Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
belgrey":1rfntmi6 je napisao(la):
Skuplje je pošto je aerodrom u drugoj zoni a kontrole su česte baš na ulasku u drugu zonu na ledinama.

Ne postoji način da se, u sadašnjem sistemu poništavanja karata, putnik natera da kupi kartu za drugu zonu.

Rešenje za to je jednostavno, ali nikome nije palo napamet: da postoje tri, a ne dve vrste karata: Zona 1, Zona 2 i Zona 1+2

Dodatno se komplikuje i što u okviru druge zone postoje dve tarifne relacije. Tako ako se vozite od ulaska u Surčin do izlaska, prolaztite korz centar koji je granica između dve tarifne relacije, i morate da imate kartu za dve zone iako ste sve vreme u drugoj. To naravno, ne verujem da iko razume, pa ni kontrolori
 
Матеја Бељан":591pfpz8 je napisao(la):
Rešenje za to je jednostavno, ali nikome nije palo napamet: da postoje tri, a ne dve vrste karata: Zona 1, Zona 2 i Zona 1+2

Nisam razumeo u čemu je razlika između tvog predloga i sadašnjeg stanja - i sada postoji karta koja važi ili za Zonu 1 ili za Zonu 2 (50 din),
5zh06f.jpg


i druga koja je za Zone 1+2, znači za one slučajeve kad prolaziš kroz obe zone tokom jedne vožnje (80 din).

GSP-karte-cena.jpg
 
Pa objasnio sam, nije moguće naterati putnika da koristi kartu za zonu 1+2, jer uvek može da pokaže ovu koja važi za 1 ili 2. Ukidanjem toga ILI niko ne bi mogao da bude u zoni 2 sa zonom 1 i obrnuto
 
Verovatno zato GSP kontrolori proveravaju nekad putnike baš na granicama između 2 zone, ne bi li primorali one sa otkucanim kartama od 50 din da otkucaju novu kartu ako žele da nastave vožnju.
 
Ne verujem da to mogu da urade, u ovako neozbiljnim u slovima sigurno ne, zadovoljni su kad neko ima ma kakvu kartu, a ne da se raspravljaju sa putnicima
 
@ boca-ica

U vecini gradova aerodromska linija je skuplja bas zato da se ne bi koristila kao obicna linija gradskog prevoza vec da ostane posvecena uzoj kategoriji putnika kojima je namenjena i koji su spremni da plate vecu cenu kako bi izbegli guzvu i brze stigli do odredista. Uz to mnogim putnicuma nije prijatno da sa koferima idu standardnim gradskim prevozom.

Uz tu skuplju liniju uvek postoji i obicna, kod nas 72. , koju koriste zaposleni na aerodromu ili kao sto kazes odbor za docek.

Kada bi karta bila ista kao i gsp ili standardni minibus ta linija bi de fakto postala ekspres linija slavija-nbgd (pretpostavljam da kao i jat nekada staje i na nbgd) i izgubila svoj smisao, gradjani bi je koristili u tu svrhu a putnici za aerodrom ne bi bili sigurni da ce yvek biti mesta i za njih.
 
Au ... al sam ja tupko, čitam sve ponovo i nigde ne vidim da je iko rekao da je to zamena za bus br 72
nego pored njega uveden i mini bus .
Ja tupko, razumeo da je uvedena samo nova linija a stara ukinuta auuu ....al sam Vas smorio ... i z v i nj e nj e s v i m a
ako postoji još uvek redovan GSBov bus sve je uredu. Nadam se mi necete zameriti ovaj moj izlet u glupost. :)
 
boca-ica to je bilo nase misljenje 72 postoji i postojace mislim da su mogli da smanje na umesto 250 na 100 kao i ove minibus linije al dobro njihov problem licno mislim da ovaj bus nece opstati jer smo imali takodje i liniju E7 koja je isla do Aerodroma al mozda i uspe jer je linija brza i ide na 20 minuta najzad ljudi koji idu avionom imaju para Ja kad samrekao da je mnogo mislio sam zbog toga zato sto sam mislio da i mi koji neputujemo avionom ako docekujemo nekoga na aerodromu mozemo da udjemo u taj mini bus i da odemo do aerodroma al dobro ta linija nije za nas vec za nekog ko putuje avionom
 
Putujem u ponedeljak, te ću probati ovaj bus i dati vam utiske.

U sv. slučaju, mnogo bolja varijanta nego u Budimpešti, i kojoj ili morate da se gurate i lokalni voz, sve sa seljacima sa ogromin torbama koje prodaju na pijaci, ili morate da menjate dva autobusa i dve metro linije (peške, bez pokretnih stepenica), da biste stigli na terminal.
 
A drugo, to su ekonomske cene, i svaki privatnik na gradskoj liniji može da diže cenu karte,a li to ne radi jer mu se ne isplati, a kad bi mu se isplatilo, naravno da bi podigao. Govorimo o luksuznom i dodatnom sistemu, a ne o standardnim linijama na kojima Grad ima prava da ograničava cene i dotira razliku
 
dare":1d912uxy je napisao(la):
boca-ica to je bilo nase misljenje 72 postoji i postojace mislim da su mogli da smanje na umesto 250 na 100 kao i ove minibus linije al dobro njihov problem licno mislim da ovaj bus nece opstati jer smo imali takodje i liniju E7 koja je isla do Aerodroma al mozda i uspe jer je linija brza i ide na 20 minuta najzad ljudi koji idu avionom imaju para Ja kad samrekao da je mnogo mislio sam zbog toga zato sto sam mislio da i mi koji neputujemo avionom ako docekujemo nekoga na aerodromu mozemo da udjemo u taj mini bus i da odemo do aerodroma al dobro ta linija nije za nas vec za nekog ko putuje avionom

разлика између ове и бивше Е7 је у томе што ова стаје на старим ЈАТ-овим стајалиштима (Славија, железничка станица, Фонтана, Аеродром). Е7 је стајала на свим успутним стајалиштима јавног превоза. овде имате ред вожње и трасу
 
Jadni gradski saobracajni prevoz treba da se zove tema. Posto sam danas cekala bas 45 min, vozila se sat ipo od merkatora do pozeske, kuvala se na 60 stepeni u basu u kom, majke mi radi grejanje, gde je bas na kraju crkao i prepolovio se na desno, svecano izjavljujem da vise ne placam ovaj jad. :kafa:
 
nestalo je struje prakticno na celom nbg i nisu radili semafori,eto,jednom da nije kriv gsp za karambol.
 
A juče ? Čekao sam 17 kod arene jedno 30 minuta, kad je naišao naravno krcat u koji nisam ušao, sledeći sam čekao isto jedno 20 minuta...
 
11030":m2ygb708 je napisao(la):
kuvala se na 60 stepeni u basu u kom, majke mi radi grejanje,

Низ чињеница доводи до осећаја да грејање и лети ради.
Све почиње са депоом, где бусеви чуче на сунцу са позатвараним прозорима, па кад упекне лимени кров диже температуру за 15 степени.
Потом, због недостатка термо и звучне изолације између салона и мотора, долази до грејања подова. То је израженије, што је бас старији, јер мотор лако диже температуру услед редовног НЕодржавања.
Потом, вентилација не ради, клима не постоји, а шибера нема довољно, а неретко и не раде.

Све у свему, општи ужас.
 
Malo sutra nije kriv! Cekala sam pre nestanka struje, 45 minuta 88-icu, i onda su, NARAVNO dosli jedan za drugim, i to onako sveze nasmejani, kao bilo nam je super u kafani, vidi stoku sto ceka hahaha. Doslo mi je da ga gadjam u facu. Posle se naravno vukao 20 na sat.
 
@ stf: ovaj konkretni bas je bio nov, ni malo pohaban, tako da mislim da nije stariji od 2-3 godine. Stvarno ne bih znala o kom modelu se radi, ali cini mi se da je jedan od onih gde je predvidjeno da radi klima, sto naravno nije slucaj vec su prozori bili otvoreni. Na zadnjim vratima, ispod poslednjih sedista ima ventilacioni otvor, pretpostavljam da se tu hladi motor, i izlazi vreo vazduh u unutrasnjost basa. Sve u svemu milina, ne moram u saunu bar 3 meseca. Posle sam imala zadovoljstvo da se vozim u 52-ci, gde je manijak za volanom uleteo u krivinu i kvrc, buum, dim, zapali se nesto i ode bas bogu na ispovest. I to da placam? E necu!
 
@11030
Eto, ako ti je lakše, ja sam juče čekao 17ticu 40 minuta, a prošlo je 7 (i slovima, sedam) 88ica. Usred bela dana (oko 3).

Takođe, juče sam bio u 4 vozila koja su imala klimu, u nijednom nije radila.
 
I posle se neko (zbog ovako opisanih iskustava) čudi zašto ima ovoliko automobila na ulicama? :) Pa biće ih još više! :cool:
Zaobilazim GSP poslednjih 10 ili 11 godina i nemam želju više da ga ikada više koristim. Živeli automobili!!!

(Sad očekujem paljbu posle ovakvog komentara :))
 
@jovanovm: ma nije mi lakse. Necu niko od nas da se pati i da se oseca kao mali nebitni crv u njihovoj masineriji. Mozda je taj pristup mogao da prodje '90tih kad se nije placao prevoz i kad je bilo znamo svi vec kakvo stanje u drzavi. Ali danas, kad su svima puna usta trzisne ekonomije, kad placamo za uslugu, ima da se ophode prema nama sa bar minimalnim postovanjem. Ajde, desi se zastoj, radi se most, sve to razumem, pun je grad vozila. Ali bahatost vozaca, naglo kocenje, otvaranje vrata dok je vozilo jos u pokretu, zatvaranje vrata ljudima bukvalno ispred nosa koji trce da udju na stanici, je sramota. I svi cute, po srpskom receptu, cuti i trpi robe mali. Gsp se ponasa kao da beogradjanima cini uslugu a ne da obavlja delatnost za koju je placen.

@nenad78: pametno!

a ovima iz gradske vlasti mogu da porucim da slecedi put kad apeluju na gradjane da koriste gradski prevoz lepo sami sednu u njega i provozaju se koji krug. Sve je to lepo zamisljati iz debele fotelje i fensi kancelarije gospodo.
 
11030 svaka cast potpuno se slazem najgore je sto su oni zasticeni kod ove nase vlasti onaj sto hoce da bije vozaca njega nazivaju huliganom a niko se nepita zasto zeli da ga bije mislim ne volim nasilje ali cinjenica je da sa njihovim ponasanjem to izazivaju .Mislim ima i ok vozaca ali vecina ne valja
 
jutros je vozač tramvaja sedmice pola sata pričao telefonom i kukao sagovorniku kako mu nisu dali da vozi prvu sedmicu nego sedmu šta god to značilo. i to ajd da je tiho pričao nego se drao da ga ceo tramvaj čuje.
 
Bas volim sto mu nisu dali ni ja mu ne bi dao vewc bi ga stavio da vozi najgori tramvaj
 
stf":23rqfuqm je napisao(la):
Низ чињеница доводи до осећаја да грејање и лети ради.

U nekim stvarno i radi. 100% sam siguran da se u IK-103 koje su došle 2006. u GSP ne može isključiti grejanje, a sada im ugrađuju i klime. Vozilo je opremljeno radijatorskim grejanjem salona, što je super za zimu (nema onih glupih kalorifera), ali pametne glave iz Ikarbusa su smislile da je dovoljan samo jedan ventil za dolaznu, ali ne i za odlaznu vodu. Pa tako pri visokim temperaturama, rashladna tečnost u motoru dostiže temperaturu oko 90 stepeni, pa prirodnim putem kroz jednu cevku širi i zagreva radijatore u dslonu :mad: ! Par puta sam u toku leta pipnuo radijatore i bili su vreli, a u autobusu pakleno :rolleyes:
 
Vrh