Матеја Бељан wrote ,,Nije mnogo,... ,,
Kako dragi Mateja nije mnogo , zasto je njihov km skuplji a pri tome veci deo puta je auto put, kvaliteniji od mnogih ulica i ima manje semafora a i time potrošnja goriva manja , manje se aka vozilo, a vozač nema toliko zaustavljanja.
Karta bi trebala da košta normalno + po komadu prtljaga .
Ako putujem sa prtljagom nije mnogo, ako idem da dočekm nekog bez prtljaga onda je previše.
Baš me ineresuje koj opravdan razlog postoji za cenu karte bez prtljaga vecu od JGS tj ITS
Šta ih čini to posebnim i koje su otežavajuće okolnosti ? Jako me zanima .
Ako im treba dotiranje od normalne do te cene, od 250 din
to treba prema interesima da dotra aerodrom ili avio kompanije
Očigledno nema interesa da više posetilaca aereodroma ostavi neki dinar i na tom objektu u restorinama, a i avio kompanije nisu zainteresovane za trasver do grada.
Kada je let otkazan (magla i sl. ) avio kompanija i te kako debelo plati transver od aerodorma do hotela (i sam hotel) za svakog putnika tj po turi. znači pored redovnog prihoda imaju i ekstra prihod u tim slučajevima. a gde su situacije kada na kracim linijama se umesto aviona koristi bus za putnike koj moraju da stignu u što kracem vremenu do takve destinacije
Ta linija vuce privilegije a ne postoje opravdani razlozi za cenu od 250 din.
Četvoročlanu porodicu do Avale radi ,,posete ,, zadovoljstvo košta oko 200 din
a ista ta km do aerodroma 1.000 din pa još nazada .... :bash: