Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628945#p628945:2vclkd0i je napisao(la):
Vinča307 » Pon Jun 10, 2019 11:24 am[/url]":2vclkd0i]Le neće otići na poteze 300 i 400 zato što je to Vučićev Mercedes i mora da se vidi u gradu

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока

Biće ali u gradu Smederevu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628997#p628997:1518bz56 je napisao(la):
Alex_BG » Pon Jun 10, 2019 3:36 pm[/url]":1518bz56]Primetih danas da su na 601 uglavnom radili BMC.
to je tačno,rade na 601 i jedan od redovnih je 3328...za sad
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628997#p628997:25gv8rio je napisao(la):
Alex_BG » Pon Jun 10, 2019 3:36 pm[/url]":25gv8rio]Primetih danas da su na 601 uglavnom radili BMC.
to je tačno,rade na 601 i jedan od redovnih je 3328...za sad
 
Evo i na 77 videh Bmc danas i to je po meni okej, ali za 601 mislim da nije

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629047#p629047:2dw2dwg3 je napisao(la):
viki147 » Pon Jun 10, 2019 6:51 pm[/url]":2dw2dwg3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628997#p628997:2dw2dwg3 je napisao(la):
Alex_BG » Pon Jun 10, 2019 3:36 pm[/url]":2dw2dwg3]Primetih danas da su na 601 uglavnom radili BMC.
to je tačno,rade na 601 i jedan od redovnih je 3328...za sad
Video sam i dva Solarisa, ali većinom su bili BMC-i... Japance uopšte nisam video.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629068#p629068:20j8al3a je napisao(la):
Vinča307 » Pon Jun 10, 2019 8:24 pm[/url]":20j8al3a]Evo i na 77 videh Bmc danas i to je po meni okej, ali za 601 mislim da nije

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
Nije baš okej ni za 77, a kamoli za 601. Kad pogledaš, ima i lepe i ružne strane. Konačno idu novi, klimatizovani autobusi, ali su gužve velike. Tek će biti gužvi ako zaista na sve polaske stave solo buseve.
 
3285 na 23. Vrućina da krepaš. J**o ga u auspuh onaj ko ga pustio na ulicu. Otokar 023 (nije imao P broj pozadi, napred nisam video broj) na 46 pun vuče super uzbrdo, motor se čuje odlično, klima razbija, samo reči hvale. 3060 na 17 (klima bila upaljena sa otvorenim prozorima, ništa nije pomagala), 3070 na 18 (oba prekjuče bila na 85), 147 na 38, 202 na 38L, 159 na 30, 296 i 3226 na 70, 3254 na 303, 1283 na 17 (pozadi piše 611). 3136 na 31. Vukao se nesrećnik kao puž uz Ustaničku, mislio sam da će stati ali bukvalno. Samo što se nije zaustavio. Ja brže hodam, ako je išao 2km/ pa ja ne znam. Jedna četvoroosovinska Scania P serije (građevinski kiper) sa verovatno DC15 motorom puna zemlje vukla ko zmaj, kao prazna. Ogroman obrtni momenat pa ništa brdo ne oseća. Posle prođe i stari M.A.N troosovinac, takođe pun zemlje i on se kretao dosta brže od Karaburminih puževa. U povratku uhvatio 202 koji je već kod Hotela Srbija imao 40 putnika. Mutant 107 na 53 iskrivljen.

Osim uobičajenih GSP bisera danas ću sa vama podeliti i mini reportažu sa linije 461. Koga zanima neka čita pošto tekst nije kratak.

Iz više razloga sam odabrao tu trasu. Nikada nisam bio u Vrčinu iako poznajem ljude odatle, nikad se nisam vozio autobusom na Lastinoj liniji Autoputem ka Nišu, ekspres je, ima relativno kratak obrt s obzirom na dužinu a osim toga sva vozila su novi zglobni Otokari.

Nakon svraćanja u Medak mislio sam da ću stići na polazak u 14:00, međutim ne leži vraže pobegla trola, 20 i 50 nisu u međuvremenu naišle i ja zakasnim koji minut jer se druga trola pojavila za nekih 6-7 minuta.

No stigoh na polazak u 14:20 koji je obavljao Otokar Kent C 18,75m #7276. Vozač je otvorio vrata i putnici su polako počeli da pristižu. Pred sam polazak zauzeta su bila sva sedišta uz poneko stajanje. Vozač je ušao u vozilo, pokrenuo motor, uključio krima uređaj i zatvorio vrata. Dugo je čekao semafor na izlazu sa terminusa Šumice, uz to čim je krenuo uhvatio ga onaj na raskrsnici sa Ustaničkom. Nije ga dugo zadržao i autobus je došao do sledećeg semafora na raskrsnici sa Vladimira Tomanovića.

Od te tačke počela je "otvorena" vožnja. Nisam očekivao da ću se ikada preko Plavog Nadvožnjaka voziti nekim "konceptualno Citarolikim" zglobnim autobusom, pogotovo ne na lastinoj ekspres liniji koja je cela u drugoj zoni te da mi za nju važi i mesečna markica. Preko nadvožnjaka se kretao umerenom brzinom, uz Toplice milana sporo bez jakog gasa,bez kickdowna. Posle je autoputem išao brže ali ne prebrzo da bi na uzbrdici kod Velikog Mokrog Luga vidno usporio. No svakako brže od Solarisa u Ustaničkoj. Ubrzao je na nizbrdici ka Bubanj Potoku gde je korišćen retarder koji je odlično vršio posao bez preterano naglog usporenja - da ne kažem cimanja. Ta deonica Autoputa kroz Beograd oko sebe ubedljivo ima najlepši krajolik. Začas je stigao do Ikee gde je na izlazu ka Tranšpedu sustigao 3226 ili 3229 (nisam dobro video zbog belog fonta na žutoj IKEA total reklami). Kod Tranšpeda se mimoišao sa 296 takođe sa 70. Tu je ušlo još 5-6 putnika. Nastavio je ka Vrčinu do kog je brzo stigao.

Čim se isključio sa autoputa stao je na stajalište Vrčin Ivo Lola Ribar. Do centra mesta iako put krivuda, uzan je i ima parkiranih automobila na sve strane saobraćaj je toliko slab da zglobni autobus se duži od 18m lako provlači "kao glista" i drugom trakom ako zatreba. U Centru je većina putnika izašla, no nije se moglo reći da je vozilo ostalo prazno. Između stajališta Centar i škole mimoišao se sa Otokar Sultan LF midibusom koji je saobraćao na liniji 467. Ni on nije vozio prazan. Posle centra autobus se susreo sa najoštrijom krivinom na trasi koja se nalazi na raskrsnici 29. Novembra i Svetozara Markovića. Oko kafana je bilo parkiranih automobila, međutim autobus je uspeo da zauzme sve što je mogao (blokirao čitavu raskrsnicu) tako da je vozač pažljivim manevrom udesno uspeo da provuče onoliki autobus između automobila.

I kad sam pomislio da pri kraju ne treba da očekujem živopisnu deonicu prevario sam se. Ne samo što na deonici ka Ramnicama i kroz Ramnice put krivuda već ima uzbrdica i nizbrdica na samim krivinama. Kad se popeo do stajališta Vrčin Brdo - Stara Okretnica ponovo se spustio uz krivudanje. Dok autobus silazi u Ramnice pogled na brda Šumadije je prelep. Nakon kratkotrajnog spusta autobus se popeo do okretnice gde je zauzeo svaki milimetar slobodnog prostora. Inače pomenuti manevarski prostor je znatno manji od onog u Zaklopači. Prečnik traga točkova je svega 14m. Na erminusu se nije zadržavao. Od Šumica do Ramnica trebalo mu je 40 minuta.

U povratku sam merio vreme. Pošao je od Ramnica u 15:00. Na stajalište Nadvožnjak kod uključenja na autoput stigao je u 15:10 dok je već u 15:17 bio kod Tranšpeda. Kod Bubanj Potoka bio je u 15:24 a do isključenja sa autoputa trebalo mu je ukupno 30min. Do okretnice Šumice još 3min. U povratku je bilo oko 20 putnika. Kod Tranšpeda se mimoišao sa 7275 na istoj liniji. On ima plavi displej sa belim fontom. 7260 sa iste linije bio je već postavljen na peron kada je 7276 stigao.

Posle opisa putovanja da pređem na vozilo. Generalno Otokar je uradio dobru jeftinu modifikaciju Citara. Rotirani su 3. i 4. modul (3. je kraći, kod Citara četvrti) a konkretno kod ove verzije produžen je modul iza zgloba ispred trećih vrata. Autobus ima svega 37 sedišta, rekao bih malo za tip linija na kojim saobraća, meĐutim srećna okolnost je ta da su sedišta čvrsta, tapacirana i minimalno vibriraju. Nije mi poznat proizvođač istih.

Otokar nije rizikovao prilikom odabira rešenja zgloba pa zato vozilo dolazi sa paketom zglobnog mehanizma i meha (harmonike) poznatog Nemačkog proizvođača Hübner. Zglob je isti kao kod Urbina 18. O tome govorim godinama kad je u pitanju Ikarbus. Šipke na vratima su žute zakrivljene, po dve na svakom krilu dok su sve ostale u boji metala. Spojevi su sivi. Postoje žuti rukodržači na šipkama. Duž celog vozila na svim kutijama prisutne su žute lajsne na čijim ivicama imamo zašrafljenu metalnu zaštitu. Pod je siv, plastika minimalno/neprimetno krcka. Plafon je iz nekog razloga svetlo roze boje. Trake za osvetljenje su odlično uklopljene, veoma lepo izgledaju kada se upali svetlo.

Postoje dva unutrašnja displeja, glavni iza vozača iznad sredine putničkog salona i sporedni koji prikazuje vreme, temperaturu i stop request. Osim pomenutog stopa iznad svakih vrata postoji stop indikator. Šipke imaju srvenu stop dugmad sa žutim kućištem. Vrata su domaćeg (Turskog) proizvođača Bode Doğrusan Otomotiv (BODO) čiji su proizvodi korišćeni u nama poznatim "Japancima" i "Konektima". Vrata su mnogo lepša od onih u Ikarbusima, brža od konektovih a sporija od Ventura Systems iz Solarisa. Po brzini odgovaraju zlatnoj sredini modela u Japanacima kako solo (SL283) tako i kod zglobnih (SG313). Zvučni signal vrata u pokretu zapišti tri puta. Ima zaštitnu šipku iznad grejača u zoni prostora za stajanja radi sprečavanja oštećenja nogom. U donjem delu pregradnih stakala ima bušenu crnu nalepnicu, izgleda mnogo dobro. Motor se drugačije čuje od solo modela zbog toga što se radi o potpuno drugom motoru. Solo ima Cummins ISB6.7E6 dok zglobni ima DAF MX11 E6 motor. Ne znam koji ima menjač. Obložne ploče unutrašnjih zidova karoserije ispod prozora gravirane su (pod presom oblikovane sa udubljenjem) što pokazuje da se vodilo računa i o detaljima. Klima je "rasturala" sve vreme.

Vozač mi je rekao da su imali indikacije sa greškama, no to nije bilo nešto mnogo. Rekao je da je Ikarbus mnogo lošiji.

Ukratko moj neki opšti subjektivni utisak se svodi na to da se radi o konceptualno "citarolikom" vozilu koje nudi dobar opdnos cene i kvaliteta bez većih preterivanja. Dizajn ovog kao mnogih drugih proizvoda turske aututoindustrije rekao bih da je smeo, no nimalo azijski ili postsovjetski što je nešto što se može "progutati" čak i najokorelijim ljubiteljima evropskog dizajna (koji već odavno posustaje uz brojna budženja). Ovaj model može stati rame uz rame sa Conectom G nove generacije. Oba autobusa su vrlo slična, posebno zbog toga što je sam Conecto "decitaroizovan" spartanskim rešenjima sa nameri olakšanja održavanja, odnosno na isti način "kentizovan". Konstrukcija je čvrsta - suprotnost od Ikarbusa. Bez dlake na jeziku mogu reći da Ikarbus treba da se ugleda na Turke.

Slika nažalost nema jer je stalno bilo putnika. Mogao sam slikati na okretnici ali oduzeo sam sam sebi vreme pišući beleške u povratku. Ubrzo su sedišta okrenuta unazad bila zauzeta.
 
Cena Otokara pa da uporedimo sa Ikarbusom i Solarisom ?
Inače pričao sam sa par vozača koji voza Otokara i svi se slažu da je dobar bus.
Solaris je osakaćen sa DAF PR 228 motorom koji ima skromnu radnu zapreminu od 9,2 litra i 231 kW (314 KS) i skromnih 1275 Nm pri 1100-1700 obrtaja dok Otokar (i noviji Solarisi) ima MX11 motor veće radne zapremine 10,8 litara 271 kW (369 KS) / 1700 obrtaja i torq od čitavih 1900 Nm pri niskih 900-1100 i to mu garantuje daleko bolje karakteristike.
 
Zanimljivo je što je Solarisu najveća mana motor, a Ikarbusu najveća prednost upravo motor

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
Jednostavno mali za toliku težinu i još osakaćen isključenim Kick-down-om. Da nije isključen imao bi sigurno bolje karakteristike na usponima.
 
A sto su iskljucili
Inace BMC na 77 prednja vrata prvo krilo vezano kanapom drugo krilo nece da zatvata na svakom stajalistu bar 4 pokusaja i kretanje sa otvorenom vratima da bi se ista zatvorila gbr 3318
Takodje neradi bus plus
Kamera i unutrasnjih displeja nema
Naljepnica sa obavjestenjima nema osim one gdje je prva pomoc i nista drugo ...
 
Поливајте ви по Мазу, Лиазу и Кобри и осталом, ти аутобуси су врхунски за неке ствари, али Кобри озбиљан плус дајем за климу, најбоља је, чак и све серија МАЗова Кнежевића на 71 клима шиба убија, чак и Акија ЛДМа, док Тамнава са Икарбусима кубури! И наравно, лоша изолација сандука Икарбуса у 112М и 218М са мањком прозора је ужасна, опробана на 73 и 610... Пре 2 лета је Маз215 и зглобни Мега Бус био појам за све!
 
Gaspar18":1bendknj je napisao(la):
Поливајте ви по Мазу, Лиазу и Кобри и осталом, ти аутобуси су врхунски за неке ствари, али Кобри озбиљан плус дајем за климу, најбоља је, чак и све серија МАЗова Кнежевића на 71 клима шиба убија, чак и Акија ЛДМа, док Тамнава са Икарбусима кубури! И наравно, лоша изолација сандука Икарбуса у 112М и 218М са мањком прозора је ужасна, опробана на 73 и 610... Пре 2 лета је Маз215 и зглобни Мега Бус био појам за све!
Danas sam se vozio u novoj cobri na 309 i klima tuče samo tako, ali klima je odlična i u liazu 5292, a i u ovom starijem iz 2011

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
Хоћеш замену, ја тебе шаљем са 610 М серију Икарбуса, а ти мене ту Кобру за почетак? Или још горе, барем тог Лиаза... Сага је мени била на 610, изузетно коректан превозник, уз Ц ЛЦ и Думека, чак и Барбадос... На 71 је Тамнава проблем, јер чак и Лиази су почели да пуцају, док рецимо оне две Кобре су се прелако одрекли!
 
Ma kakav crni M, u njima tuče samo vreo vazduh iz zadnjeg dela i zbog toga se klima jedva oseća i ljudi uzmu i lepo otvore prozore. Meni se nekako čini da je u 112le bolja klima, u prednjem delu se uvek lepo ohladi autobus. Nadam se da će ovim Higerima lepo raditi klima. Čuo sam da su ljudi zadovoljni sa klimom u Higerovim e-autobusima

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
Na jednoj slici sam uhvatio dva umrla busa,ne znam jel nekome ovo uspelo pre.Desno 3075 a levo 3237.
6a127136b0e144a0df9e01a523502010.jpg
641351d35ff702ec0df4cd1ae38dc3f8.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Jeste meni, dva Solarisa kod Dzona Kenedija, razmak 20 metara 8)
 
@ Express
#3226 има жуту, а #3229 плаву ИКЕА рекламу. :wink:
@ Vinča307
Како то у #3258 не туче врео ваздух, унутра је већа хладовина него у све и једном ЛЕ-у? :|
 
Moguće da je to samo na 3251, jer je on imao taj problem čim je izašao iz fabrike

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629091#p629091:3fphobuj je napisao(la):
Žika » 10 Jun 2019 09:24 pm[/url]":3fphobuj]Cena Otokara pa da uporedimo sa Ikarbusom i Solarisom ?
Inače pričao sam sa par vozača koji voza Otokara i svi se slažu da je dobar bus.
Solaris je osakaćen sa DAF PR 228 motorom koji ima skromnu radnu zapreminu od 9,2 litra i 231 kW (314 KS) i skromnih 1275 Nm pri 1100-1700 obrtaja dok Otokar (i noviji Solarisi) ima MX11 motor veće radne zapremine 10,8 litara 271 kW (369 KS) / 1700 obrtaja i torq od čitavih 1900 Nm pri niskih 900-1100 i to mu garantuje daleko bolje karakteristike.

Bukurešt platio 400 komada različitih dužina (ne znam udeo modela) 98,3 miliona evra, znači u proseku 245750 evra. Rekao bih da je većina zglobna 18m (ne 18,75m kao naši), nešto 12m i mali broj 10,5m što bi trebalo da znači da je cena zgloba negde izmeu Ikarbusa i Solarisa. Kvalitet je svakako bliži Solarisu po više osnova. Poslednji M-ovi su koštali 281000, Solarisi su u momentu raspisivanja tendera bili 320000 tako da kad se uzme u obzir inflacija Kent 18,75m bi bio nešto više od 300000 s tim da je kao i IK218M nešto duži.

Mislim da su Lastini Kentovi C po svojim karakteristikama primereniji linijama na kojima voze IK218M i Solarisi jer imaju manje sedišta od M-a a veći motor od Urbina 18. Da je GSP kupovao Kent C 18,75m imali bi plastična sedišta i dva ista široka unutrašnja displeja u prrednjem delu i u zadnjem iza zgloba, šipke bi bile crvene osim zaštitnih za grejače koje bi se da su u boji ogulile od udara obućom. Na vratima bi bilo dobro da nema vipe od dve šipke a da su iste ravne kao kod Ikarbusa i Solarisa. Dakle ne bi bila na odmet određena doza prilagođavanja lokalnim potrebama.

Što se Laste tiče trebalo je naručiti autobuse sa većim brojem sedišta u motornom delu. Iza zgloba sa leve strane ima mesta još za 6 sedišta. Prostor za stajanje i kolica samo u prednjem delu. Osim toga bolje da je krov plav nego roze jer plava je boja originalne Lastine kolor šeme (u kombinaciji sa belom pozadinom).

Slika Conecta G Next Gen sa sajta Mercedes Benz Turk:

conecto-panorama-versions-01.jpg


Brošura sa istog sajta.

Interesantno da je Citaro G Euro 6 sada obeležen kao C628.254 dok je Conecto G Next Gen C628.341. Citaro Facelift sa vertikalnim motorom C628.290. Zagreb ima C628.285 sa horizontalnim motorom i hladnjakom iza četvrtih vrata s tim da ima jedan stepenik. Takvi su i u Oslu. Mnogo praktičnije rešenje od M.A.N A40 na kojoj je nadograđen Ik218M. Ne možeš da se polomiš sa stepenica. Inače Mercedes je ukinuo sve ostale verzije osim one sa vertikalnim motorom. 254 je naslednik 290 iako nosi manji broj.

Vredi napomenuti da za razliku od Citara koji je unakažen Conecto sa istim motorom izgleda normalno. Malo je podignut motorni deo (samo sa leve strane). Nijje rađena ružna imitacija sa desne pa ne deluje kao budževina poput Citara. Inače Citaro C2 više liči na skarabudžen Facelift nego na upakovan E6 motor u potpuno novu generaciju vozila. Za razliku od njega novi Conecto u potpunosti opravdava svoje ime.

Što se izgleda tiče i prednja i zadnja maska prate O317 koji je i sam imao oskudnu zadnju masku u svoje vreme. Više je "mercedesovski" dizajniran nego karakondžula iz Manhajma koja je zamenila onako lepe autobuse (prva generacija, osnovni i facelift). Donji deo maski Citara nije ružan, samo nisu smeli da dužu visinu u odnosu na karoseriju niti da brljave sa krivinama oko točkova i linije prozora. Na isti način je za**ao i Solaris. M.A.N koji je svakako preterao sa staklom/crnilom (najnegativnije moguće utiče na personalizaciju kolor šema) ipak na nešto liči što je posebno uočljivo kod električne verzije. Lepo je uklopljen podignut krov. Ne deluje kao budževina.

Ikarbus na C628 šasiji sa Hübner zglob/meh kompletom, BODO vratima i novim maskama (vetrobran sličan IK103/201 prve generacije sa ivičnim staklima) uz kineski nadzor bi sigurno odudarao od svega što je do sada izašlo iz te fabrike.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629154#p629154:3fphobuj je napisao(la):
Рипањац 405 » 11 Jun 2019 08:46 am[/url]":3fphobuj]@ Express
#3226 има жуту, а #3229 плаву ИКЕА рекламу. :wink:
@ Vinča307
Како то у #3258 не туче врео ваздух, унутра је већа хладовина него у све и једном ЛЕ-у? :|


Znači ipak je 3226. Pretpostavio sam ali nisam bio siguran, nije se video broj. Ne znam zašto to dozvoljavaju, u Njujorku i Londonu brojevi moraju biti crni na belom krovu da bi se videli odozgo kada se autobusi parkiraju jedan za drugim kao trolejbusi. Ne koristim više 70 a LE izbegavam kad god mi se ukaže prilika pa zaboravio.

Inače kad smo već kod pomenutih krovnih brojeva u Njujorku se ispisuju samo brojevi dok u Londonu postoje kodovi prevoznika. Arriva je ARL, Goa Ahead Group je GAG plus garažni broj vozila samog prevoznika. Znači lupam Lastin Otokar #7260 bi bio obeležen kao LAB 7260 gde LAB označava "Lasta Beograd". Umesto ćiriličnog П na na stranama karoserije pametnije je staviti kod prevoznika uz malu providnu nalepnicu sa belim fontom ispod prozora upravljačnice. Na taj način bi se samo na osnovu koda iz više uglova znalo čije je vozilo dok bi osnovne informacije o prevozniku bile prisutne na jednom mestu.
 
@ Express
Не знам, мени лично су и нови Цитаро и нови Конекто прелепи. 8) Соларис ми је тренутно најружнији од свих Европљана, укључујући при томе и ове наше. Ни Ивеко није ништа бољи. Са друге стране, уз споменути Мерцедес, Сканија, Волво, ВДЛ и МАН ми се баш допадају.
Што се Отокара тиче, ови наши ми се баш свиђају, али они у Букурешту нису били те среће. Погледајте у теми ,,Градски превоз у свету" на страници 41 моје постове у којима су приказани веома, веома озбиљни дефекти скоро нових аутобуса те марке.
 
Da, dobro me podseti. Pročitao na netu da je jednom ceo putnički salon bio poplavljen vrelom vodom. Lasta je baš imala sreće.

Danas 1000 i 1055 na 95, oba spolja izgledaju pristojno za svoje godine. 3051 na 85, klima radi.

Ispravka rečenice iz prethodnog posta, umesto sledećeg:

Umesto ćiriličnog П na stranama karoserije pametnije je staviti kod prevoznika uz malu providnu nalepnicu sa belim fontom ispod prozora upravljačnice.

Trebalo je:
Umesto ćiriličnog П na stranama karoserije pametnije je staviti kod prevoznika uz malu providnu nalepnicu sa belim fontom ispod prozora upravljačnice sa dodatnim informacijama o prevozniku u čijem je vlasništvu vozilo.

Kako mi je promaklo.
 
У ТП-овим Мазовима на 59 ради клима. не као код Кнежевића али је јако пријатно унутра. Ја се не бојим да ли ће ми панели пасти на главу или не јер знам да неће и све је у путничком простору је добро утегнуто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629082#p629082:buldtz9k je napisao(la):
Alex_BG » Mon Jun 10, 2019 9:50 pm[/url]":buldtz9k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629068#p629068:buldtz9k je napisao(la):
Vinča307 » Pon Jun 10, 2019 8:24 pm[/url]":buldtz9k]Evo i na 77 videh Bmc danas i to je po meni okej, ali za 601 mislim da nije

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
Nije baš okej ni za 77, a kamoli za 601. Kad pogledaš, ima i lepe i ružne strane. Konačno idu novi, klimatizovani autobusi, ali su gužve velike. Tek će biti gužvi ako zaista na sve polaske stave solo buseve.

Ne, na 601 ce biti valjda 7,8 solarisa i ostalo bmc zato su dodali jos 2 busa.
 
Какав соло 601? Па довољно да се један 604 и 605 сруче на Римском каналу, и ето белаја... Ја сам се возио у пар Јапанаца на 601 и по овом паклу, одговороно тврдим, да нема наметања на силу, и да сам почетник, узео бих Јапанце попут 1320, 1328, 1329 и 1330 који могу да се возе на те три линије, ништа им не фали, само неге мало... Пера Гломазић, који вози на 601, сад слави што су му склонили Икарбуса, видим га стално са Јапанцима, евентуално Соларис!
 
Vrh