Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Ja ne znam kako ih više nije sramota d pričaju na tu temu iz Sns-a kad su kupili 244 autobusa iz inostranstva, a zbog istog prozivaju prethodnu vlast koja je kupila 5 puta kvalitetnije autobuse iz inostranstva.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ђилас није форсирао гашење Икарбуса, а доказ за то је набавка ИК112Н/218Н шкарта која је обављена његовом заслугом.
 
Ne spominju Sns-ovci da radnici Ikarbusa prvi put posle 100 godina ne primaju plate mesecima

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ovo njihovo laprdanje je praktično isto kao kada bi Đilas stavio šerpu sa mlekom na šporet da se kuva, a onda ga naprednjaci izbacili iz prostorije i odjednom im prekipi mleko dok stoje pored šporeta i napravi haos po šporetu. I onda oni uzmu da krive njega što se to desilo.
Imali su 8 godina ili koliko već, da srede stanje u fabrici. To je i više nego dovoljno da se osmisli strategija i primeni. Ali kao i za sve drugo što propadne dok je u njihovim rukama, za to je kriva prethodna vlast.
 
А зашто би споменули кад им то неће ићи на руку? Кад је била ибертура на БМЦ, сви прстом на возача, а не на Весића који је наместио тендер. Већ се писало о томе овде, како би прихватање грешке за њих био пораз. Овом набавком је Икарбус доведен на ивицу, јер нема ни ремонта ни нових возила оданде, а ове из СНС баш много интересује што су радници празних џепова.
 
Japanac #1344, okretnica Ustanička, linija 17.
460cc026b71e6513450de67eb3e03da5.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Kad neko kaže zašto kupuju Maz 203 a ne Konekta, zato što za jednog Konekta kupe dva Maza. Održavanje je jeftinije na Mazu, delovi, za toliko koliko su ugovorom vezani, zahtevaju mnogo manje ulaganja zbog svoje robusnosti, konstrukcije, količine elektronike. Takoreći, razlika u zaradi je više nego dupla, niko ne posluje da vozi brend autobuse, već da nešto zaradi i bude u plusu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ikarbus ni pre promene imena nikada od 890UO/UG više nije proizvodio vozila po licenci osim montaže BMB za italijansko tržište, odnosno IK112/218.3 prototipova. Serijske proizvodnje po potpunoj licenci nije bilo.

Nekada davno Ljubljanska Avtomontaža mogla je proizvoditi SG220 za Beograd. A danas kao Ikarbus za isti, uz to još i matični grad ne može jedan Lion's City G? Pa Merkavim ih za tržište Izraela pravi pa rastura. Najveća mušterija ujedno i najveći domaći prevoznik - Egged.

Ne postoji realno nikakav razlog osim tvrdoglavosti i mrzovolje. Umesto da se petljaju s Kinezima bolje da ih je grad kupio uz uslov da proizvode proverena vozila po licenci i to ona pogodna za Beograd.

Srbi imaju najgori mentalitet koji postoji. Sve oni mogu, ma šta je i Majbah za njih. Sad će Nemci da vide ko su Srbi. Posle godinu-dve dana predsednik na televiziji hvali prve domaće loše kopije Trabanta. :bash:

Toliko o bajci da je IK218N Volvo 7700A s M.A.N motorom, IK218 samo naprednija verzija a IK218M u osnovi Lion's City.

Ajde da je taj IK218N neki očerupan Volvo baš kao što je Conecto sirotinjski Citaro ali ne - to je samo jedno obično đubre.

Ne treba biti protiv domaće industrije, no nije na odmet zaboraviti da jašena i izrabljivana seoska kobila - javno dobro poput gradskog autobusa ne može biti baš neka raga.

Privatnike razumem, no ne mogu isto reći za GSP kome grad nabavlja vozila. Ako iko može manje da se razbacuje na kaldrmu to je onda upravo grad. DA se manje razbacuje imao bi novca za bolja vozila. Evo recimo gradnjom metroa bi smanjili vozni park, samim tim ulaganja, odnosno ostalo bi im dovoljno novca za kvalitetnija ali skuplja vozila. Kad su već mogli debelo da precene tako loša azijska vozila zašto ne mogu da plate kvalitet po uobičajenoj ceni?
 
Zato što si izostavio zarez ispred "Ustanička". Sa tim zarezom bi smisao rečenice bio da je to okretnica u ulici Ustanička, a ne okretnica sa nazivom "Ustanička". :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697018#p697018:2pdf1aef je napisao(la):
marrecar » Чет Јан 09, 2020 8:21 pm[/url]":2pdf1aef]
Imali su 8 godina ili koliko već, da srede stanje u fabrici. To je i više nego dovoljno da se osmisli strategija i primeni. Ali kao i za sve drugo što propadne dok je u njihovim rukama, za to je kriva prethodna vlast.
Тачно тако. Имали су поред тога и власт у већини градова у земљи заједно са највећима, значи могли су да утичу и на њихове превознике да купе Икарбусове аутобусе, а Икарбус да доведу у ред и да производе квалитетна возила. Такође су у одличном талу са скоро свим превозницима у земљи (митинзи), значи и ту су могли својим методама да наместе посао Икарбусу.
 
ИК218М још и могу да назовем аутобусом, али погледајте на шта личи ремонтовани шпорет ИК218Н 1360. Треба лепо продати отпаду ИК112Н/218Н. Увек има опција за боље, а зашто би се путници возили у ИК112Н/218Н? Безбедност путника је битна, као и атрактивност превоза коју нарушавају ИК112Н/218Н, као и друга возила сумњивог квалитета. Још један проблем код Икарбуса су директори који на превару краду и пласирају новац, а раднике остављају без хлеба. Нема будућности било које фабрике са таквим руководством.
 
Bus #915 je IK-218, nema M ;) Nema MAN-ov motor ni sasiju nego su Ikarbusovi :D
 
Хвала на исправци, погрешио сам због предње стене... :D
 
IK-218M je #897, ovaj iznad njega. On je 2013. godiste dok je #915 godinu dana ranije izasao iz fabrike.I imas seriju 218M proizvedenu 2017. godine i to su 3260-3289 :D
 
Јуче видех да је још неки Мутант, чини ми се #86, и даље у саобраћају! :o Прошао је кроз село Раковица на потезу 400.
 
Tog viđam na obuci vozača, ali na potezu 300 od starijih izlaze samo N serija i Conectosi iz 2003 i 2005.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ко зна, можда и јесте била обука у питању, нисам видео никакав број, тако да све је могуће. :wink:
 
Мени не смета да два до три Икарбуса 103Ф превозе путнике. Има по улицама много горих аутобуса, као што су Икарбуси 112Н/218Н, који кад пређу преко пикавца лупају као Максим по дивизији. Икарбуси 103Ф су се у сваком погледу боље показали од тих шпорета и то виде механичари Космаја, који добро знају који модел им је од паркинга направио отпад. Треба имати у виду и обраду, која код Икарбуса 112Н/218Н обухвата најјефтиније шрафове, а остатак аутобуса, конструкцију и уградну робу, боље да не коментаришем.
 
Danas videh IK LE na 38L, ako je to to. Nisam video onu crnu štraftu na masci, samo Mercedesov znak. Ovop je prvi put da sam video, ili se vozio autobusom koji nije "sauna" ili neki raspad sistema.
 
To je 3200 koji je tu redovan, a inače je do sad radio na 302

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697418#p697418:3lbgacrs je napisao(la):
Vinča307 » 11 Jan 2020, 02:10[/url]":3lbgacrs]To je 3200 koji je tu redovan, a inače je do sad radio na 302

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Dobar... za razliku od #3219 koji je poobarao one pecurke i 2 x bio u servisu i nema garazni broj napred levo.
 
Vrh