Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Кешо престани да живиш у купујмо домаће бајкама, јер и сам знаш да оно што се види на линији види се... Ухабизај се мало што би Херцеговци рекли тј дозивај се у памет... Икарбусови аутобуси већ у првим минутима до доласка до скупштине имају рекламације, у то буди сигуран, то што се у погону Земун размишља, ново је ново, то је ок, обзиром да екипа која тамо вози је у 90% случајева пред пензијом... То шта се у Земуну дешава је нормално, јер су их унификовали Икарбусом, оно што није ок, је то докле мора да иде, не може се живети од самоуправног социјализма и намештања тендера... Ја се само надам, да ово што од Кинеза стиже може да личи на аутобус достојан човека... Што се линије попут 89 тиче, људи се са правом буне за М и ЛЕ серију, кад их виде стално се питају, да ли је 89 градска или приградска линија, да ли, зашто и због чега има степеника, као да се људи пењу на Хималаје? Па МАН СУ и СГ серија из Автомонтаже је имала 2 степеника нормална и гелендере фино направљене... За које услове се прави М и ЛЕ серија? Ко ради ауспух тим серијама кад су толико бучни, да их чујем у радњи у којој радим...? Како Конекто нема те проблеме?
 
Auspuh ne radi ikarbus to ti je vec receno to dolazi od mana ili mercedesa ....
Sad ce penju na himalaje a do juce Ik 103 bila super
Ma konekto nikad ne arlauce ...
 
Ja ne znam stvarno. Ili se pravi lud, ili se ipak radi o ekstremno velikoj količini bezobrazluka. Večito vodi diskusiju sam sa sobom. Na konkretna pitanja nema odgovor, ali zato konstantno drvi jedno te isto, ma šta da je napisala druga strana. Neverovatno da čovek uporno piše o nekom nezadovoljstvu putnika, ali nam nikako ne govori na konto čega je došao do takve konstatacije. Prosto se pitam, kad stigne da anketira putnike po blokovima pored tolikog posla u Maksiju :roll:
 
Kod nas u Vinči ne vozi redovno Le, ali kad god se pojavi, ljudi su iznenađeni i zadovoljni

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Jel ima neko informaciju šta je sa Higerima i kad stižu... rečeno je da će sukcesivno stizati od jula do septembra?

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Требало би да пристижу ових дана треба им дуго да дођу из далеке Кине
 
Ja sam čuo da će dolaziti od avgusta do oktobra

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Sećam se da se pričalo o (novim) Higerima, ali zaboravih pa ako može neko da me podseti - koliko ih stiže i gde će biti raspoređeni?
 
Stiže ih 174 i idu u Kosmaj i Karaburmu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Koliko je meni poznato , elektični idu posebno , i trebalo bi da ih je 70 , a od toga pola na 31. Naravno , solo varijanta.
 
Da su, po sadašnjim pričama, predviđeni samo za Karaburmu i Kosmaj, to znam, ali ne znam za šta Karaburmi trebaju čak 54 solo autobusa, kad za njima postoji potreba samo na pojedinim linijama poteza 100, 202-jci, i liniji 32E. To mu dođe oko petnaestak vozila otprilike. Sve gradske linije pogona Karaburma su za čist zglob. Ako ne dođe do neke nove razmene linija između pogona, pa i GSP-a i privatnika, eto nama solo vozila na nekim od najopterećenijih linija u gradu.

Čini mi se da sad i ne pričaju toliko o većem broju električnih autobusa, ali je i dalje u opticaju prebacivanje 31-ice na solo e-buseve, a to je tridesetak vozila. Dobro je ako ostanu pri odluci da kupe i 100 zglobnih autobusa, pedeset do kraja ove godine, i još pedeset za prvu polovinu sledeće godine.
 
Trebalo bi da se otpišu svi SL283,većina SG313,IK103(761,762,763),možda neki iz donacije novog beograda,najgori IK201,poneka N serija i 4 solarisa kao i 12M-ova koji bi trebalo da odu u Zemun ali ne daj bože da odu
 
Znam da će se dosta toga rashodovati, mada se pominje i remont određenog broja zglobnih Japanaca. Solaći i jesu većinom za rashod, a N serija je koliko toliko sređivana, a kako nam je trenutno svaki zglob potreban, ne bi bilo dobro da ih se ratosiljaju dok ne stigne adekvatna zamena. Zglobne M-ove nikako ne bi smeli da šalju u Zemun. Unifikacija voznog parka po pogonima je dobra stvar svakako, ali kako se planira da Ikarbus bude isporučilac zglobnih autobusa, koji će verovatno imati sličnu osnovu kao i ovi do sada, nema ama baš nikakvog razumnog razloga da se i jedan M sa Karaburme pošalje u Zemun.
 
Очекујмо ситуацију као са линијама које држи НБГ где су били искључуво зглобови а сад имамо и солаће. Широко гледано, ова велика набавка соло аутобуса из Турске и Кине је замена и старих Икара, ФАПова, Мерцедеса, МАНоова солаћа, али и нашалост и зглобних Икара, за чију замену је било логичније купити зглобне аутобусе.
 
Da , ali , ponoviću se još jednom , ovde vlada logika da je apsolutno sve moguće da se reši pretvaranje zglobne linije u solo sa većim brojem vozila (izuzev linija gde zbog konfiguracije terena mora minibus).
 
Zasto neidu svi kinezi u kosmaj radi unifikacije plus ikamerci ikaman i ful sredjen pogon
Elektro autobusi novi da podsjetim jos nisu kupljeni...
Samo su najavljeni kao i zglobni ikarbusi 100kom veseiceve najave ...
 
Upravo tako. Ja im ništa ne verujem dok se ne raspiše tender. Mali je prošle godine obećavao 100 solo Ikarbusa i šta je od toga bilo?

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639329#p639329:6v72in5j je napisao(la):
direktor » Pon Jul 15, 2019 5:29 pm[/url]":6v72in5j]Zasto neidu svi kinezi u kosmaj radi unifikacije plus ikamerci ikaman i ful sredjen pogon
Elektro autobusi novi da podsjetim jos nisu kupljeni...
Samo su najavljeni kao i zglobni ikarbusi 100kom veseiceve najave ...
Pa i oni sa pogona 100+202 i 32E imaju dušu.Zašto kod njih da idu kifle i mahovina autobusi(Autobus koji se iskrivio u oblik kifle i autobus u kojem raste mahovina),zašto da i oni ne vide malo nova vozila i oni žive u Beogradu.
A evo celokupne situacije na potezu 100.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636310#p636310:6v72in5j je napisao(la):
Mitroslav » Čet Jul 04, 2019 11:07 pm[/url]":6v72in5j]Napravio sam neku mini-reportažu pa da podelim sa vama.
Potez 100 - Linije od kojih je Bog digao ruke.
Sve češće na forumu,ali i u vestima se može čuti sve najgore o potezu 300 i 400,a potez 100 niko ne spominje.Na potezu 100 saobraćaju jedanko užašna,pa i gora vozila nego na navedenim potezima.Jedino gde se može naći informacija o potezu 100 jeste lobi-info.rs
Linije saobraćaju od 25 pa sve do 50,maksimalno 80 minuta.Tu je izuzetak 101 koji ide na oko 9 minuta.Znači ako se autobus ne pojavi čekate od 50 do 100,maksimalno 160 minuta.A to izostajanje je sve češća pojava ne zbog nemara,već zbog samih vozila.
Potez 100 čine linije:
101 (Omladinski Stadion - Padinska Skela)
102 (Padinska Skela - Vrbovsko/Široka Greda/)
104 (Omladinski Stadion - Crvenka)
105 (Omladinski Stadion - Ovča/Železnička Stanica/)
105L (Ovča/Železnička Stanica/ - Borča 3)
106 (Omladinski Stadion - Kovilovo - Jabučki Rit)
107 (Padinska Skela - Dunavac)
107OS (Omladinski Stadion - Dunavac)
108 (Omladinski Stadion - Reva/Duboka Bara/)
109 (Padinska Skela - Čenta)
110 (Padinska Skela - Opovo)
202 (Omladinski Stadion - Veliko Selo)
Linija 101 je najbolja na potezu 100 i ona nije problem.Saobraćaju Solarisi i Ikarbusi,tako da je linija ok,mada je sve češća pojava izostajanje polazaka.
Na liniji 102 redovni autobus je MAN iz japanske donacije.Autobus ide na 50 minuta,pa ako propustite polazak,jer je 101 kasnila ili se nešto drugo desilo,čekate 50 minuta.A naravno ako padne sneg ništa od prevoz ili ako se kojim čudom pojavi samo sa skafanderom i rukavicama.
Na liniji 104 redovni autobus je MAN iz japanske donacije I kifla IK-103,a ponekda se provuče i MAZ BIK 203 CNG.Takt je u špicu 25,ali van 50,znači ako nema jednog busa van špica čekanje 100 minuta.Takođe tu je i ne realizacija polazak,mahom zbog vozila.Takođe linija završava saobraćanje jako rano - 23:00 radnima danima tj. 22:50 vikendom.Znači ko bi hteo da izađe ili radi do kasno,taksi ne gine.Naravno zimi vožnja sa skafanderom i rukavicama.
Linija 105 je linija koja je koliko toliko ok.Saobraćaju stariji zglobni Ikarbusi i poneki Solaris.Takt je na pola sata što bi moglo i bolje.Tu je takođe i česta ne realizacija polazaka,pa se može čekati i po sat vremena.
105L je linija koja je koliko toliko ok.Saobraćaju Manovi iz Japanske donacije,stariji zglobni ikarbusi i poneki Solaris.Takt je na pola sata što je ok .Tu je takođe i česta ne realizacija polazaka,pa se može čekati i po sat vremena.
Linija 106 - Priča slična sa 104.Kifla,Man i ponekada MAZ BIK 203 CNG.Takt je u špicu 25,ali van 50.Takođe tu je i ne realizacija polazak,mahom zbog vozila.Često zna da ne ide za Kovilo zbog lošeg puta.Na linije i jedno vreme saobraćao Mahovina autobus - U autobusu izrasla mahovina.Naravno zimi vožnja sa skafanderom i rukavicama.
https://www.lobi-info.rs/problemi-na-li ... -prestaju/
Na liniji 107 redovni autobus je MAN iz japanske donacije ili Kifla ili MAZ BIK 203 CNG.Autobus ide na 50 minuta u špicu,a 80 van,pa ako propustite polazak,jer je 101 kasnila ili se nešto drugo desilo,čekate 50 - 80 minuta.Doka ko se auobus pokvario čekate 100 - 160 minuta.A naravno ako padne sneg ništa od prevoz ili ako se kojim čudom pojavi samo sa skafanderom i rukavicama.
1070S je nikakva linija.Saobraća na neverovatnih 120 minuta.Ide ili Kifla ili ponekada Man.Saobraća samo do 21:55.Znači od provoda ništa.Linija koja bi trebalo da olakša,samo pogoršava.
Linija 108 je linija koja je koliko toliko ok.Saobraćaju zglobni Ikarbusi(Iz 2008) i Manovi iz Japanske donacije.Takt je 20-30 minuta što je ok.Realizacija je ok,nije svaki polazak realizovan,ali većina jeste.
Linija 109 i 110 su super.Realizacija polazaka je na mestu,vozni park čine Solarisi.Takt nije baš ja,ali je sasvim ok.
Linija 202 je ok.Realizacija je dobra,vozni park čine Kifle,Manovi iz Japanske donacije,sve češće i IK - 112M,a ponekada uleti i MAZ BIK 203 CNG.
Ono što je zajedničko za sve linije je:Grejanje i Hlađenje(sem u Solarisima i ponekom Ikarbusu) misaona imenica,Zimi obavezno sa Skafanderom i rukavicama,Da ni pri jednoj vožnji,ne možete a da ne sretnete :Romkinju koja doji bebu,nekog ko se svađa, nekog ko smrdi na gaće nepromenjene 3 nedelje ili na luk,nekog pijanog.
Hger autobusi kao spas?
Uskoro bi trebalo stići Higer autobusi koji će rešiti problem starih vozila,što je super.Rešiće i problem ne poštovanja reda vožnje zbog kvarova.
Sad naravno ne sporim ja da je potez 300 i 400 loš,ali je potez 100 sigurno mnogo gori.
 
Vrh