Danas mi na 50 naišao privatni IK103 (najnovija verzija).
Njiše se kao kakvo nestabilno plovilo, klima ne radi, od opterećenja puca po šavovima i povrh svega ima hladnjak s leve strane kao kod niskopodnih. Onoliko prostora ispod i pored vrata (Conecto 2005 ili IK112/218M ili Citaro neke verzije) i oni se usude da progutaju prostor uz postavljanje furune bez dobre izolacije koja nema nikakvu šipku.
Nemaš za šta da se uhvatiš. visio sam bukvalno. Bilo je pakleno i to u privatnom.
Nisu smeli ovo raditi sa solo autobusaima. Jesu potrebni ali u daleko manjem broju. Da su kupili zglobne Zemunu, Novom Beogradu i Karaburmi isti bi oslobodili dsvestakečeve koje Kosmaj može da održava pa bi mogli izbaciti privatnike sa 50. Naravno dok ne reše problem horizontalnih i vertikalnih krivina na trasi radi eksploatacije pušera. Nemaju šta da doniraju Kosmaju osim solo leševa jer isti prvo treba da dobije gomilu solo Kineza (krševi da služe do stizanja novih) plus što oni sami (NBG, Karaburma, Zemun) nemaju zglobne ni za porivanje svojih linija jer štetočine misle da je potrebno samo 130 zglobnih u roku od 8 godina (oko 16 godišnje).
Ništa se ne sekirajte, kad se otvori metro skratiće se linije, pritom do tada će se raspasti sve - i solo i zglobno. Onda će da uzmu normalne zglobne autobuse, solo samo midibus 8m sa normalnim točkovima (Urbino 8.6 i slični) a privatni solo trovrataši neće biti ni potrebni.
Conecto G u Temišvaru, slika sa
http://benz-adji.blogspot.com:
Obratite pažnju na šipku kod motornog dela. Za to što naša vozila nisu ergonomska nije kriv Ikarbus već štetočine koje raspisuju tendere. Nisu kadri da traže određene ergonomske uslove ni za mesto vozača a kamoli nešto što utiče na praktičnost putničkog salona. I ne znam zašto na tenderu ne traže maksimalnu dozvoljenu temperaturu u zoni motornog dela? To je mana svim ikarbusima. Loša toplotna izolacija. Da su postacvili uslove Ikarbus bi bio primoran da problem sa postojećim modelima otkloni u nekom razumnom roku.
Novi Conecto ima stepenice zbog previsoko postavljenih sedišta (nešto su ugurali ispod što je posledica ugradnje glomaznog euro 6 motora koji izbija i na krov i u salon) isto kao i Citaro, uz to plastika kutije hladnjaka je zaobljena - ne povlači se iznad kutije motora pa ravno gore i onda koso da bi ispratila liniju spajanja plafona i bočnih ploča. Sada više liči na Ikarbus.
Stara verzija sa priložene slike ima idealne karakteristike enterijera za koncept sa vertikalnim motorom i hladnjakom u levom zadnjem ćošku. Zaboravi da spomenem da i Otokar kao i ovaj Conecto ima debelo sedište iza zadnjih vrata kako bi se sprečilo trpanje trećeg što za posledicu ima otežan pristup najdaljem sediptu do prozora tj. opet lošu ergonomiju.