Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Bila kontrola GSP valja juče :

"Utvrđeno je 18 nepravilnosti – 12 vozača bez uniforme, četiri vozila ne ispunjavaju tehničko-eksploatacione karakteristike, jedno vozilo sa neispravnom displej tablom i jedno vozilo koje nije čisto."

Gsp rupa bez dna...
 
Ovde obrnuta priča, privatnike niko ne gleda a zado gradski prevoznici nadrljali, Nema šanse da se neko pojavi bez uniforme, istog trenutka ga vrate sa kapije dok ovi naši cepaju sa duksevima uvučenim u farmerkama. :D
 
Meni samo nije jasno otkad to privatni prevoznici moraju da nose uniforme?
 
Šta bi tek bilo da su privatnicima gledali tahograf?
 
Шта ће возачима приватника ГСП униформе? Не раде у ГСП-у, него код приватника.
 
Ovo je taman za Higere. Jednog boljeg stave napred, a lošijeg pozadi i tako. A inače ko još veruje u ove priče oko kazni, mislim ovo nije priča za nas koji se razumemo u gradski prevoz bar malo, nego za narod koji ne zna šta je gsp, a šta privatnici. I pitam se gde su penali od Higera, ništa se o tome ne priča?

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Овом фарсом Весић хоће да каже како се не фаворизују приватници. Проблем је што већина не разликује ГСП и приватнике.
 
Није баш тако. У блоковима људи знају сваки модел Икарбуса и његове аномалије. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697870#p697870:3t0x8tb4 je napisao(la):
@Aca » Ned Jan 12, 2020 5:40 pm[/url]":3t0x8tb4]Шта ће возачима приватника ГСП униформе? Не раде у ГСП-у, него код приватника.

Oni bi nosili uniforme svojih firmi. Nikako GSP-a.
Verovatno uslov teget pantalone, svetla ili bela košulja zimi dok leti svetla polo majca.
 
I onda tako uparađen sedneš u štrokavu kabinu.
Dugo nisam shvatio što mi je desna uvek prljava na pola butine. Kad sam sedao, kačio sam njom volan. Pošto sam shvatio, čuvao se kasnije rukom.
 
Ha, tako sam se i jednom pitao otkuda mi trag na nozi. Brzo skontah da je od volana automobila koji sam privremeno vozio. Kada ulazim/uzlazim, često zakačim desnom nogom i eto...

T-T
 
Kontrolišu se sva vozila, pišu se kazne i privatnicima 5000 za nenošenje uniforme. Prijave za čistoću takođe.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Онда нек казне возаче ГСП-а који не носе униформе. Баш јуче сам видео једног без униформе и сугурно да их има више.
 
A kad su vozači uniformisani, prevoz bolje funkcioniše, oduvek poznato, zar ne?
 
Naravno, lakše se uklapaju u turažu, tu nam je ključ problema sa prevozom.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=697811#p697811:6ru9h804 je napisao(la):
branik » 12 Jan 2020 02:43 pm[/url]":6ru9h804]Redukovanjem polazaka se smanjuje kvalitet prevoza. Interval postaje duži. Sve zavisi od prirode linije i cilja.
Ne favorizujem prikolicu, ali pokazujem da ona nije tako veliki bauk. Nije ona ni znak siromaštva ili retrogradnosti, već praktičnosti. Zglobni autobus je odličan tamo gde je opterećenje manje - više konatantno. Prikolica je odlična tamo gde se javlja nagli skok broja putnika u kratkom vremenu. Vizuelno, moguće je izmenom svetlosnih grupa prikolicu ujednačiti sa vučnim vozilom, ako je to neki problem.
Evo sad malo listah po internetu, koga ne nrzi da čita-
https://www.itsinternational.com/EasySi ... transport/
Evo nekih primera iz ovog veka po Evropi.
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Taj skalabilni sistem zasniva se na šinskom konceptu "po potrebi zakači/otkači" gde je bitno održati slab takt na recimo 60min. Polazak u 10:00 za Novi Sad imaće opterećenje 30% FLIRT-a dok će onaj u 15:00 postići 1,5 što znači da je radi izbegavanja uvođenja dodatnog polasaka potrebno kuplovanje.

Prikoličari omogućavaju drastično povećanje kapaciteta u špicu bez promene baznog takta solo linije. Kapacitet solo autobusa povećava se sa 105 na 185. Sa druge strane zglob bi van špica sa istim taktom bio opterećen 23%, u špicu bi mogao primiti 52% više nego solo dok bi uz redukciju takta za 1/3 postigao isto opterećenje kao solo.

Interesantno je to da iako je tramvajski podsistem najmanje iskorišćen sa 17% prikolice se vuku ceo dan i pored većih oscilacija nego na mnogim autobuskim linijama. Toliko o autobusima prikoličarima.

Dok se u Zagrebu voćnjaci i livade asfaltiraju da bi zglob okretao ovde kod nas samo čekaju kad će neko da izgradi zgradu. Neće da vide ni solo autobus da se zadržava 3 minuta na terminusu a kamoli da prave parking za 15 prikolica.

U vreme kada se prikolice sve manje koriste i u šinskim sistemima, kada vozila voze prazna "u bloku" (recimo prolazni nedeljivi vozovi) besmisleno je "cepati" autobuse. U efikasnijim hub&spoke sistemima nova ekonomičnija vozila omogućavaju minimalan pad efikasnosti van špica čak i bez značajne redukcije broja polazaka. Ovo će posebno biti izraženo elektrifikacijom.

Inače zamislite Citaro kako vuče Ikarbus P12 prikolicu koja mu stoji kao piletu sise. Evo samo pto se ne ispovraćam po tastaturi. Već mi pripala muka od same pomisli.

Još jedan od načina da se šprodura još jeftiniji Ikarbus, još jedan od prototipova. Toliko o unifikaciji solo i zglobnih autobusa.

Osim pomenutog tu je još i faktor nejednakog opterećenja kola. Zbog toga se uvode prolazni nedeljivi vozovi koji posle zvrje prazni ceo dan. Zglobni autobus je upravo to dok je prikoličar ekvivalent odvojeniog vagona gde putnici ne mogu dobro da se rasporede po celoj jedinici što smanjuje realni kapacitet na nivo skroz popunjenog zgloba.
 
branik":ss8hkqb4 je napisao(la):
A kad su vozači uniformisani, prevoz bolje funkcioniše, oduvek poznato, zar ne?
Како то? Одело им подиже морал? Лепо постоји изрека одело не чини човека, али Весић то никако да схвати.
 
Pa mora se od necega krenuti,neka pravila postovati i red zavesti.
Ako su rekli da su uniforme (za GSP ) obavezne...onda ne vidim nijedan razlog za nenosenje istih.

Problem je uopste kod nas sto se sa svim polazi lako cemo,pa onda se ne postuje red voznje i to se nadoveze par puta i kasni se bez razloga.

Druga stvar ovi znalci iz sekreterijata sto stave od terminusa do terminusa jedno vreme a ono bude jos 15 minuta do guzve...nema uopste adaptacije na stvarno vreme u realnim uslovima.

Terao bih ih da se voze danima i da vide sta i kako a ne ko slepi misevi po danu :mad:
 
Uniforme su veoma lošeg kvaliteta, to niko ne spominje..
 
Ima i na 65 jedan Higer i jedno 2-3 solo Japanca svaki dan

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh