Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Na 77 i mogu da ubace po koji Bmc. Neće biti toliki problem jer u 77 i nije tolika gužva

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
Кад су 601 спаковали сад могу свуда да стављају солаће.
 
Значи, показали су свој квалитет за само 3 недеље... Не желим да баксузирам ни најмање, али прилично сам уверен после овога да се ни Кинези неће показати баш у најбољем светлу. Боље лепо да су узели нископодне Конекте за Космај, а за остале погоне Отокаре ако већ немају новца за боље, и да је дат неки разуман рок за испоруку. Ено Нови Сад добија нове ЦНГ Конекте на јесен.
 
I ja nisam baš mnogo očekivao od ovih Bmc buseva, ali od Higera očekujem dosta bolje autobuse

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628525#p628525:3bspl4zt je napisao(la):
Miroslaves » Sub Jun 08, 2019 8:51 am[/url]":3bspl4zt]Na 77 od jutros rade

Rade li kombinovano sa Solarisima ili?
 
@ solecar
Ни ја нисам много очекивао од турских аутобуса. Дрље дрљаве. :bash: Док Космајеви ИК-112ЛЕ већ три и по године раде без икаквих проблема, осим #3221. И, што је најважније, ни једном примерку није пукла шасија, нити отишао трап као на БМЦ-има. :grand:
 
A sa čim 3221 ima tolikih problema. Realno ovako vuče ko mećava i farban je napred već 3 puta
 
Jel zna neko šta je više sa 3230 sa 311. U poslednjih godinu dana, mislim da ni 4 meseca rada nije sklopio sve ukupno

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628564#p628564:2v6itnqh je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Jun 08, 2019 2:11 pm[/url]":2v6itnqh]@ solecar
Ни ја нисам много очекивао од турских аутобуса. Дрље дрљаве. :bash: Док Космајеви ИК-112ЛЕ већ три и по године раде без икаквих проблема, осим #3221. И, што је најважније, ни једном примерку није пукла шасија, нити отишао трап као на БМЦ-има. :grand:

IK-112LE imaju problema od kad su krocila na ulice Beograda, a taj problem je ono sto je odmah uocljivo, a to su vrata (pogotovo treca). Mehanika jedna firma, elektronika druga, vrata treca itd. Pre neki dan,taj isti model se pokvario na sred 29.novembra(27E), sa ne znam 100 putnika u njemu u 15.30. Majstori konstantno imaju problem sa ovim modelom.
 
A sa čim 3221 ima tolikih problema. Realno ovako vuče ko mećava i farban je napred već 3 puta
Са електроником, цркавала му је неколико пута, пролетос га није било малтене 2 месеца због тога, од фебруара до априла, а како сам могао чути од неких возача, имао је проблема и са кочницама пре 2 године.
IK-112LE imaju problema od kad su krocila na ulice Beograda, a taj problem je ono sto je odmah uocljivo, a to su vrata (pogotovo treca).
Трећа врата проблем? Па и велики Ирисбус Кросвеј има исто толико узана трећа врата!!!
Узгред, да ли сте се икада запитали зашто се на новим ИК дешава оно изненадно отварање врата одмах по затварању? Врата су опремљена системом против заглављивања путника и, када сензори детектују страно тело, једноставно се сама отворе. Стога није препоручљиво држати се за рукохвате на њима током затварања. И возачи су, барем ови Космајеви, углавном упознати са тим, па у 95% случајева не крећу док се иста не затворе. Нешто нисам чуо примедбе на рачун врата код приватних ИК-112 из 2011., као ни код ГСП-ових ИК-218 из 2012., она су наручивана без система против заглављивања ако се не варам.
 
Шта је са 3101? Тај није саставио ни 3 године на улицама. Нестао је крајем 2016. ако се добро сећам, појавио се на кратко са Интерспорт рекламом негде у фебруару прошле године или можда касније, онда је добио Фјуз Ти рекламу и био на свом 1/23 а сада га више нема у саобраћају.
 
Неће тај саставити ни месец дана опет ће на клоцне.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628683#p628683:1jrtsxzc je napisao(la):
Рипањац 405 » Ned Jun 09, 2019 6:09 am[/url]":1jrtsxzc]
A sa čim 3221 ima tolikih problema. Realno ovako vuče ko mećava i farban je napred već 3 puta
Са електроником, цркавала му је неколико пута, пролетос га није било малтене 2 месеца због тога, од фебруара до априла, а како сам могао чути од неких возача, имао је проблема и са кочницама пре 2 године.
IK-112LE imaju problema od kad su krocila na ulice Beograda, a taj problem je ono sto je odmah uocljivo, a to su vrata (pogotovo treca).
Трећа врата проблем? Па и велики Ирисбус Кросвеј има исто толико узана трећа врата!!!
Узгред, да ли сте се икада запитали зашто се на новим ИК дешава оно изненадно отварање врата одмах по затварању? Врата су опремљена системом против заглављивања путника и, када сензори детектују страно тело, једноставно се сама отворе. Стога није препоручљиво држати се за рукохвате на њима током затварања. И возачи су, барем ови Космајеви, углавном упознати са тим, па у 95% случајева не крећу док се иста не затворе. Нешто нисам чуо примедбе на рачун врата код приватних ИК-112 из 2011., као ни код ГСП-ових ИК-218 из 2012., она су наручивана без система против заглављивања ако се не варам.

Vozila se iskljucuju iz tog razloga cesto sa linije.Pricam za 27E, za ostale ne znam.I da, pricao sam sa vozacima i oni mi potvrdjuju to. Neki i nece da ga iskljuce, da se ne bi gubili polasci, nego ga voze takvog, sa konstantnim negodovanjem putnika, vulgarnim dobacivanje, vredjanjem...
 
GB 898 Crko :)
b4c713a7cf56066651114613cd5170fc.jpg


Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
 
112ЛЕ није требао да иде на линије типа 27Е, 44, 53, и надам се да ће са доласком нових соло аутобуса коначно све 112ЛЕ распоредити на потезе 300 и 400.
 
Мора, овако је неподношљиво. Радије бих Конекте на 53 и 89 него ЛЕ. Ово нема везе са мојим мишљењем о Икарбусу.
 
Слажем се у потпуности. ЛЕ форсирају на градским линијама из чисто маркетиншких разлога.
 
Ma svaki LE na potez 300 i 400. Tamo mogu odlično da funkcionišu ko i ovi koji su već na tim linijama,a sto se tice elektronike,iskreno mislim da kada bi u GSP-u bilo strucnih ljudi oko toga,da bi taj isti 3221 posle kvara izasao za maksimum dva dana u saobracaj,nego cekaju da ga posalju da se radi,onda to neko umesto da resi kvar,skine greske i onda se to ponavlja. Radim elektroniku na automobilima dugi niz godina i tvrdim da je tako. Sve se to da resiti vrlo lako.
 
Le neće otići na poteze 300 i 400 zato što je to Vučićev Mercedes i mora da se vidi u gradu

Послато са Mi 9 SE уз помоћ Тапатока
 
Vrh