Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Verovatno misli na MANove iz Avtomontaze.

442.jpg


Najvise su vozili na liniji 31 dok nije bila predata privatnicima. Gde su zavrsili Bog sveti zna.
 
nenad78":pu0efhlz je napisao(la):
IK-203 je bio znan kao "Lepa Brena"... :) Pojavio se na ulici negde oko 1992 ili 1993, bio je samo jedan kao takav u GSPu (čini mi se da je pripadao NBGD pogonu) i najčešće je vozio liniju 17. Neka krem-beličasta boja sa crvenkasto-bordo prugama na sebi (ako me sećanje ne vara).

I IK-167 mi se čini da je bio samo jedan na ulici u to vreme. Mislim da je na bokovima imao oznaku "powered by MAN", za razliku od Lepe Brene koja je imala RABA motor. Bio je valjda bele boje sa nekom plavo-sivom štraftom preko cele dužine autobusa.
IK 167 Lepa Brena gb 1103 rashodovan pre par godina
IK 203 Barbika
 
vrachar":3h9zmc4w je napisao(la):
Verovatno misli na MANove iz Avtomontaze.

http://img406.imageshack.us/img406/5733/442.jpg

Najvise su vozili na liniji 31 dok nije bila predata privatnicima. Gde su zavrsili Bog sveti zna.
sećam se da su imali neke kao polukružne stepenice na ulazu, i meni su zbog toga uvek bili interesantni. imali su i neki privatnici njih, ali u solo varijanti, ako se ja dobro sećam
 
JohnnyLee":2fnp4lar je napisao(la):
vrachar":2fnp4lar je napisao(la):
Verovatno misli na MANove iz Avtomontaze.

http://img406.imageshack.us/img406/5733/442.jpg

Najvise su vozili na liniji 31 dok nije bila predata privatnicima. Gde su zavrsili Bog sveti zna.
sećam se da su imali neke kao polukružne stepenice na ulazu, i meni su zbog toga uvek bili interesantni. imali su i neki privatnici njih, ali u solo varijanti, ako se ja dobro sećam
Hehe secam se i ja, imali su polukruzno stepeniste samo kod prvih vozacevih vrata, tj. jedan veliki polukrug, skoro pa niskopodni ulaz :)))
Bilo ih je dosta na 27, ali tada su vec uveliko bili crveni. Inace, najtisi autobus na svetu, secam se da su tad u odnosu na ikrabuse bili kao na elektricni pogon, nisu se uopste culi, samo ujiiii :))) A i onaj njihov debeli sundjerasti volan je tad bio 10 godina ispred plasticnog ikarbusovog.

A sto se tice ovog starijeg zelenog mana i sa njim sam se vozio, najvise na karaburmi. I to zelena boja, iznutra polu beo, polu narandzast (vrata) i beli volan, a imas utisak kao da ima snage za tri prikolice, cuo se kao kamion :))))) Inace video sam pre par godina jedan takav zglobni u pogonu karaburma, valjda ga nisu isekli :((((
 
Imao je to kruzno stepeniste na prednjim vratima i onaj prototip Ikarbusa iz 93 ili 94 sa 4 vrata.
 
Micigen":33s7fsec je napisao(la):
A sto se tice ovog starijeg zelenog mana i sa njim sam se vozio, najvise na karaburmi. I to zelena boja, iznutra polu beo, polu narandzast (vrata) i beli volan, a imas utisak kao da ima snage za tri prikolice, cuo se kao kamion :))))) Inace video sam pre par godina jedan takav zglobni u pogonu karaburma, valjda ga nisu isekli :((((
Isecen je taj zglobni gb 01007
 
igor 77":352olhmq je napisao(la):
nenad78":352olhmq je napisao(la):
IK-203 je bio znan kao "Lepa Brena"... :) Pojavio se na ulici negde oko 1992 ili 1993, bio je samo jedan kao takav u GSPu (čini mi se da je pripadao NBGD pogonu) i najčešće je vozio liniju 17. Neka krem-beličasta boja sa crvenkasto-bordo prugama na sebi (ako me sećanje ne vara).

I IK-167 mi se čini da je bio samo jedan na ulici u to vreme. Mislim da je na bokovima imao oznaku "powered by MAN", za razliku od Lepe Brene koja je imala RABA motor. Bio je valjda bele boje sa nekom plavo-sivom štraftom preko cele dužine autobusa.
IK 167 Lepa Brena gb 1103 rashodovan pre par godina
IK 203 Barbika
Hvala! :) Bio sam u neznanju sve ove silne godine. 8)
 
igor 77":3pql6cti je napisao(la):
Isecen je taj zglobni gb 01007
Nisam ni mislio da ce biti drugacije.
Pa jel oni ne mogu da ostave po jedan bus iz svake generacije, ne moraju ni da ga srede, samo nek stoji u jednom komadu.
Ili da ga poklone nekom, siguran sam da ima neko ko bi ga sredio i cuvao, (za potrebe filma) itd.
Nego sve Hasan seckati, svasta.
I sta rade sa njima kad ih iseku? Prodaju lim otpadima, sta?
 
Kada se začeprka lanac prodaje ,, sekundarnih,, sirovina - dolazi se do neverovatnih cifara koje daju mesta koje kakvim provizijima u lancu

Na primer uvoz aluminijuma, bakra i sl kao sirovine na svetskoj berzi po jednoj toni koštaće nas poprilično ali jedna tona aluminijuma iz sekundarnih izvora (čitaj otpad) nije tolika cifra a zbog ,,lakog,, načina prerade je kao i uvozna sirovina , pa vidi gde ode razlika
Hasan masan samo seckati , seckati seckati
Kako ide ono crna mačka beli mačor -,, zbog njega sam izgubio deponiju u Padovi...,, biznis... :p

Kada se autobusi raščlanie na sirovine, aluminijum, gvožđe staklo, plastika ... ispade samo da su gume višak mada i one nisu za đabe
pa pomnoži za tonažom puta cena, ali ne otkupnu koju dobija pojedinac na otpadu (treća ruka), nego sa fabričkom zbog količine
to jeste cifra iz otpisa starih vozila , komisija otpisala i tu je kraj, više niko ne gleda šta se dalje dešava, zato jeste samo seckati seckati :lool:
 
amm8990":13dat5gb je napisao(la):
To je taj, na koji sam se lozio kad sam bio dete! IK-5B (zglobni). :D Eh, te srece kada pristigne u stanicu... :lol:

Iskljucivo sam voleo zglobne autobuse, pa tako i IK-5B (zglobni)... Mogao se videti na ulicama sve do '91-'92. godine. :)

A, ovaj potonji (druga slika) je pocetkom devedesetih potpuno potisnuo IK-5. Ja ga pamtim po liniji br. 16. :D

Imao je to polukruzno stepeniste na prednjim vratima, sto je za ono vreme bilo "fancy". :laugh:

I, bio je stvarno gotovo necujan... :cool:


:gobb:


Evo jos jedne slichice:

4cjrdz8ug1.jpg


Ne mogu da verujem da ni jedno vozilo nisu sacuvali... :(

Samo da dodam da je ova domaca varijanta MAN-a 890, koja se proizvodila po licenci u Ikarusu (nisam znao za to :D ), mnogo lepsa nego, pretpostavljam, originalna verzija autobusa (fotke koje dobijem kada ukucam MAN 890)... :)
 
800px-IMG_1591.jpg
U Ljubljani i dalje voze ovakvi MAN autobusi.

Ne znam da li su baš isti kao oni iz Beograda. Ja ih se sećam kroz maglu pa sam se ubedio da jesu i baš mi je super.
 
Iseceni su svi MANovi SU i SG!
IK 5 gb 01007 je isecen kada su stigli Japanci kao razlog je navedeno da nema mesta u garazi i da mora da se "rascisti"! :shok:
 
Vidi se da je liaz iz kragujevca druga felma je roze boje :kafa:
 
Liazi su se raspali, ali mislim da bi mogli dobro da se repariraju... na primer da im se potpunpo zameni pod, sipke, sedista
 
Ovaj Liaz i mogu da prodaju samo Srbiji. Cak i FAP i Sanos imaju mnogo napredniji dizajn.
 
Ma i to su ga malo našminkali i dodali svetlosnu grupu od MB-a, ovo mu je prvobitni izgled:

Liaz 6212
330095.jpg


A ovo je naslednik, 6213
366475.jpg

366478.jpg

366479.jpg

366477.jpg

366476.jpg


Naslednik onih solo kod nas je 5292
231567.jpg

Fotobus.msk.ru
 
Caterpillar rulezz :D Sve ima svoje, low-cost je jednostavno low-cost, ne može se to porediti sa Mercedesom, Volvoom, VDL, Solarisom i drugim ozbiljnim proizvođačima. To je valjda jasno.
 
Vrh