Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Da li je krenula sa radom A1 linija? Čini mi se da je dobio Banbus da radi sa IK-107?
broj-linije-a1.png
 
Trebalo bi da je juče počela sa radom, bar je tako bilo najavljeno.
 
Ja sam video autobus da ide kroz Pariske komune na Novom Beogradu, mada je bio prazan.
 
А да ли су барем ови из Банбуса дали тамо те мало дотеране 107ице? Јер неке њихове су још увек раздрндане.
 
linija je krenula u stare jatove toteme stavili su novi red voznje kartu kuda bus ide fino odradjeno za nepovjerovati
 
Te stajalšne oznake kuda ide jat su baš baš trajne, mogli bi nešto slično da postavljaju na svakoj stanici, malo ulepšano samo
 
Nije mnogo, to je za one koji idu iz hotela, nose torbe i koriste ga kad vec idu na duži put, koji sve ukupno košta mnogo više od tog minibusa :) Mada, konkurentan je i taksi
 
Cuburac93":2jcbhz7e je napisao(la):
Posto sam se uclanio u omladisnkom pa idem da berem voce da bi zaradio za auto pa sam bio skinuo red voznje od 302 i 303 posto pise da 302 ima 06:04 a 303 ima u 06:00 i 06:30
Da li je to tacno vreme ?
Срећа рад!
Требало би да је тачно. Али, мораш доћи мало раније, ти јутарњи знају да крену који минут раније.
 
Матеја Бељан wrote ,,Nije mnogo,... ,,

Kako dragi Mateja nije mnogo , zasto je njihov km skuplji a pri tome veci deo puta je auto put, kvaliteniji od mnogih ulica i ima manje semafora a i time potrošnja goriva manja , manje se aka vozilo, a vozač nema toliko zaustavljanja.

Karta bi trebala da košta normalno + po komadu prtljaga .
Ako putujem sa prtljagom nije mnogo, ako idem da dočekm nekog bez prtljaga onda je previše.
Baš me ineresuje koj opravdan razlog postoji za cenu karte bez prtljaga vecu od JGS tj ITS
Šta ih čini to posebnim i koje su otežavajuće okolnosti ? Jako me zanima . :)

Ako im treba dotiranje od normalne do te cene, od 250 din
to treba prema interesima da dotra aerodrom ili avio kompanije
Očigledno nema interesa da više posetilaca aereodroma ostavi neki dinar i na tom objektu u restorinama, a i avio kompanije nisu zainteresovane za trasver do grada.

Kada je let otkazan (magla i sl. ) avio kompanija i te kako debelo plati transver od aerodorma do hotela (i sam hotel) za svakog putnika tj po turi. znači pored redovnog prihoda imaju i ekstra prihod u tim slučajevima. a gde su situacije kada na kracim linijama se umesto aviona koristi bus za putnike koj moraju da stignu u što kracem vremenu do takve destinacije
Ta linija vuce privilegije a ne postoje opravdani razlozi za cenu od 250 din.
Četvoročlanu porodicu do Avale radi ,,posete ,, zadovoljstvo košta oko 200 din
a ista ta km do aerodroma 1.000 din pa još nazada .... :bash:
 
da li si ti pijan covece????? covek ko ce da putuje avionom negde, sigurno moze da da 250din???
 
boca-ica":ytdjxj34 je napisao(la):
Šta ih čini to posebnim i koje su otežavajuće okolnosti ? Jako me zanima . :)
Број путника и чињеница да већина њих прелази готово целу трасу, за разлику од осталих аутобуских линија у граду...
 
RockerSVK":16ayhc02 je napisao(la):
А да ли су барем ови из Бамбуса дали тамо те мало дотеране 107ице? Јер неке њихове су још увек раздрндане.

Dok su bile Domikove do pre par meseci bas su se raspadale, sada su kao nesto malo sređene. Inače, autobusi nisu novi, već su malo sređivani. Primećujem nekakvu platformu naspram srednjih vrata, verovatno za prtljag.
 
@bg259 wrote ,, jesi li ti pijan... ,
Ne, a ja tebe necu to pitati, ali verovatno nisi procitao napisano
,,Ako putujem sa prtljagom nije mnogo, ako idem da dočekm nekog bez prtljaga onda je previše. ,

U našeoj tradiciji da dočekamo nekog dragog tako da poseta aerodromu nije ništa specijalno u odnosu na autobusku ili železničku stanicu ili smatraš da autobusi koj idu ka železničkoj stanici treba da imaju skuplju kartu.

@Михаило wrote: ,, Број путника и чињеница да већина њих прелази готово целу трасу... ,,

Broj putnika se može kompezovati naplatom-brojem prtljaga, a ni gradski autobus ako ima samo jednog putnika vozi celu trasu a ponekad i prazan naročito o prazniku na prvom jutarnjem polasku.
Sa druge strane, veci broj putnika u vozilu samo je dobra zarada. Gotovo da je sve jedno , dal je bus polu prazan ili pun nakon Studenjaka ka aerodromu, on ide pa ide i nema više stajališta do pristanišne zgrade., tako ne prima nove putnike
duž trase ako nije otovreno u međuvremenu i neko novo (a bilo bi dobro kod Zmaja zbog BGvoza) .

Kako bilo, neka karta do aerodroma bude 2.500 din, ako vecini takav nacin odgovara ja sam zadovoljan :)
i necu dokazivati ono sto je meni očigledno, samo sam moje viđenje rado podelio sa vama. :)
 
250 дин. је скроз ок цена за аеродромску линију. у сваком граду је цена аеродромског шатл буса (што ово представља) виша од цене регуларног градског превоза
 
rodbina ce morati da se izljubi kod kuce sta da ti kazem boco
 
:) tako je to što rece u onom filmu ,, oskudacija...,, :) važno je da se mi lepo razumemo :) :) :)
 
boca-ica":126fxxgl je napisao(la):
Матеја Бељан wrote ,,Nije mnogo,... ,,

Kako dragi Mateja nije mnogo , zasto je njihov km skuplji a pri tome veci deo puta je auto put, kvaliteniji od mnogih ulica i ima manje semafora a i time potrošnja goriva manja , manje se aka vozilo, a vozač nema toliko zaustavljanja.

Karta bi trebala da košta normalno + po komadu prtljaga .
Ako putujem sa prtljagom nije mnogo, ako idem da dočekm nekog bez prtljaga onda je previše.
Baš me ineresuje koj opravdan razlog postoji za cenu karte bez prtljaga vecu od JGS tj ITS
Šta ih čini to posebnim i koje su otežavajuće okolnosti ? Jako me zanima . :)

Ako im treba dotiranje od normalne do te cene, od 250 din
to treba prema interesima da dotra aerodrom ili avio kompanije
Očigledno nema interesa da više posetilaca aereodroma ostavi neki dinar i na tom objektu u restorinama, a i avio kompanije nisu zainteresovane za trasver do grada.

Kada je let otkazan (magla i sl. ) avio kompanija i te kako debelo plati transver od aerodorma do hotela (i sam hotel) za svakog putnika tj po turi. znači pored redovnog prihoda imaju i ekstra prihod u tim slučajevima. a gde su situacije kada na kracim linijama se umesto aviona koristi bus za putnike koj moraju da stignu u što kracem vremenu do takve destinacije
Ta linija vuce privilegije a ne postoje opravdani razlozi za cenu od 250 din.
Četvoročlanu porodicu do Avale radi ,,posete ,, zadovoljstvo košta oko 200 din
a ista ta km do aerodroma 1.000 din pa još nazada .... :bash:
Ja misim da ni Jatov autobus nije bio nešto jeftiniji, možda je karta bila 200 dinara.
 
Ili čak 250. A niko ko nema dovoljno novca ne ostaje uskraćen za 72ku koja je 50 odnosno 80 dinara
 
Матеја Бељан":2rta3lcq je napisao(la):
Ili čak 250. A niko ko nema dovoljno novca ne ostaje uskraćen za 72ku koja je 50 odnosno 80 dinara

Skuplje je pošto je aerodrom u drugoj zoni a kontrole su česte baš na ulasku u drugu zonu na ledinama.

Edit: zaboravih da dodam da sam danas bio na aerodromu i video sam novu liniju A1. Odlična je. Busevi su oni mali kao što voze na liniji 24. Lepi su, beli, čisti. Nisam uspeo da vidim nijedan natpis. Napred su jasno označeni A1 Slavija. Voze na 20 minuta. Red vožnje je krajnje jednostavan. Polasci su u X:00, X:20 i X:40 sa oba terminala. Ono što mi je plusčina je to što bus silazi na dolazni nivo tako da pokupi i dolazne putnike. Putnici još nemaju pojma za taj prevoz i prilično su zbunjeni. Koliko sam mogao da vidim vozači su uniformisani. Bus na odlaznom peronu staje ispred terminala 1 dok 72. staje malo ispred njega. Bio sam duže na aerodromu i od tri polaska sam primetio rezultat je bio takav da je prvi bio u minut tačan, drugi je kasnio dva-tri minuta, a treći deset minuta. U odlasku videh i četvrti koji je prošao rampu ka dolaznom nivou. I on je bio tačan. Sve u svemu veoma sam zadovoljan viđenim. Nisam se vozao ali hoću uskoro, prvom prilikom.
 
Senke":3idkh4hw je napisao(la):
Na forumu autobusi.net pominju da će navodno 706 biti produžen od naselja Banovci Dunav (Kablar).

To su glasine, neće Grad da stavlja linije u Staru Pazovu, čak je i noćni ukinut. Da hoće, voz bi išao do Stare Pazove. A ako bi se i uvodila nekakva ITS linija za Banovce, onda, osim što mora da ide do Starih, logično bi bilo da se završava u Batajnici na stanici voza. A i da nije tako, ipla bi do Zemuna. Ne može se jednom važnom linijom pokriti još jedno naselje.

Drugo, dokaz da ne smeju da diraju tu liniju je i to što se oni plaše da ubace i još jednu stanicu, kod Ušća, da se građani ne bi žalili, zamisli kad bi smeli onda da ga produže 10 kilometara
 
Vrh