Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
O tome sam ja već pričao. Mnogi tu u životu nisu videli novi autobus na njihovoj liniji

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Potez 100 das kosmaju i etoga mada bi karaburma presabiranjem imala ok buseve
 
Реалније би било да је Космај узео неке линије потеза 100, а Карабурма 27Е и 83.
 
A zašta?Da daš 101,105 i 108 Kosmaju imaš zglobove za 27E i 83 koliko toliko,ali onda ovi sa tih linija nagrabuse.Na 101 jedva u zglobno vozilo uđeš,a slično je i sa 105 i 108.Da zameniš tako da 27E i 83 budu solo u Karaburmi,a solo sa poteza 100 u Kosmaj nemaš zašta,osim ako nećeš 27E i 83 sa 3-4 solo vozila.
Ovako lepo daš 30 autobusa Karaburmi.I
Ovi sa poteza 100+202 imaju nove autobuse i rešen problem.27E i 83 bi se moglo rešiti ili da neke linije postanu solo ili kupovina zglobnih vozika drugo ništa ne gine.
 
Најлогичније би било да се купе зглобна возила онда.
 
Upravo tako,ali kao što je odavno zaključeno GSP i logika ne idu zajedno.
 
Ali GSP i ne odlučuje mnogo o vrsti vozila (solo / zglob) u pooslednje vreme. Tako da se ne može baš sva krivica prebaciti na njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639145#p639145:37wzng0y je napisao(la):
Kesha » Mon Jul 15, 2019 7:35 am[/url]":37wzng0y]Ja ne znam stvarno. Ili se pravi lud, ili se ipak radi o ekstremno velikoj količini bezobrazluka. Večito vodi diskusiju sam sa sobom. Na konkretna pitanja nema odgovor, ali zato konstantno drvi jedno te isto, ma šta da je napisala druga strana. Neverovatno da čovek uporno piše o nekom nezadovoljstvu putnika, ali nam nikako ne govori na konto čega je došao do takve konstatacije. Prosto se pitam, kad stigne da anketira putnike po blokovima pored tolikog posla u Maksiju :roll:
Па дођи и види, линију 89 сваки дан држи 2 или 3 Конекта, испадање из тураже због константних проблема са вратима је нормално... Ја рецимо ЛЕ и М серију, чујем од Имоцентра, док 154, 168, 195 који су редовни на линији тих проблема немају, а згазили су преко 1,5 милион... Оно што је са летњим редом вожње ново дошло је то, да 89 у вечерњим сатима зависи да ли је 154 или 168 на линији, ако нису линија је угашена... Успут Кешо, када лупеташ, ја у М серији као путник са те стране имам видљиве недостатке у старту, али добро...
Главни проблем М серије, изолација моторног простора, то ако постоји, равнај га са непостојањем корака у финалу плеј офа у баскету, друго, појам лоше решене унутрашњости, где се на 89 тражи карта више за стајање, јер ко уђе у Блоку 70 ушао је... ЛЕ серија, то као у инат да су правили, да су људи ст*** која живе, са силниим степеницима, недостатком шипки, или још горе од старта је та серија имала проблем са тим, да приликом наглог кочењеа прелетиш цео аутобус... Климатизација и Икарбус? Равно постојању звезде у баскету, када је клима на максимуму, то кајгану можеш пржити... Само некоме који би да вози ново, би могао да причаш да је ново ново, али ја не видим да Икарбус шта овде може да понуди...? Пљује се Маз 203, пљује се Акиа, пљује се Кобра? Па ти аутобуси су светлосним годинама што се завршне обраде тиче далеко од Икарбуса, чак и Лиаз 5292 што имају приватници...
 
89 никада неће зависити од два крша(154,168) већ од твоје невољене ЛЕ и М серије,то имај на уму!
 
Evo juče oko pola 11 stoji pokvareni le na sred smederevca. Ikarbus i M i Le serija su užas, ali opet ne možeš toliko da hvališ Connecto autobuse kad su oni zreli za rashod

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Nit su Ikarbusi,nit Mazovi super,ali nije sve do autobusa.Ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,oni to jesu,ali nije to jedini faktor.Kao prvo imamo vozače koji voze kao da su na formuli 1,čast izuzecima.Recimo primer vozači sa 25 i 74.Oni na Karaburmi voze kao da su na formuli jedan.Nagazi,priklješti ruku i naglo koči.Drugo je upotreba autobusa.Skoro svuda u svetu gde se koriste autobusi,oni nisu primarno sredstvo prevoza i nema gužvi u njima,dok je u Beograd autobus primarno prevozno sredstvo i na mnogo linija i van špica ne možeš ući(16,23,25,26,37,95,...),pa je i to deo krivice zašto su autobusi užani.A takođe neki ljudi se voze autobusom kao da je to njihova svojina,pa rade sve i svašta i uništavaju autobus.I na kraju imamo održavanje.GSP-u,a verujem i većini privatnika,sve što se ne može održavati čekićem i ekserom je ne dostižna tehnologija.Ima na hiljadu primera ne održavanja i ne pažnje prema autobusu kao da je to igračka,ali ću ja samo navesti jedan:Metal u gume.
Opet ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,ali mora se dodati i ovi gore faktori,koji ih čine još gorim.Da kupite i Man-ove za Beograd oni ć posle određenjog vremena biti kao Ikarbusi i Mazovi,naravo ne brzo kao Ikarbus i Maz,ali ni Man-u ne gine takvo stanje.Pa evo primer Solarisi.Oni kad su došli bili su super,ali čim su tu navedeni faktori,sjajan autobus vremenom postane loš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639532#p639532:3tcqcnsv je napisao(la):
Mitroslav » Uto Jul 16, 2019 9:36 am[/url]":3tcqcnsv]Nit su Ikarbusi,nit Mazovi super,ali nije sve do autobusa.Ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,oni to jesu,ali nije to jedini faktor.Kao prvo imamo vozače koji voze kao da su na formuli 1,čast izuzecima.Recimo primer vozači sa 25 i 74.Oni na Karaburmi voze kao da su na formuli jedan.Nagazi,priklješti ruku i naglo koči.Drugo je upotreba autobusa.Skoro svuda u svetu gde se koriste autobusi,oni nisu primarno sredstvo prevoza i nema gužvi u njima,dok je u Beograd autobus primarno prevozno sredstvo i na mnogo linija i van špica ne možeš ući(16,23,25,26,37,95,...),pa je i to deo krivice zašto su autobusi užani.A takođe neki ljudi se voze autobusom kao da je to njihova svojina,pa rade sve i svašta i uništavaju autobus.I na kraju imamo održavanje.GSP-u,a verujem i većini privatnika,sve što se ne može održavati čekićem i ekserom je ne dostižna tehnologija.Ima na hiljadu primera ne održavanja i ne pažnje prema autobusu kao da je to igračka,ali ću ja samo navesti jedan:Metal u gume.
Opet ne sporim ja da su Ikarbus i Maz loši autobusi,ali mora se dodati i ovi gore faktori,koji ih čine još gorim.Da kupite i Man-ove za Beograd oni ć posle određenjog vremena biti kao Ikarbusi i Mazovi,naravo ne brzo kao Ikarbus i Maz,ali ni Man-u ne gine takvo stanje.Pa evo primer Solarisi.Oni kad su došli bili su super,ali čim su tu navedeni faktori,sjajan autobus vremenom postane loš.

Soralisima karoserija u 100% slučajeva izgleda kao nova. Nigde ispucala, nigde da je popustila. Niti jedan da je za ovih 6 godina prokuvao.
To što GSP neke stvari jednostavno neće da popravi nije do busa. Bus jeste kompleksniji to stoji ali opet sastavljen od najkvalitetnijih i najskupljih komponenti i opet mizerno skuplji nego Ikarbus ( budući Kinez iz Zemuna ). I opet nebo i zemlja što se tiče svega. Bukvalno svega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639699#p639699:fsjakcks je napisao(la):
Mare111116 » Uto Jul 16, 2019 9:53 pm[/url]":fsjakcks]Farban je izgleda,ali bolje on nego 20.
Jeste,ali je 20 masina
 
20 није машина већ грбава, рђава,успорена канта.
 
20 je mašina za probijanje bubnih opnih. Dajte više, manite se te nostalgije za tim starim autobusima. To su sada kante po svakom mogućem standardu, prošle životni vek i sramota je i bezobrazluk da GSP izbacuje tako stare autobuse u saobraćaj. Ako su u svoje vreme bile vrhunac srpske ili čije god tehnologije, danas to nisu i ne zadovoljavaju potrebe putnika.
 
Без бриге, са доласком кинеза ће већина тих омражених Ик-103 прећи у погон Железник.
 
Sad naravno ne sporim ja da je potez 300 i 400 loš,ali je potez 100 sigurno mnogo gori.
Све и да је потез 100+202 гори, опет потези 300 и 400 и нису баш много бољи у односу на потез 100+202. Посебно потез 400, чак и тамо где има нових аутобуса то је ,,на кашичицу", тј. само по један, са изузетком 408-ице, где раде 2 нова буса. 405 је посебна прича, од 2005. нисмо видели ниједан НОВИ (новим аутобусима не зовем премештене ИК-103 и ИК-112Н из других погона) аутобус. Ту се неретко дешавало да не буде буса и по сат и по, ја сам прошле године имао такво искуство, не дај Боже ником, значи киптео сам од беса... :rant: О масовним кремацијама ИК-103Ф и ФАП-ова да и не говорим, већина аутобуса тих типова изгорела је управо на 405. :violina: Најновије што имамо је ИК-112Н #506 који, чини ми се, и не ради на 405 током летњег реда вожње. Тако да и нисмо много ,,бољи". :wink:
 
Ајде више маните се жаљења на потез 400 знамо каква је ситуација свугде досадили сте више Богу и народу стижу Кинези биће нових аутобуса свугде смучили сте ми се више...
 
Нећемо. Сматрам то својим сувереним и Уставом зајемченим правом, тим пре што сваког месеца издвајам 1120 динара за ,,своје" зоне 1 и 2. Поента константних жалби и јесте да будеш што досаднији да би те неко на руководећем положају иоле чуо! Уосталом, знајући Космај, не би ме уопште чудило да, чак и када дођу Кинези, наставе са ,,традицијом" слања преосталих старијих, раздрнданијих аутобуса на 405. Штавише, мислим да неће ни расходовати ИК-103Ф, ипак су 2005. годиште и вероватно ће се водити логиком ,,могу они још коју годиницу, ако могу Конекти што не би могли и они".
 
@Ripanjac 405
Vi barem imate jedno novo vozilo.Ovde ništa,sem na 101.Najnovije što se ima je 218 iz 2008.godine i to ne više njih nego jedan.Jednom u 2-3 meseca se pojavi MAZ BIK 203 CNG,ali da ponovim nije REDOVAN autobus,već jednom u 2-3 meseca.Vi barem imate jedan novi autobus.Je l imate vi mahovine,je l strahujete da li će linija voziti zbog snega?
https://www.lobi-info.rs/novi-model-aut ... iniji-106/
https://www.beograduzivo.rs/info/gradsk ... avog-puta/
https://www.lobi-info.rs/muke-putnika-i ... -polazaka/
https://www.lobi-info.rs/nema-kasnijeg- ... o-putnika/
https://www.lobi-info.rs/peticija-gradj ... a-prevoza/
https://www.lobi-info.rs/problemi-na-li ... -prestaju/
https://www.lobi-info.rs/vozi-misko-106 ... ukavicama/
https://www.lobi-info.rs/ukinuta-106-ic ... lnog-puta/
https://www.lobi-info.rs/autobusi-na-li ... t-vremena/
 
Како може бити нов аутобус који је произведен 2008. године? А и он је, чини ми се, само шихташ. Никаква препирка, само добронамерно питање! :wink: И да, страхујемо зими да ли ће возити због снега, па почетком прошле године су слетале са пута као кладе, 408-ица је исто слетела, имају и слике. 407-ица зимус исто слетела са пута код Чаршије. Тако да смо по том питању на истом. И не претерујем када кажем да су угрожени животи путника слањем #78 који је само благо варнут на неколико места, а ризик је и даље остао, каросерија може пући сваког момента! Тако да смо по том питању на истом. Напомињем да овим НЕ БРАНИМ ЉУДИМА СА ПОТЕЗА 100+202 ДА СЕ ЖАЛЕ. Толико.
 
Vrh