se sigurno moze popraviti, ovo sto si ti slikao su samo estetski detalji (izuzimajuci prozor). Ja sam siguran da vecina ljudi ne zagleda svaki cosak autobusa dok se vozi njima pa da im je bitno kako izgleda. A i uostalom, nase zaljenje i slikanje autobusa po forumu nece nista uraditi. gspu su dani odbrojani i potpisujem da cemo najkasnije do kraja ove decenije videti gsp kao privatno preduzece.
Iskreno, mozemo vec da odustanemo i da se naviknemo na krajnje mizerne uslove u kojima zivimo, jer mi ovde nemamo tu snagu potrebnu da bilo sta u ovoj drzavi promenimo.
 
[...] A i uostalom, nase zaljenje i slikanje autobusa po forumu nece nista uraditi. gspu su dani odbrojani i potpisujem da cemo najkasnije do kraja ove decenije videti gsp kao privatno preduzece.
Iskreno, mozemo vec da odustanemo i da se naviknemo na krajnje mizerne uslove u kojima zivimo, jer mi ovde nemamo tu snagu potrebnu da bilo sta u ovoj drzavi promenimo. [...] (namerno nisam citirao ceo post, jer je iznad mog).
Kao što je već mnogo puta pisano - da, možemo da prihvatimo da je stanje takvo, ali možemo i prijaviti nepravilnost. Neće ta prijava magično rešiti svaki problem GSP-a i uopšteno gradskog prevoza, ali par prijava i upornost će dovesti do toga da će se barem deo nepravilnosti otkloniti, samo da te skinu sa dnevnog reda.
 
[...] A i uostalom, nase zaljenje i slikanje autobusa po forumu nece nista uraditi. gspu su dani odbrojani i potpisujem da cemo najkasnije do kraja ove decenije videti gsp kao privatno preduzece.
Iskreno, mozemo vec da odustanemo i da se naviknemo na krajnje mizerne uslove u kojima zivimo, jer mi ovde nemamo tu snagu potrebnu da bilo sta u ovoj drzavi promenimo. [...] (namerno nisam citirao ceo post, jer je iznad mog).
Kao što je već mnogo puta pisano - da, možemo da prihvatimo da je stanje takvo, ali možemo i prijaviti nepravilnost. Neće ta prijava magično rešiti svaki problem GSP-a i uopšteno gradskog prevoza, ali par prijava i upornost će dovesti do toga da će se barem deo nepravilnosti otkloniti, samo da te skinu sa dnevnog reda.
Vreme je pokazalo kako neke stvari u nasoj zemlji funkcionisu. A kad je rec o ovom forumu, budimo realni, ovde nas max 20 vodi aktivnu diskusiju, sa povremenim padobrancima koji prokomentarisu 1-2 puta i nikad se vise ne vrate. Mislim da jako malo ljudi generalno zna za ovaj forum, a jos manje njih iz gsp-a. Sve i da neko od ljudi iz GSPa cita ovo, nikom od njih se dlaka ne podigne kad ovo procitaju. uostalom, znamo zbog cega su direktori u gspu na tim pozicijama, ali da iz svog besa ne prelazim u politiku.
 
Slažem se, nije sve kod nas sjajno i bajno, ali slaganje ramena neće pomoći. Jedna prijava takođe neće rešiti sve probleme, ali će pomoći više nego slaganje ramena. Imaš primer Filipa Vukše koji je čini mi se tri godine išao po gradskim službama da bi se obnovila biciklistička staza od 25. maja do Ade Ciganlije i staza je na kraju obnovljena. Slažem se da teško ko iz GSP-a čita ovo (mada bih rekao da su barem neki na većim pozicijama upoznati sa Beobuild-om), ali zato postoje @prijavi_problem, sajt GSP-a sa kontakt formom i sajt i mejl adresa gradskog Sekretarijata za javni prevoz. Za ljude iz Sekretarijata bih već rekao da ponekad pročitaju Beobuild i mislim da je upravo nekoliko ranijih manjih ideja odavde implementirano. Generalno da nas ima malo na forumu isto ne bih rekao. Ne vodi se aktivna diskusija kao na nekim servisima za takav vid diskusije (Instagram/Facebook grupe, Viber grupe, Discord, ...), ali daleko od toga da je forum jednom nogom u grobu. Da ne idem dalje u off.
 
Raspad totalni, zato i daju sve više starija vozila na redovne polaske
Baš tako. Karaburmini Japanci su sve češće na ulicama do kasnih večernjih polazaka. Juče je jedan na 43 radio od prvih jutarnjih termina do čini mi se pretposlednjeg polaska. Na 16 su takođe celodnevno, a povremeno ih vidim i na 105 pa čak i 96. Vozila koja su definitivno od velike koristi i dalje, iako su trebali na otpis. Što se Kosmaja tiče, Mečke sve više imaju redovna zaduženja, a mutanti su i dalje tu u šihti. Neki ovde bi sve to odavno poslali na seču, pa bi ih pitao s čime bi održavali linije.
 
Baš tako. Karaburmini Japanci su sve češće na ulicama do kasnih večernjih polazaka. Juče je jedan na 43 radio od prvih jutarnjih termina do čini mi se pretposlednjeg polaska. Na 16 su takođe celodnevno, a povremeno ih vidim i na 105 pa čak i 96. Vozila koja su definitivno od velike koristi i dalje, iako su trebali na otpis. Što se Kosmaja tiče, Mečke sve više imaju redovna zaduženja, a mutanti su i dalje tu u šihti. Neki ovde bi sve to odavno poslali na seču, pa bi ih pitao s čime bi održavali linije.
Danas na 308. #186 & #215.
 
Mislim da ga je 717 sa 32E nadmašìo. Grejanje i rasveta su misaone imenice - u celom autobusu su radile samo 2 lampe, i to jedna kod prvih i jedna kod trećih vrata. Nema šta ne lupa, ne zvecka ili trese, jedino ga vadi izuzetno tih CNG motor (tiši od BMC-a sa 23 koji mi je posle naišao). DMV-ov displej je ostao na 'Posebnoj vožni' iz 31. decembra 2011. Podolit je generalno čitav (nije najsjajniji, ali je za N seriju i pojedine Solarise vrhunski) i tapacirana sedišta su u potpunosti očuvana i udobna.
Ne piše džabe posebna vožnja. Znam taj bus, u njemu je svaka vožnja posebna since 31.12.2011 😂
 
Danas na 308. #186 & #215.
186 je postao ponovo redovan na 308. Bio je na 308 godinama, tipa od kad su privatnici uzeli 48 gde je radio i tu je bio do dolaska Higera kad ne skinut sa linije i evo od skoro je vraćen i to govori koliko je ova nabavka bila dobra. Na 307 je definitivno redovan 187, vozio sam se njim danas i juče, bolje vuče uz Miloša Obrenovića od 181, ali 181 je dosta bolje utegnut, mnogo manje oseća rupe, ima dosta bolje kočnice i ima nove grejace, dok su kod 187 ugrađeni grejači koji su bili ugrađivani u Mercedese iz 2003 kada su oni remontovani. 186 takođe nema nove grejači nego su ugrađeni ti stari, verovatno iz nekog rashodovanog Conecta, jedan od njih je 161 koji je nekad radio na 307 i imao je odlično grejanje. Ti grejači jesu dobri, ali ne greju kao ovi sro su ugrađeni na remontu Mercedesa iz 2005.
 
Minus je napolju prvi ove zime, ja sam prijatno iznenađen što je bilo šta uspelo da izađe u saobraćaj, s obzirom na održavanje.
 
Vrh