Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Bravo, prava reč sovjetizovali :kk: Oni upravo tako vole, čak su i našem IK-218N delili šoferku za Uljanovsk :rolleyes:

Kasnije su ugradjivali ovakvu masku
22qnk.jpg


Da bi na kraju krenuli korak unazad i vratili se na model iz 1992.
2hnnfhk.jpg


To je ta šoferka
ubsyq.jpg

2ng8sxt.jpg

301dg83.jpg


P.S. čini mi se da su ovaj IK-167 zvali Lepa Brena kada je došao :p
 
Nisu soferke pucale samo zbog loseg kvaliteta stakla nego i zbog losih karoserija.Na zahtev kupca ce izdeliti soferku ako treba kao disco kuglu,jefinije je ako prsne! A soferke dele i ameri na 2 ponekad i na 4 dela kod turustickih buseva.
 
amm8990":17zkdapf je napisao(la):
P.S. čini mi se da su ovaj IK-167 zvali Lepa Brena kada je došao :p
IK-203 je bio znan kao "Lepa Brena"... :) Pojavio se na ulici negde oko 1992 ili 1993, bio je samo jedan kao takav u GSPu (čini mi se da je pripadao NBGD pogonu) i najčešće je vozio liniju 17. Neka krem-beličasta boja sa crvenkasto-bordo prugama na sebi (ako me sećanje ne vara).

I IK-167 mi se čini da je bio samo jedan na ulici u to vreme. Mislim da je na bokovima imao oznaku "powered by MAN", za razliku od Lepe Brene koja je imala RABA motor. Bio je valjda bele boje sa nekom plavo-sivom štraftom preko cele dužine autobusa.
 
Sad sam sa tim oznakama još više zbunjen.

IK-101-MAN motor,ugradnja ispod poda.
IK-102-RÁBA motor,ugrdanja ispod poda.
IK-103-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-104-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-105-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-106-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-107-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-201-MAN motor,ugradnja ispod poda.
IK-202-RÁBA motor,ugradnja ispod poda.
IK-203-MB motor,ugradnja ispod poda.
IK-206-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
U isto vreme u monografiji stoji da je IK-203 trebao da bude "pusher" :/ Takođe, po slikama prvi autobus te serije je IK-201 Luxury
23hrodt.jpg
 
Šteta što su svi zaboravili ovaj autobus. Mislim da bi on danas bio dobro rešenje za Beograd. Inače,niskopodan, konstruisan 1997. u saradnji sa Mercedesom.
ikarbus11fd.jpg

ikarbus37as.jpg
 
ovog sam jedno vreme viđao na 25 (pre jedno tri, četiri godine):
103-4v.jpg


jel zna iko išta o troli IK-170T?

i jedan zanimljiv video:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=J9WQ5ip_DPw[/video]
 
Pre jedno nedelju dana sam se vozio sa takvim kratkim sto ima 4 vrata na liniji 33. Ne razumem se u marke al verovatno je to taj :)
 
Takve autobuse obožavaju italijani. Oni su dodavali vrata kako bi se povećala razmena putnika u autobusu.
4604-Romolo_Nord.jpg

tpm_712_corso_milano.jpg

P1020754.jpg

pc050016_15cfa.jpg


JohnnyLee":3rytlo73 je napisao(la):
jel zna iko išta o troli IK-170T?
Ta trola je bila odlična, još tada već je bila sa čoperima, za razliku od ruskih trolzi i belkommunmaša koje je GSP kupovao gotovo dve decenije kasnije sa starom tehnologijom i otpornicima.
2hwd75y.jpg

railserbia.net

Od trole je verovatno kasnije napravljen autobus. Inače, ovde se pominje JELCZ, oni su pravili slične autobuse kao Ikarus tj. Reno
33wshe1.jpg

7292.jpg
 
Ebo te danas sam video one stare Graff autobuse ili kako se vec zovu,oni sto su ih masovno privatnici vozili po bg ... idemo unazad
 
Super su fotografije starih modela koje postavljate. Osvezava secanje. :D

Meni su se oduvek vise dopadale velike shoferke, a secam se da sam otkinuo i na ta bocna stakla (kada se prvi put pojavio takav autobus u GSP-u krajem devedesetih, bejah klinac). Isto tako, povratak na male shoferke, sa izbacivanjem bocnih stakala, me bas bio razocarao... :)


Kad smo kod vremeplova, da li biste mozda znali koji je MAN-ov model autobusa bio u voznom parku GSP-a krajem osamdesetih godina? Secam se da je to bilo neposredno pred farbanje kompletnog voznog parka iz zelene u crvenu boju. Znaci, taj moj omiljeni model, kada sam bio dete, je pre svega vozio u zelenoj boji, ali je neko vreme zagazio i u crvenu. Medjutim, s crvenom bojom su dosli i novi MAN-ovi autobusi koji su ih potisnuli. Ti novopridosli su kod nas izbaceni sa prelazom u 21. vek, a dan danas mogu da se nadju na ulicama Ljubljane. :)
 
mastercat":1sz6zftd je napisao(la):
Ebo te danas sam video one stare Graff autobuse ili kako se vec zovu,oni sto su ih masovno privatnici vozili po bg ... idemo unazad
Postoji samo jedan takav i to kao rezerva ako Beobusu ispadne neki Liaz. Vozio sam se tim autobusom na 48 i razlika je nebo i zemlja između tog autobusa i Liaza iz 2005.;)

Po unutrašnjosti rekao bih da je to ex Bečlija. Unutra uopšte nije bučno vozilo i kamo sreće da njih imamo umesto Liaza :)
bus12.jpg
 
Na liniji za Banovce neki privatnik ima 2 ili 3 starija mercedesa, koji su mnogo bolji i cistiji od vecine buseva u BG.
 
^^ odrzavanje bato, odrzavanje. Ja se secam, kad je devedesetih GSP dobio zute ``Berlince``, sa tapaciranim sedistima i razglasom. A vec su bili stari vise od 10 godina. U savrsenom stanju. Ko da su izasli iz fabrike.
Ali zato GSP-ove Mercedese koji sada imaju 10 godina, tuga je i pogledati na sta lice.
 
Cuveni humanitarni busevi iz sredine 90ih, kada su dosli, bili su u boljem stanju nego najbolje vozilo GSPa. Kasnije su misteriozno zavrsili u voznim parkovima privatnika gde su opstali do pre 4-5 godina. Vecina onih koji su uspeli da prezive u solidnom stanju zavrsili su po unutrasnjosti.
 
Nikako da se otmem utisku prdhodnih upečatljivih fotografije sa jednorednim sedištima u autobusima,
čime se povećava kapacitet preveženih putnika u istom vozilu, sa istim vozačem i gotovo istim gorivom u istom terminom polaska

Kada je špica umesto tri dovoljna su dva busa da pokupe gužvu sa stajališta , putnici ne moraju da propuštaju po 2-3 polaska da bi ušli

To znači da se ne mora većim brojem autobusa rešiti gužva , istina ,, habanje,, je brže ali jeste rešenje
a planiranim proširenjem broja vozila vremenom anuliraće potrebu da se ,,gužvamo ,,

To jeste rešenje koje ne odgovara prevozniku ali odovara gradu i putnicima koji plaćaju usluge prevoza a njima i jeste posao da zadovolje potrebe grada i svih onih od koih naplacuju svoje usluge

Pokrenuti akciju, za sve buseve koji mogu sa tehničke strane da postanu sa jednorednim sedištima takvi i da saobraćaju.
 
Felipe":yf9hg3f2 je napisao(la):
Kad smo kod vremeplova, da li biste mozda znali koji je MAN-ov model autobusa bio u voznom parku GSP-a krajem osamdesetih godina? Secam se da je to bilo neposredno pred farbanje kompletnog voznog parka iz zelene u crvenu boju. Znaci, taj moj omiljeni model, kada sam bio dete, je pre svega vozio u zelenoj boji, ali je neko vreme zagazio i u crvenu. Medjutim, s crvenom bojom su dosli i novi MAN-ovi autobusi koji su ih potisnuli. Ti novopridosli su kod nas izbaceni sa prelazom u 21. vek, a dan danas mogu da se nadju na ulicama Ljubljane. :)
MAN 890 ( IK 5 ) Pocetkom 90ih poklonjeni su tadasnjoj SAO Krajna.
 
Vrh