[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629670#p629670:88w6n4zt je napisao(la):
Žika » 12 Jun 2019 08:48 pm[/url]":88w6n4zt]Sole, ako gledaju koliko se ljudi validira po njihovim podacima vozila su prazna na svim linijama.
Postoje snimači koji prate par dana određenu liniju i broje putnike, zadržavanje na stajalištima i ostalo.
Ekspress, prvo prizvođač raspoređuje rukohvate i daje ponudu za raspored sedenja u enterijeru. Kupac može da traži korekcije ili neka prilagođavanja ali pre svega greška je proizvođača što nije obezbedio adekvatne rukohvate po vozilu. Toplotna izolacija i izolacija od buke isto pada na teret proizvođača i njegovu pamet + svest. Niko normalan ne bi trebao da pravi uslov za roštilj unutar gradskog autobusa.
Što se tiče relacije GSP - Ikarbus pisao sam kako to funkcioniše u našim uslovima tako da ne treba ponavljati. Jako je prosto a komplikovano do bola.
Zavisi iz kog ugla gledaš. Sasvim je tačno da proizvođač jeste odgovoran za nedostatke svoje ponude ali opet je i naručilac odgovoran za to što postavljenim uslovima nije diskvalifikovao proizvođače sa nepoželjnim karakteristikama, odnosno što je naručio takva vozila. Drugim rečima nije loš student kriv što je prošao na ispitu već je kriv podmićen profesor.
Da je Grad tražio tu šipku ili bilo šta drugo Ikarbus bi bio diskvalifikovan samo tako. Na sledećem tenderu bi ukoliko ostane do tada u životu ponudio sve tražene uslove kako bi ostao konkurentan.
Grad ga bukvalno mazi. Za sve brljotine nije krivo nevaspitano dete (Ikarbus) već nemarni roditelj (Grad Beograd). Misli da mu čini dobro iako u stvarnosti samo održava u životu neozbiljnog proizvođača koji nijedan veliki međunarodni tender nije dobio. Može se postaviti i zahtev da je prodao toliko i toliko vozila u određenom periodu gradovima sa priložene liste u tenderskoj dokumentaciji.
Pa ja ne znam, da se ja pitam zadnjicu bi im ispomerao, ma ne bi znali gde se nalaze. Bar bi na kraju znali na čemu smo jer bi postojala samo dva ishoda: normalan autobus ili katanac. Ništa treće ne bi došlo u obzir. Turci me iznenađuju na pozitivan način iz tog razloga što pokazuju da proizvodnja nešto kvalitetnijeg vozila pristupačne cene namenjenog istočnoevrpskom tržištu nije nemoguća misija. Ko hoće nađe način, ko neće naće razlog.
Grad decenijama pokriva neozbiljnost Ikarbusa izgovorom u vidu slogana "kupujmo domaće". Mislim da im to sve teže i teže polazi za rukom jer ovaj vremenom reklo bi se sve više i više brlja.
Očito je da Grad Beograd redovno nabavlja razne dvo i troosovinske pokretne pečenjare upravo putem nameštanja tenderske dokumentacije.
Osim tom 103-kom danas sam se vozio i takođe privatnom IK112-icom na 58. Trese se kao da je vožen niz stepenice celog upotrebnog veka do dana današnjeg. Ni njemu klima ne radi.
Danas 3061 na 17. Nigde ništa ne piše osim na displejima Solaris sa sve logoom. Samo fali Jazavičar. Nema natpisa ni na papiru. Ne znaš dal je pošao za SP Novi Beograd, servis u Krnješevcima, Novatronic u Novom Sadu, u Poznanj ili na Konjarnik. Još i ako klima ne radi pa strašno. Jedino što nije Karaburmin puž, to ga vadi.