Распад #771 на 5А, корозија изнад прозора са десне бочне стране од предњих до средњих врата, а патос код средњих врата је толико помеканио да је само питање тренутка када ће пући. Надлежни да реагују.
#3216 на 402 зрео за фарбање, фарба је толико ољуштена да је оно туга гледати, а аутобус стар само 3 године и 9 месеци.
@ SRBO
Можда ви нисте били те среће да вам наиђе неки добро изолован, али ја знам један који је одлично изолован - #3258. М серија уопште није лош аутобус, само му је изолација проблем, али опет не баш толико изражен као код неких старијих серија.
@Gaspar18
Што се врата тиче, скоро сам писао зашто се то дешава и чиме су опремљена, али није на одмет да то поновим. Понављам, врата су опремљена уређајем против заглављивања путника, и када детектују страно тело, сама се отварају. Е сад, то што се код нас не зна где треба распоредити соло, а где зглобове, то је већ проблем друге врсте, па није ни чуда што се дешавају те ,,мушице" са вратима. Да смо мало више развили трамвајску мрежу (самим тим бисмо имали и умерено попуњене аутобусе), тај систем против заглављивања би био врло копристан јер не дозвољава возачу да крене док се врата не затворе. Било је случајева раније што код нас, што у региону, код возила која нису опремљена тим системом, да возач крене да вуче особу која се заглавила и по више десетина метара, што је знало да доведе до врло тешких повреда, па мало поразмислите и о томе... Један Миријевац је пре пар година завршио са ампутираном ногом зато што га је повукао аутобус, ево и линка ка вести:
http://www.novosti.rs/vesti/beograd...-Coveku-koga-je-vukao-autobus-amputirana-noga