Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.329
- Pohvaljen
- 2.960
Da se nadovežem na priču o OC500LE šasiji, Sidnejska vozila na istoj šasiji izgledaju normalno zato što su duža - 12,5m (druga vrata pomerena nazad i pored toga što su za jedan kratki modul ispred pogonske osovine, odnosno veći je osovinski razmak). IK112LE je izrađen u tipičnoj skandinavskoj prigradskoj varijanti - 12m, druga vrata na sredini (nisu pomerena nazad zbog malog osovinskog rastojanja) a treća uska i pored glomaznog hladnjaka na desnoj strani.
Scania nema hladnjak s desne strane kao Mercedes zbog čega prostor za treća vrata nije toliko skučen, odnosno zadnja vrata mogu biti pomerena nazad. Jasno je da Mercedes uopšte nije previđen za treća vrata. Prava je retkost u Evropi a česta pojava na prostoru tržišta Azije-Pacifika (Singapur, Australija) i to u isključivo u varijanti s dvoja vrata.
Custom Coaches je nadograđivao OC500LE i B12BLE u potpuno istoj dvovratnoj konfiguraciji od 12,5m dok je Gemilang radio kao Ikarbus samo bez trećih vrata.
Umesto tog političkog podviga s 30 vozila mogli smo imati grupu standardnih linijskih autobusa namenjenu najslabijim linijama. Ovako 2,5 vrataši saobraćaju na negadašnjim zglobnim linijama poput 53, 83 a četvorovratni zglob na 109. Fuj.
Mogu i sada da nadograde produžene Volvo B8RLE šasije bez problema, mada imamo solo vozila na pretek.
Btw. ne znam da li Mercedes nudi zamenu za OC500LE u vidu O530LE namenjenoj za nadogradnju?
Neobičan O530 u Ljeidi:
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/48477834716/
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/25407021966/
Šasije su iz Samana.
Scania nema hladnjak s desne strane kao Mercedes zbog čega prostor za treća vrata nije toliko skučen, odnosno zadnja vrata mogu biti pomerena nazad. Jasno je da Mercedes uopšte nije previđen za treća vrata. Prava je retkost u Evropi a česta pojava na prostoru tržišta Azije-Pacifika (Singapur, Australija) i to u isključivo u varijanti s dvoja vrata.
Custom Coaches je nadograđivao OC500LE i B12BLE u potpuno istoj dvovratnoj konfiguraciji od 12,5m dok je Gemilang radio kao Ikarbus samo bez trećih vrata.
Imamo:
12,5m Custom Coaches CB60 EVO II Mercedes-Benz OC500LE:
https://www.flickr.com/photos/40172673@N03/42119974224/
12,5m Custom Coaches CB60 Volvo B12BLE:
https://www.flickr.com/photos/40172673@N03/40577898934/
13m Hispano Habit OC500LE:
https://www.flickr.com/photos/168998983 ... 109345744/
Pa onda "Skandinavce" u različitim delovima sveta:
12m Gemilang Mercedes-Benz OC500LE:
https://www.flickr.com/photos/162240903 ... 091742973/
12m Scania Omnilink s troja vrata:
https://www.flickr.com/photos/32322040@N06/33556284138/
Tu je naravno i srpski "Skandinavac" IK112LE.
Umesto tog političkog podviga s 30 vozila mogli smo imati grupu standardnih linijskih autobusa namenjenu najslabijim linijama. Ovako 2,5 vrataši saobraćaju na negadašnjim zglobnim linijama poput 53, 83 a četvorovratni zglob na 109. Fuj.
Mogu i sada da nadograde produžene Volvo B8RLE šasije bez problema, mada imamo solo vozila na pretek.
Btw. ne znam da li Mercedes nudi zamenu za OC500LE u vidu O530LE namenjenoj za nadogradnju?
Neobičan O530 u Ljeidi:
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/48477834716/
https://www.flickr.com/photos/47704640@N02/25407021966/
Šasije su iz Samana.