Opaaa, 201 sa klimom? E to mora da je neobičan prizor.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638396#p638396:zam09bip je napisao(la):Mitroslav » Pet Jul 12, 2019 9:43 am[/url]":zam09bip]
Ne,ne,znam da je to N serija.Juče sam se vozio tom dvestajedinicom na 29A.
Što jes jes, ta braon stakla nekad stvarno izgledaju bezveze. A stoji i to za unutrašnjost, neki modeli izgledaju baš spartanski, čak i za naše standarde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638183#p638183:zam09bip je napisao(la):Рипањац 405 » Čet Jul 11, 2019 12:19 pm[/url]":zam09bip]
@ Bender Rodriguez
У односу на ФАП-ове јесу савременији, то већ могу да се сложим, али да ли је могуће да један Аривин Необус из 2011. или Мегабус из 2012. и даље изгледа савременије него све и један МАЗ (бар по мом мишљењу), иако су средњеподни? То ми је већ несхватљив назадак. Не кажем ја, предња и задња стена код МАЗ-а су ми крајње симпатичне, али та чувена врата и унутрашњост га потпуно урнишу, а има потенцијала да буде веома леп аутобус. И био би, само то да среде и супер. Чак је и ЛиАЗ, ког исто не миришем, увелико прешао на застакљена врата (конкретно ови Тамнавини, Кнежевићеви и Кошавини 5292 имају застакљена). Ту су, типично за екссовјетске бусеве, и чувена браон тонирана стакла, такође нимало добродошла ствар у савременом дизајну.
Da, ta vozila iz serije 2002-2003 su stvarno zveri. Evo i dalje teraju. Jeste ih sve manje ali činjenica da opstaju u GSPu i u BG i posle 16 godina dosta govori. Sećam se kad su se pojavili prvi put, još u ono vreme posleratne Jugoslavije kad smo se navikli na krševe i bili dosta ''skromniji''. Bio sam klinac, jedva sam čekao da mi dođe jedan samo da mogu da slušam onaj motor kako kida. :mrgreen:Ipak su vozila takvog tipa bila zastarela i prevaziđena i za devedesete godine, a kamoli za 21. vek. Mada, pokazale su se i te kako adekvatnim za naše uslove, pogotovu serije od 2002 na ovamo, tačnije, onih osamdeset i kusur koje su isporučene Karaburmi pomenute godine
Oni izgleda i prozore računaju kao klima,pa je zato 201 dobio nalepnicu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638473#p638473:mkemjaa7 je napisao(la):Bender Rodriguez » Pet Jul 12, 2019 1:06 pm[/url]":mkemjaa7]Opaaa, 201 sa klimom? E to mora da je neobičan prizor.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638396#p638396:mkemjaa7 je napisao(la):Mitroslav » Pet Jul 12, 2019 9:43 am[/url]":mkemjaa7]
Ne,ne,znam da je to N serija.Juče sam se vozio tom dvestajedinicom na 29A.
Као ,,метална" дефинишем врата попут оних на нпр. ИК-112Н из 2008, или ИК-103 из 2006, код којих су стакла ,,убачена", са видљивим металним ивицама, а као ,,застакљена" врата попут оних на нпр. Соларисима, код којих су стакла залепљена преко металне основе. :wink:Samo, na šta si mislio kad si rekao da MAZovi imaju metalna vrata?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638495#p638495:3qphs0cz je napisao(la):Bender Rodriguez » Pet Jul 12, 2019 1:50 pm[/url]":3qphs0cz]Jedno pitanje - zašto Japanci i IK-201 imaju (toliko) različite zvukove iako im je isti motor? Zašto su IK-201 još kao novi uvek onako urlali i imali su, da tako kažem - oštriji zvuk nego Japanci? Jel to samo do izolacije i položaja ili ima još faktora?
Da, ta vozila iz serije 2002-2003 su stvarno zveri. Evo i dalje teraju. Jeste ih sve manje ali činjenica da opstaju u GSPu i u BG i posle 16 godina dosta govori. Sećam se kad su se pojavili prvi put, još u ono vreme posleratne Jugoslavije kad smo se navikli na krševe i bili dosta ''skromniji''. Bio sam klinac, jedva sam čekao da mi dođe jedan samo da mogu da slušam onaj motor kako kida. :mrgreen:Ipak su vozila takvog tipa bila zastarela i prevaziđena i za devedesete godine, a kamoli za 21. vek. Mada, pokazale su se i te kako adekvatnim za naše uslove, pogotovu serije od 2002 na ovamo, tačnije, onih osamdeset i kusur koje su isporučene Karaburmi pomenute godine
Slično je bilo i kad su Goša i Šinvoz isporučili one remontovane Zijače, pa kad posle zarđalih limenki uđeš u njih onako nove i utegnute misliš da si ušao u spejs šatl. :lol: Al ajde ja kao klinac, nego što su i ljudi bili oduševljeni. Ono kad se navikneš na bedu i jad, pa ti i novo drveno sedište i celovita guma na podu dođu kao melem za oči. :mrgreen: :roll: Kol'ko nam je tada malo falilo za sreću,a? :mrgreen:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638668#p638668:122gy88x je napisao(la):Gaspar18 » Sub Jul 13, 2019 1:41 am[/url]":122gy88x]Ја сам се циљано возио БМЦ на 604 и 605 радила је клима, и на Соларисима на 604 и 605 исто важи који налети. Конекто са скоро 1,7 милиона км на 47 где је радио, и крвнички прегазио сад на 67 и 89, мислиш да се возиш у фрижидеру... За оне који не знају, 195 који по зимском реду вожње ради на 89, вози један од посаде која га је дочекала на 47... Апропо Кешиног, за рад Конекта попут 152, исти је задњих дана редован на 89, и осим офуцаности споља ја замерки на унутрашњост немам, иде лепо, са пола гаса без форсирања и цимања, аутобус за пример... Како је могуће да на 408, која је иоле мање захтевнија од 89 не може да издржи дан, а на 89 може? За оне који не знају, на 89 тек лети се може видети широк асортиман Конекта Космаја, који се боре на тој линији, и без имало блама и срамоте зову распоред!
Gaspar18":1l7r5s49 je napisao(la):Тај исти 152 је сигурно згазио 1,5 милион км до 2016.године, и при томе ко се жали нек се жали, на 89 кад год је био одрадио је дан без квара. Што се љуљања М и Ле тиче постоји љуљање итекако. Кружни токови идеални да се види колико се љуљају! Путовање у М и ЛЕ серији како за кога, за фетишисту који живи у купујмо домаће је битно да је ново ново... За мене ти аутобуси нису за нас и то је то!