Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
Дошљак":or7gv0z1 je napisao(la):
Фале зглобна возила на многим линијама реално.
Trebalo je pre kupovine i podele linija da se uradi jedna ozbiljna studija (ne one koje radi Saobraćajni fakultet po direktivi) , i da se vidi koje linije imaju potrebu za zglobnim vozilima , a koje za mešovito zglob / solo , pa da se onda pristupi analizi terena , i da se tamo gde je izvodljivo , napravi da linija bude zglobna. Ostale linije pretvoriti u solo sa jačim taktom , uz pojačanje određenih linija koje su već u startu bile solo i nemaju potrebu za zglobnim vozilima , a imaju potrebu za pojačanjem. Situacija bi bila mnogo bolja nego što je trenutna.
 
Sole, ako gledaju koliko se ljudi validira po njihovim podacima vozila su prazna na svim linijama. :D
Postoje snimači koji prate par dana određenu liniju i broje putnike, zadržavanje na stajalištima i ostalo.

Ekspress, prvo prizvođač raspoređuje rukohvate i daje ponudu za raspored sedenja u enterijeru. Kupac može da traži korekcije ili neka prilagođavanja ali pre svega greška je proizvođača što nije obezbedio adekvatne rukohvate po vozilu. Toplotna izolacija i izolacija od buke isto pada na teret proizvođača i njegovu pamet + svest. Niko normalan ne bi trebao da pravi uslov za roštilj unutar gradskog autobusa.

Što se tiče relacije GSP - Ikarbus pisao sam kako to funkcioniše u našim uslovima tako da ne treba ponavljati. Jako je prosto a komplikovano do bola.
 
Ako kupac može da traži korekciju rukohvata , kako je to onda greška proizvođača? Valjda je kupac taj koji diktira koje karakteristike enterijera želi , a ne da prihvata zdravo za gotovo ono što proizvođač ima na lageru?
 
Gile222":2a1njr3f je napisao(la):
Zna li se,koliko ce Kosmaj dobiti solaća?
Još se ništa ne zna, ali verovatno ide u Kosmaj većina i jedan deo u Karaburmu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629670#p629670:88w6n4zt je napisao(la):
Žika » 12 Jun 2019 08:48 pm[/url]":88w6n4zt]Sole, ako gledaju koliko se ljudi validira po njihovim podacima vozila su prazna na svim linijama. :D
Postoje snimači koji prate par dana određenu liniju i broje putnike, zadržavanje na stajalištima i ostalo.

Ekspress, prvo prizvođač raspoređuje rukohvate i daje ponudu za raspored sedenja u enterijeru. Kupac može da traži korekcije ili neka prilagođavanja ali pre svega greška je proizvođača što nije obezbedio adekvatne rukohvate po vozilu. Toplotna izolacija i izolacija od buke isto pada na teret proizvođača i njegovu pamet + svest. Niko normalan ne bi trebao da pravi uslov za roštilj unutar gradskog autobusa.

Što se tiče relacije GSP - Ikarbus pisao sam kako to funkcioniše u našim uslovima tako da ne treba ponavljati. Jako je prosto a komplikovano do bola.

Zavisi iz kog ugla gledaš. Sasvim je tačno da proizvođač jeste odgovoran za nedostatke svoje ponude ali opet je i naručilac odgovoran za to što postavljenim uslovima nije diskvalifikovao proizvođače sa nepoželjnim karakteristikama, odnosno što je naručio takva vozila. Drugim rečima nije loš student kriv što je prošao na ispitu već je kriv podmićen profesor.

Da je Grad tražio tu šipku ili bilo šta drugo Ikarbus bi bio diskvalifikovan samo tako. Na sledećem tenderu bi ukoliko ostane do tada u životu ponudio sve tražene uslove kako bi ostao konkurentan.

Grad ga bukvalno mazi. Za sve brljotine nije krivo nevaspitano dete (Ikarbus) već nemarni roditelj (Grad Beograd). Misli da mu čini dobro iako u stvarnosti samo održava u životu neozbiljnog proizvođača koji nijedan veliki međunarodni tender nije dobio. Može se postaviti i zahtev da je prodao toliko i toliko vozila u određenom periodu gradovima sa priložene liste u tenderskoj dokumentaciji.

Pa ja ne znam, da se ja pitam zadnjicu bi im ispomerao, ma ne bi znali gde se nalaze. Bar bi na kraju znali na čemu smo jer bi postojala samo dva ishoda: normalan autobus ili katanac. Ništa treće ne bi došlo u obzir. Turci me iznenađuju na pozitivan način iz tog razloga što pokazuju da proizvodnja nešto kvalitetnijeg vozila pristupačne cene namenjenog istočnoevrpskom tržištu nije nemoguća misija. Ko hoće nađe način, ko neće naće razlog.

Grad decenijama pokriva neozbiljnost Ikarbusa izgovorom u vidu slogana "kupujmo domaće". Mislim da im to sve teže i teže polazi za rukom jer ovaj vremenom reklo bi se sve više i više brlja.

Očito je da Grad Beograd redovno nabavlja razne dvo i troosovinske pokretne pečenjare upravo putem nameštanja tenderske dokumentacije.

Osim tom 103-kom danas sam se vozio i takođe privatnom IK112-icom na 58. Trese se kao da je vožen niz stepenice celog upotrebnog veka do dana današnjeg. Ni njemu klima ne radi.

Danas 3061 na 17. Nigde ništa ne piše osim na displejima Solaris sa sve logoom. Samo fali Jazavičar. Nema natpisa ni na papiru. Ne znaš dal je pošao za SP Novi Beograd, servis u Krnješevcima, Novatronic u Novom Sadu, u Poznanj ili na Konjarnik. Još i ako klima ne radi pa strašno. Jedino što nije Karaburmin puž, to ga vadi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629670#p629670:24n93vuf je napisao(la):
Žika » Sre Jun 12, 2019 9:48 pm[/url]":24n93vuf]Sole, ako gledaju koliko se ljudi validira po njihovim podacima vozila su prazna na svim linijama. :D
Postoje snimači koji prate par dana određenu liniju i broje putnike, zadržavanje na stajalištima i ostalo.
Ja napisah da je potrebno da se odradi normalna studija , a ne mazanje očiju nazovi studijama i nazovi kontrolisanju protoka putnika. Ovako možemo da dođemo do toga da nam nije neophodno da imamo zglobna vozila na liniji 31 , čak ni elektrobuseve , nego da sa 50 minibuseva možemo da rešimo problem.
 
Kad me šlog sad nije strefio nikad neće.

Nije Hübner.

Kompletan zglobni mehanizam sa mehom koji Mercedes ugrađuje u svoje zglobne autobuse proizvodi italijanska kompanija P.E.I Belbus koja ima pogon u Srbiji!

https://www.belbus.it/en/applications/articulated-buses

Šta je na linku slike gore sa istog sajta (referenca)? Pa Citaro G. Tu je i Heuliez. Kada odete na konfigurator izbaciće zaobljene naslone u visini kuka koje surprise surprise ima Citaro C2. Nije slučajno. To je najnovija verzija.

Mislim da M.A.N ugrađuje Hübner komplete. Svi izgledaju jako slično zbog istih karakteristika. Nisu suknje koje vise, imaju učvršćenja.

Ikarbus ugrađuje od neke naše kompanije, ne mogu sad da se seatim naziva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629665#p629665:2nz0fhrs je napisao(la):
Mitroslav » Sre Jun 12, 2019 8:38 pm[/url]":2nz0fhrs]Znali mi neko reći otprilike koliko ukupno GSP ima vozila,koliko kojih i otptrilike gde su raspoređeni?
Evo otprilike:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629537#p629537:1yz92dl2 je napisao(la):
Рипањац 405 » Wed Jun 12, 2019 1:34 pm[/url]":1yz92dl2]
Ma jok, 10ka je divno vozilo, svi treba da uzivaju u voznji i budu srecni sto imaju tu privilegiju.
Били сте цинични или...? :)

Sarkazam, naravno. :)
 
Vidim ja da nas i ovog leta čekaju toplotni udari u prevozu.

Kao što smo pre mesec dana slušali sr***a od izgovora što nema grejanja u stanovima na 5 stepeni, tako ćemo za koji dan slušati novo sr***e od izgovora što nema hlađenja u prevozu na 40.

Ološi jedni nesposobni i aljkavi. :bash:
 
Када нема климе, ту је један чувени начин расхлађивања: добра стара предња врата. :fijasko:
 
Uđeš suv i mirišljav, izađeš mokar i smrdljiv.

Mislim da je 2019. što se tiče procenta aktivnih klima uređaja u poslednjih nekoliko godina ubedljivo najlošija. Stiče se utisak da se stanje samo pogoršava.

Ne znam zašto neki vozači ne zaključavaju prozore na terminusima pre paljenja klime? Malo-malo pa u solarisu radi klima sa svim lufterima pootvaranim. Ili mi se čini, tj. uđem baš onda kada upali pre nego što dođe do sledećeg terminusa.

A što se tiče vrata, da, često ih vozači drže otvorenim da ne bi pali u nesvest za volanom. GSP ih tretira gore nego robovlasnik.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=V1ysRCFh21o[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xNhD0taJePc[/youtube]
lokacija
https://www.google.com/maps/place/Baron ... 5258?hl=sr

21.03. ove 2019. godine se jedan BMC oteo kontroli, povredio srećom samo 3 osobe i oštetio desetak vozila. ISto navode iznenadni gubitak kontrole, prevelika brzina i slično.
 
Ибертура?
Ако јесте, онда је стварно до мотора, чим и Темзе имају исте.
Док неко коначно не утуви у сиве ћелије да је битнији КВАЛИТЕТ него цена и брзина испоруке, нажалост, биће овога још много...
Леп пример је Нови Сад, који се одлучио да купи 13 ЦНГ Конекта. Али изгледа да се овде неће опаметити док се не понови сценарио помахнитале 77-ице (читај: док неко не погине), тако то бива код нас.
 
3307 BMC je imao sinoć udes na Ledinama, pijano govedo je izletelo kolegi i zakucao se u njega, srecom nema povredjenih.
 
Svi novi busevi imaju brojace putnika iznad vrata ...
Te podatke kriju tj ni jednom oh nisu javno saopstili...
 
Ti turci troše kao tamić, ne mogu tri smene da izguraju na 604 pa su ih skinuli sa 605 dok na 604 isteruju zamensko vozilo za treću smenu.
 
Da li će uopšte ići zglobovi na 77 od sutra kad promeni trasu kroz Jaše Prodanovića i Takovsku, da li može zglob u JP?
 
Може, како да не. То му је била првобитна траса.
 
Vrh