Naizgled je jednostavno, ako bi GSP imao dovoljan broj niskopodnih, jer će tako njihovi neniskopodni autobusi onda biti više na gradskim linijamaigor 77":1ncptawf je napisao(la):Sto se tice tendera to se lako da urediti ko kupi niskopodne dobija gradske linije,a ostali na prigradske i stvar je resena.
igor 77":2ac36w1w je napisao(la):Sto se tice tendera to se lako da urediti ko kupi niskopodne dobija gradske linije,a ostali na prigradske i stvar je resena.
Pa i na periferiji zive strariji ljudi, a radjaju se i bebe majku mu. Dokle vise ovakva filozofija po kojoj su ljudi sa periferije gradjani 4 reda? Molim vas, prekinite sa tim.2012":2ac36w1w je napisao(la):Nemam ništa protiv
Ovo je ispravno razmisljanje. Raspodela niskopodnih i visokopodnih vozila srazmerno na sve linije. Tada se crvenom bojom na stajalistima jasno naznaci kada tacno nailaze niskopodni, da bi majke sa bebama, stariji ljudi i ljudi sa invaliditetom znali kada tacno da ih koriste. Ovaj sadasnji metod anarhije nikome zaista ne sluzi, i prakticno su niskopodna vozila kupljena dzabe.Матеја Бељан":2ac36w1w je napisao(la):Pa kod nas su linije hibridne, gradskoprigradske... a mislim da potreba postoji jednako i za gradske i za prigradske. Samo nije toliko velika, dovoljno je da svaki drugi bus bude niskopodni, recimo
Ne radi se o tome, već o efikasnosti samog sistema. Praksa je i u svetu da se niskopodna vozila forsiraju u gradska jezgra, dok dalje rade i vozila sa nešto višim podom. Razlog tome je što je razmena putnika brža kada vozilo ima nizak pod, duže zadržavanje autobusa, možda čak u proseku i duplo duže na prometnim deonicama u centru često izazivaju zagušenja i usporavaju samo funkcionisanje celokupnog sistema. Ovde nema diskriminacije, već jednostavno duže zadržavanje vozila na prigradskim linijama ne ostavlja iste posledice kao isto u centru. Takođe, frekvencija zaustavljanja na deonicama van grada se drastično razlikuje, te i razmena putnika, a u slučaju potreba u nekim gradovima na vangradskim linijama su šoferi dužni pomoći ljudima sa posebnim potrebama i drugim kategorijama da uđu u autobus, što je ipak u centru teško izvesti. Na kraju, na duže relacije je udobnije voziti se sa višim autobusom, a i kapacitet visokopodnog autobusa, pre svega broj mesta za sedenje je viši od broja mesta u niskopodnom autobusu, jer salonski prostor se sada deli sa elementima vozila.stf":1rvgmrz1 je napisao(la):Pa i na periferiji zive strariji ljudi, a radjaju se i bebe majku mu. Dokle vise ovakva filozofija po kojoj su ljudi sa periferije gradjani 4 reda?
:laugh:igor 77":3a7bzec6 je napisao(la):Ja koliko znam nijedan prevoznik u svetu nema sve niskopodne autobuse jer za njima nema potrebe na pojedinim linijama tj.prigradskim.Sto se tice tendera to se lako da urediti ko kupi niskopodne dobija gradske linije,a ostali na prigradske i stvar je resena.
Cena :lol:MareCar":23kfqp9z je napisao(la):Nego, ajde objasnite mi koja je logika ili prednost visokopodnih vozila na prigradskim linijama?
gspbeograd.iz.rs"gspbeograd.iz.rs"":t5rxv8t7 je napisao(la):
http://www.used-buses.net/bustypes/regional_transit_bus.aspThe regional transit bus usually connects cities with surrounding suburbs, and cities and villages with each other. Just like city buses, regional transit buses usually have a route and destination indicator above or behind the windscreen. Because of stops being further apart than with city buses, and fewer people getting in and out, regional transit buses usually have more seats and less standing capacity, and are less likely to have a low floor.