Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
Nazalost desavaju se i takve stvari. Jednom, dok nije dosao 3272 na 706E, dok je 912 bio redovan, zablokirala mu je pogonska osovina u Batajnici oko pola 7 uvece otprilike, servis je dosao relativno brzo, a vuca u pola 4 ujutru...
 
А вуча је ангажована у вечерњим сатима на превлачењу тролејбуса до Дорћола.
 
Kako je sad to regulisano, pošto su otpravnici izgubili značaj i ulogu? Prva tri i poslednja tri polaska su bili pod posebnom režimom. Otpravnik je za svaki od njih prijavljivao DC da li su ostvareni, kojim vozilom, a ako nisu, pisao izveštaj sa razlozima. Zato su pravili raznu gimnastiku da bi imali i pouzdana vozila i ljude na njima. Izbegavali su sebi peripetije, ali i pištovli ljude - putnike.
 
#3089 na liniji 17 smrdi kao da nešto pozadi gori. Krivo mi je što nisam skontao kad sam ulazio nego tek na kraju kad sam izlazio. Ako neko ima nalog na busevi.com nek prijavi tamo, nemoj da izugubimo još jedan Solaris. Inače vozač je skroz kul lik, stariji čovek i ispričali se. Kaže da im baš fale vozači i da će tek da im fale...

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Jedan lik iz Kosmaja je isključio 3219 na 302 zbog migavca, a onda je isključio 506, pa 90, pa 466 zato što ga je bilo 0.0 bara kad ga je upalio. Dobio je opomenu pred otkaz.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Човек је одбио да вози четири крша. Да је паметан, дао би отказ одавно. У фирми која такве аутобусе купује и одржава увек ће фалити радници.
 
Vinča307":2iczt2c7 je napisao(la):
a onda je isključio 506, pa 90, pa 466 zato što ga je bilo 0.0 bara kad ga je upalio. Dobio je opomenu pred otkaz.

Pa koliko je očekivao bara kad upali autobus ? Ima svakakvih dileja, pravo je čudo kako je uopšte i dobio posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673679#p673679:hsj0zm8t je napisao(la):
Gile222 » 26 Окт 2019, 10:28[/url]":hsj0zm8t]Pa dobro realno 3219 nije ni malo krs,a ovi ostali kako se uzme,osim 466
Ти аутобуси много звецкају током вожње.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673671#p673671:3try4901 je napisao(la):
Vinča307 » Sub Okt 26, 2019 10:03 am[/url]":3try4901]Jedan lik iz Kosmaja je isključio 3219 na 302 zbog migavca, a onda je isključio 506, pa 90, pa 466 zato što ga je bilo 0.0 bara kad ga je upalio. Dobio je opomenu pred otkaz.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Kako neko misli da može da se vozi bez migavca?
Autobus može na ulicu samo u onakvom stanju u kakvom bi prošao regularan tehnički. Kad se dogodi nešto vozač je na vetromrtini. Ostali izmaknu guzice.
Da je sreće, vozači bi bili kažnjavani kad ne isključe, pa izazovu veći kvar ili ugroze bezbednost.
Prethodno neko napisa da se osećao smrad. Recimo da je točak kome kočnica blokira. Troši se obloga, krivi disk, smanjuje kočiona sila, pregreva ležaj i guma.
Za jednu smenu šteta časkom pređe 1000e. A tako je i sa motorom koji diže temperaturu. Ide, ali mu se drastično skraćuje vek.
Jesu li prestali sa praksom sezonskog vađenja i vraćanja termostata?
 
Kaže da im baš fale vozači i da će tek da im fale...
Хајде кад смо се већ дотакли мањка возача да се мало шире и јаче прочује и друга, путничка страна приче за промену... Ово што ћу сада рећи није уперено ни против кога лично, само износим свој став о пошасти која све више дрма Србију. Можете ме због тога звати ботом или како год хоћете, нећу се вређати нити одговарати на то.
Хтели то ми да прихватимо или не, плата возача аутобуса у ГСП-у која је, негде чујем 45000, а негде 60000, је - сасвим пристојна за, да се не лажемо, још увек не баш најбољи стандард у нашој земљи. Али опет макар малко бољи него пре, рецимо, десет година. Ове што кукају на приватне превознике још и могу да разумем, приватници знају да закидају невезано за делатност компаније, била превозничка или не. Али кукњава на горе написане цифре у државној фирми је ипак неоправдана у поређењу са приватним фирмама разних делатности. Шта тек да каже моја мајка која рмбачи за мрчених двадесетак хиљада код приватника? Па скакала би од среће да има толику плату!!!
Замисли да имаш, лупам, 50000 динара плату, и супружник још 30000 најмање. Па то је безмало 80000 у заједничкој каси, тим парама може да се изгура барем месец и по дана, ако не и више. Али, нажалост, тако је то у земљи у којој се систем вредности скоро потпуно урушио после 2010., па би свако да буде богат преко ноћи и да има кућу од барем 2 спрата...
Свестан сам, савршено сам свестан да има много лоше замишљених и урађених ствари у овој земљи и овом граду које бих ја лично одрадио другачије, и на њих сам несебично указивао, и свестан сам да је посао возача аутобуса јако стресан због тога што одговараш за животе многих путника, због тога што свака усијана глава може да има Б категорију и да ти загорча живот својом бахатошћу у саобраћају... Али то је већ проблем наше саобраћајне (не)културе по којој смо иначе препознатљиви широм света.
Нисам завистан ни љубоморан, само апелујем на то да свима плата буде што приближнија.
Модератори задржавају пуно право да измене или обришу моју поруку у циљу боље атмосфере.
А што се тиче возача ЈГП-а, рећи ћу само једно, поносно, као и увек: свака част свима онима изузетим од горе написаног!!!
 
Glupost, ne mogu ti dati otkaz zbog iskljucenja, osim ako nisi izmislio kvar. Jednostavno to njima ne odgovara jer im ne prolazi stanje pa gledaju da te ubede bar da isteras na 10min samo da ga prodjes.
 
Miroslaves":2eakyzms je napisao(la):
Glupost, ne mogu ti dati otkaz zbog iskljucenja, osim ako nisi izmislio kvar. Jednostavno to njima ne odgovara jer im ne prolazi stanje pa gledaju da te ubede bar da isteras na 10min samo da ga prodjes.
E pa oni su rekli da je izmislio kvar za gb. 90 i gb. 506, a da su oni bili tehnički ispravni

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673702#p673702:1vhwd9fy je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Okt 26, 2019 10:29 am[/url]":1vhwd9fy]
Kaže da im baš fale vozači i da će tek da im fale...
Хајде кад смо се већ дотакли мањка возача да се мало шире и јаче прочује и друга, путничка страна приче за промену... Ово што ћу сада рећи није уперено ни против кога лично, само износим свој став о пошасти која све више дрма Србију. Можете ме због тога звати ботом или како год хоћете, нећу се вређати нити одговарати на то.
Хтели то ми да прихватимо или не, плата возача аутобуса у ГСП-у која је, негде чујем 45000, а негде 60000, је - сасвим пристојна за, да се не лажемо, још увек не баш најбољи стандард у нашој земљи. Али опет макар малко бољи него пре, рецимо, десет година. Ове што кукају на приватне превознике још и могу да разумем, приватници знају да закидају невезано за делатност компаније, била превозничка или не. Али кукњава на горе написане цифре у државној фирми је ипак неоправдана у поређењу са приватним фирмама разних делатности. Шта тек да каже моја мајка која рмбачи за мрчених двадесетак хиљада код приватника? Па скакала би од среће да има толику плату!!!
Замисли да имаш, лупам, 50000 динара плату, и супружник још 30000 најмање. Па то је безмало 80000 у заједничкој каси, тим парама може да се изгура барем месец и по дана, ако не и више. Али, нажалост, тако је то у земљи у којој се систем вредности скоро потпуно урушио после 2010., па би свако да буде богат преко ноћи и да има кућу од барем 2 спрата...
Свестан сам, савршено сам свестан да има много лоше замишљених и урађених ствари у овој земљи и овом граду које бих ја лично одрадио другачије, и на њих сам несебично указивао, и свестан сам да је посао возача аутобуса јако стресан због тога што одговараш за животе многих путника, због тога што свака усијана глава може да има Б категорију и да ти загорча живот својом бахатошћу у саобраћају... Али то је већ проблем наше саобраћајне (не)културе по којој смо иначе препознатљиви широм света.
Нисам завистан ни љубоморан, само апелујем на то да свима плата буде што приближнија.
Модератори задржавају пуно право да измене или обришу моју поруку у циљу боље атмосфере.
А што се тиче возача ЈГП-а, рећи ћу само једно, поносно, као и увек: свака част свима онима изузетим од горе написаног!!!

Ajde da pretpostavim po nadimku da živiš u selu Ripanj. Dalja pretpostavka da imaš u selu neku baštu, njivu, životinjke koje ti daju jaja, meso i slično. E sa tim možeš da recimo preživiš to što kažeš mesec dana.
U gradu gde neko plaća stan, kumunalije , razne pretplate i to dođe sigurno na 40 000-50 000 din teško da može normalno da živi sa tom cifrom.
Vidiš ja sam imao u kući duplo više, pa i ječe pare pa me to nije zadovoljavalo. Ne samo pare već i okruženje, mentalno.

Posao vozača si opisao onako brzinski, da li ti znaš koliko košta vozača neko naglo kočenje sa lakim telesnim povredama ? Priznaćeš , a i sam si napisao kakva nam je kultura u saobraćaju da su to relativno česte situacije u Beogradu, Srbiji. E sad kad se tu umeša tužilac, advokati misliš da je vozaču dovoljna plata od 40 000 i 60 000 din ?

Najviše volim te koji kao i ovi sa vlasti određuju kome je šta dovoljno, i sa kojim parama može da živi. Vidiš to što si ti naveo to je životarenje , bukvalno kao životinja od prvog do prvog u mesecu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673708#p673708:7c9vvvd8 je napisao(la):
Miroslaves » Sub Okt 26, 2019 10:46 am[/url]":7c9vvvd8]Glupost, ne mogu ti dati otkaz zbog iskljucenja, osim ako nisi izmislio kvar. Jednostavno to njima ne odgovara jer im ne prolazi stanje pa gledaju da te ubede bar da isteras na 10min samo da ga prodjes.

Mogu da mu daju opomenu pred otkaz zbog neravdanog isključenja i posle ako ponovi u šest meseci otkaz ko vrata.
Nenada zeza što i on čeka vizu za Nemačku a to dobro znaju u Kosmaju.
 
Ja sam u pocetku iskljucivao bukvalno svaki dan, za najmanju sitnicu. Isao sam kod sefa saobracaja samo mi je rekao da je firma u teskoj situaciji i da ne moze autobus da bude 100% ispravan. Rekao sam mu da ja odgovaram za hiljade ljudi sto prevezem u toku dana i da ja odlucujem da li moze da se odradi bezbedno. On mi je rekao da razume ali da pokusam da smanjim iskljucenja samo ako bas nije za voznju. Nije mi pomenuo otkaz.
 
Neće tebi, ali će proslediti rasporedu pa će ti uvaljivati šihte i slično. Isto tako često znaju kad upišeš kočnice da to vozilo oteraju na valjke, pa sabiraju sile kočenja i dođu do rezultata da sile kočenja odgovaraju težini praznog autobusa. Vozila opterećuju preko broja upisanog u saobraćajnom dozvoli i pitanje je kako rade ARSK ventili.

Imaju oni razne metode, koje recimo kod mene nisu palile. Nikad nisam vozio neispravno vozilo ali su znali da poznajem propise pa su na kraju odustali i ispunjavali mi želje.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OU1LjqpJCfM[/youtube]
 
Znači za dvadeset godina ništa se nije promenilo.
Morao sam da zovem šefa saobraćaja da siđemo zajedno u kanal da ga uverim da je pukla šasija.
O signalizaciji da ne govorim, ili još gore, kad prazan, hladnih kočnica iz garaže nije mogao da ostavi ni jedan trag. I onda me zovu da dam izjavu ili na razgovor zbog mnogo issključenja. Ljudi, morate prvo sebe da čuvate!
Neispravno = nema vožnje.
Ripanjac, znaš li šta si napisao?
Vlada zakon ponude i potražnje. Koliko je to dovoljno, kaže ti podatak koliko nema ljudi. Praviće ih od blata uskoro i naravno, bolje plaćati. I, šta je dovoljno? Da imaš struju i da nešto pojedeš? Podigni malo glavu, pogledj preko pa vidi šta sve znači normalan život. Misli svojom glavom i za sebe traži i zahtevaj maximum. Nikad se mrvicama ne zadovoljavaj! Pretpostavljam po postovima da si jako mlad, pa ću tu za kraj ovo ilustrovati. U onoj jadnoj Srbiji, posle sankcija i ratova, u drugoj polovini devedesetih, plata vozača u GSP bila je jednaka dvostrukom proseku Srbije, koliki god da je bio. Avgustovski prosek bio je 54500. Računaj.
 
@Žika, @branik
Жао ми је што морам да прекршим оно што сам написао да нећу одговарати...
Прво, уопште се нисмо разумели. Поента целе приче је била у томе да ја нисам желео да деградирам било чију професију, већ да је то опет ствар која се ломи на најугроженијим категоријама суграђана - запосленима код приватника, ученицима и студентима. Замислите ви ситуацију да неко ради код приватника за двоструко, па и троструко мању своту од оних које сам горе навео као пример, и на све то га ,,измузе" што ментално, дакле понизи га, третира малтене као роба ког могу да одмене кад год им се ћефне, а напослетку им исцрпи и последњи атом снаге. И сви они опет имају своје породице које морају да издржавају и децу коју морају да изведу на прави пут, и на све наведене проблеме надовеже им се још и лош превоз, дакле не могу да стигну кући како треба, тамо где имају и то мало спокоја што им је остало. А ђаци и студенти не могу због тога да уче како треба, па добијају ниже оцене ни криви ни дужни, а у одласку сви они (укључујући и запослене) често не могу да стигну на време, чак и без намере за кнапирањем. Ко ће да им оправда то кашњење? Нико.
Друго, те комуналије (Инфостан, струја, вода, интернет, смеће, лифт, превоз...) плаћају и ти најсиромашнији. И то први, јер знају да им се не исплати да се вијају са државом у таквом имовном стању.
Обрни, окрени, увек исти (најугроженији) плаћају цехове, па то опет не значи да су они мање квалитетни ни као личности, а ни као радна снага. И опет их нико не пита.
Још једном се извињавам ако сам некога прозвао на било који начин. И извињавам се због скретања са теме.
 
Veza ?
Svako radi svoj posao i realno je da za to bude plaćen. Kako je ko gde plaćen je priča koja odlazi u širinu, bespotrebna. Isto postoje dobro plaćena zanimanja pa treba ka njima ići a ne od goreg ka lošijem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=673734#p673734:320o41q4 je napisao(la):
Žika » Sub Okt 26, 2019 1:20 pm[/url]":320o41q4][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OU1LjqpJCfM[/youtube]
Veće plate i bolji uslovi rada. Proto i jednostavno. Ne trebaju nam nikakve studije i slične gluposti za ono što i slepac vidi.
 
@Ripanjac 405 -reći ću ti samo jednu reč koju bi trebalo da primenjuješ u životu.
Samopoštovanje.
I da,vozači u GSP-u bi trebali da imaju minimum 100 000 din. platu.(nisam vozač,čak se ni ne vozim autobusima).

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Pa kad je i predsednik udruženja otišao...Nema tu mnogo mudrovanja. Ljudi nema, daš pare i imaš ih opet. Pitaj Slovence i Nemce, kako oni imaju ljude.
Ripanjac, očito je da ne razumeš tršište. U ovom slučaju to je tržište radne snage. Ako je ima više, cena joj pada, ili raste ako je nema dovoljno. Trenutno vozača nema iz više razloga, a ponajviše što odlaze u inostranstvo. Neminovno gazde moraju odrešiti kesu i dati više, jer će početi da mnogo više od povećanja plate dagube kad im vozila budu počela da leže. A, po mojoj proceni, to če se desiti do sledećeg leta.
Nekih drugih radnika još uvek ima više nego što ih treba. Zato primaju minimalac.
I, zamisli, još uvek ima ljudi koji imaju dostojanstvo i ne žele da ih neko potcenjuje. Med. sestre su dobile 15 %povećanje plate da bi ostale. Ha, ha. Umesto 35 dobiče 40 k. To je uvreda! Raspitaj se šta se dogodilo sa platama (nekim) u Rumuniji u poslednjih godinu i nešto. +200-300%da bi imao ko da radi.
Radim ozbiljan državni posao sa VII stepenom, imam dobru poziciju na poslu, pa opet razmišljam da odem i da vozim kao dok sam studirao. Prema tvom stavu, ako neko nema, svi treba da se solidarišu i da niko nema. To je davno prošlo. Društvo se raslojava. Ko ubode pravo zanimanje, ide gore. Ostali tavore. Hrabri i ponosni odlaze. Ostalima ostaje da kukaju, ili da se usprave, pogledaju oko sebe, i shvate gde je problem.
GSP nema ni autobuse, pa još ne oseća manjak vozača u tolikoj meri. Kad budu šihtaši ostajali u garaži jer nema ko da ih istera, počešaće se. Ali, biće kasno. A taj krah desiče se do sledećeg leta. Odlasci su poprimili odlike epidemije. Ne postoji vozač u Srbiji kome taj crv sad ne burgija po glavi. Jedino zasičenje tamošnjeg tržišta to može da zaustavi. A to neće skoro.
 
Vrh