Па дођи и види, линију 89 сваки дан држи 2 или 3 Конекта, испадање из тураже због константних проблема са вратима је нормално... Ја рецимо ЛЕ и М серију, чујем од Имоцентра, док 154, 168, 195 који су редовни на линији тих проблема немају, а згазили су преко 1,5 милион... Оно што је са летњим редом вожње ново дошло је то, да 89 у вечерњим сатима зависи да ли је 154 или 168 на линији, ако нису линија је угашена... Успут Кешо, када лупеташ, ја у М серији као путник са те стране имам видљиве недостатке у старту, али добро...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639145#p639145:37wzng0y je napisao(la):Kesha » Mon Jul 15, 2019 7:35 am[/url]":37wzng0y]Ja ne znam stvarno. Ili se pravi lud, ili se ipak radi o ekstremno velikoj količini bezobrazluka. Večito vodi diskusiju sam sa sobom. Na konkretna pitanja nema odgovor, ali zato konstantno drvi jedno te isto, ma šta da je napisala druga strana. Neverovatno da čovek uporno piše o nekom nezadovoljstvu putnika, ali nam nikako ne govori na konto čega je došao do takve konstatacije. Prosto se pitam, kad stigne da anketira putnike po blokovima pored tolikog posla u Maksiju :roll:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639532#p639532:3tcqcnsv je napisao(la):Mitroslav » Uto Jul 16, 2019 9:36 am[/url]":3tcqcnsv]Nit su Ikarbusi,nit Mazovi super,ali nije sve do autobusa.Ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,oni to jesu,ali nije to jedini faktor.Kao prvo imamo vozače koji voze kao da su na formuli 1,čast izuzecima.Recimo primer vozači sa 25 i 74.Oni na Karaburmi voze kao da su na formuli jedan.Nagazi,priklješti ruku i naglo koči.Drugo je upotreba autobusa.Skoro svuda u svetu gde se koriste autobusi,oni nisu primarno sredstvo prevoza i nema gužvi u njima,dok je u Beograd autobus primarno prevozno sredstvo i na mnogo linija i van špica ne možeš ući(16,23,25,26,37,95,...),pa je i to deo krivice zašto su autobusi užani.A takođe neki ljudi se voze autobusom kao da je to njihova svojina,pa rade sve i svašta i uništavaju autobus.I na kraju imamo održavanje.GSP-u,a verujem i većini privatnika,sve što se ne može održavati čekićem i ekserom je ne dostižna tehnologija.Ima na hiljadu primera ne održavanja i ne pažnje prema autobusu kao da je to igračka,ali ću ja samo navesti jedan:Metal u gume.
Opet ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,ali mora se dodati i ovi gore faktori,koji ih čine još gorim.Da kupite i Man-ove za Beograd oni ć posle određenjog vremena biti kao Ikarbusi i Mazovi,naravo ne brzo kao Ikarbus i Maz,ali ni Man-u ne gine takvo stanje.Pa evo primer Solarisi.Oni kad su došli bili su super,ali čim su tu navedeni faktori,sjajan autobus vremenom postane loš.
Jeste,ali je 20 masina[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639699#p639699:fsjakcks je napisao(la):Mare111116 » Uto Jul 16, 2019 9:53 pm[/url]":fsjakcks]Farban je izgleda,ali bolje on nego 20.
Све и да је потез 100+202 гори, опет потези 300 и 400 и нису баш много бољи у односу на потез 100+202. Посебно потез 400, чак и тамо где има нових аутобуса то је ,,на кашичицу", тј. само по један, са изузетком 408-ице, где раде 2 нова буса. 405 је посебна прича, од 2005. нисмо видели ниједан НОВИ (новим аутобусима не зовем премештене ИК-103 и ИК-112Н из других погона) аутобус. Ту се неретко дешавало да не буде буса и по сат и по, ја сам прошле године имао такво искуство, не дај Боже ником, значи киптео сам од беса... :rant: О масовним кремацијама ИК-103Ф и ФАП-ова да и не говорим, већина аутобуса тих типова изгорела је управо на 405. Најновије што имамо је ИК-112Н #506 који, чини ми се, и не ради на 405 током летњег реда вожње. Тако да и нисмо много ,,бољи". :wink:Sad naravno ne sporim ja da je potez 300 i 400 loš,ali je potez 100 sigurno mnogo gori.