[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=696838#p696838:1mwl0pqc je napisao(la):
@Aca » Čet Jan 09, 2020 11:50 am[/url]":1mwl0pqc]Акие, Лиазе и МАЗ-ове треба у Железник, а Кеша ће сад на то: Хајде ти понуди приватницима јефтинија возила. Ево, нудим им Конекте. Скупљи су на почетку, али су касније јефтинији јер не траже много улагања. Замисли Дошљаче да Сага транс има Конекте, дупло мање новца би ишло на одржавање, али би делови ипак морали да се набављају.
ГСП је у јако лошој ситуацији јер се плодови домаће памети ИК112Н/218Н кваре дуж сокака, њива и окретница потеза 100/300/400/700. Чак бих подржао ремонт Конекта и ИК103/201, само да се ИК112Н/218Н расходују. Лепо угрејати хале Икарбуса, ремонтовати возила и спасити фирму од стечаја. Шта мислите о томе? ИК112Н/218Н су отпад, а знајући да ГСП само шминка, где је смисао ремонта са његове стране?
Jel ti to radiš u Star importu kad privatnicima nudiš Conecte? Ja ti opet ponavljam da ne postoji neki poseban kriterijum zbog kog bi se privatnicima nabavka skupljih vozila isplatila. Jel imaš neke konkretne podatke kad tvrdiš da će Conecto pre zaraditi novac u odnosu na jedan MAZ 203? Razlike u ceni su tolike da zaista ne znam kakve to kvarove MAZ, pa i Ikarbus treba da imaju nebi li Conecto pre vratio uloženo. Kupi se i poneki Conecto, al dok se god nešto ne promeni, a tiče se kriterijuma za dobijanje tendera, pa i visine paušala po pređenom kilometru, i dalje će prevladavati vozila niskobudžetnih proizvođača. Pritom, ti autobusi se smeju zadržati samo deset godina u saobraćaju, a nakon toga će se i jedan Conecto prodati za male pare, pa i po tom pitanju privatnici nemaju nikakvog interesa za veća ulaganja u kupovinu skupljih vozila. I ja bih voleo da na ulicama imamo Solarise, MAN-ove, Mercedese i sl, al to ne zavisi samo od privatnika, niti se može računati na to da će prednost pre dati komforu nego li obrtu kapitala, a sve zbog etike i morala. Nešto ih mora na to naterati i adekvatno stimulisati.
Apsolutno sam protiv remonta 103-jki i 201-ica. Sve je to već prestarelo odavno, a i po konceptu neadekvatno prevozu putnika u 2020 godini. Nisam nešto primetio da sam spominjao 103-jke iz 2015 godine, bar ne u skorije vreme, a i nemam se na šta žaliti kao putnik kad su one u pitanju. Često ih koristim na liniji 25P, nimalo naivnoj liniji i po pitanju trase, i po pitanju opterećenja. Presto o njima vodi računa očigledno, taman toliko i da su im one od pre jedno osam godina i dalje u dosta dobrom stanju. Odlično vuku, lepo greju zimi, a i klima solidno rashladi putnički prostor leti, za razliku od M serije. To što Gašpar piše, verovatno se tiče onih kod Tamnave, al bez obzira na to, njega odavno ne uzimam za ozbiljno, s obzirom da je, blago rečeno, sklon preterivanju, a i nikako da nam "baci" neku fotku, pa da svi vidimo na šta se toliko žali. Inače, o svemu što se tiče eksploatacije i održavanja autobusa kod nas u Beogradu, Branik je naširoko i detaljno pisao, a nije da ni ja nisam pustio "par" rečenica na tu temu, al pojedince izgleda mrzi da to pročitaju.