Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Zato i napisah prosecan putnik. Apsolutno sam za postovanje svih sigurnosnih propisa, samo naglasavam da pomenuti nisu poznati svim korisnicima javnog prevoza i da se delimicno i iz tog razloga odlucuju za laksu ili njima logicnu varijantu.
 
Tako što uguravaju kolica sve sa detetom u njima između vrata i rukohvata u starim, visokim autobusima. Nagledao sam se puno njihove logike.
Ili kad ulaze na zadnja vrata daleko od vidokruga vozača.
 
Шта је сад ово? Зар није већина њих већ имала ремонт лимарије и ентеријера?
У сваком случају, подршка, него питам односи ли се то на све или само на оне који нису ремонтовани.
Могли су и ИК-103/201 из 2006. да укључе у причу, да одраде још коју годину.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613326#p613326:3o6uxtlg je napisao(la):
Рипањац 405 » Uto Apr 02, 2019 12:23 pm[/url]":3o6uxtlg]#3221 коначно враћен из мртвих!!! :D Ено га данас после скоро 2 месеца на свом 1/407 поласку.
#3226 добио ултра одвратно залепљену рекламу за ИКЕУ чини ми се. :bash: Залепили су му преко оног црног око фарова, предња стена уживо изгледа одвратно, ено га данас на 401...
@ nekianonimnilik
Тако је, правилник везан за уношење колица у превоз мора да доживи корените, али буквално тектонске промене за добро свих нас. Овај садашњи је тако ужасан да није ни чудо што све мање мајки одлучује да рађа, поред свих осталих разлога. Неће да може овако.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NNW2Jwv7jq0[/youtube] Да сам ја нека власт, увео бих дозвољено уношење колица, АЛИ да буду окренута контра од смера вожње ради безбедности детета. Код средњеподних возила не би смела да се налази нама добро позната шипка на средњим вратима, већ би морале да буду 2 шипке постављене лево и десно од средине улазно-излазног простора средњих врата, као код Необуса.
А што се тиче возача аута... хвала Богу па не планирам да полажем возачки баш због оваквих учесника у саобраћају. Данас буквално свако може да вози ауто, што неко овде рече, себичлук се намножио до крајњих граница. Такође, треба увести ОБАВЕЗАН психо-тест за све полагаче, без обзира на категорију. Наши возачи аутомобила су, генерално, темпиране бомбе.
Video sam ga juče na 302 i baš sam se iznenadio što se konačno vratio. Ali ne verujem da će dugo raditi do novog problema sa elektronikom. Jednom u životu sam išao na 407 i baš mi naiđe 3221 i pokvari se. On je jedini 112 LE koji je imao ozbiljnih problema, a kod M serije je to bio 3230 koji radi na 311.
 
Нека их макну са 89 за почетак, широко им поље, 154 и 168 су мајка за њих!
 
#3221 је дрљина неопевана! Чак сам више пута чуо, у разговору између возача (незванично), да су и кочнице знале да му зарибају!!!
Мени лично најдражи примерци ЛЕ-а су: #3204, #3216, #3218 и некадашњи редовњак са 407 #3229. Не знам зашто не врате #3229 на 407, али и #3217 на 403, давно им је истекла та гаранција, није никаква наука. Него очигледно гледају ако треба нешто ново да се пошаље за Рипањ, да нам и то увале да буде фелерично... :rant: Нешто у фазону ,,ево, имали сте добар аутобус, а сада да вам на кварњака увалимо кршину". Гори су и Дел Боја из ,,Мућки". Дискриминација невиђена!
 
Ik-112le је лом. Једино што ваља је нископодност.
 
Баш да је лом и није... Но добро, свако има своје мишљење! :wink:
 
Тресе се у вожњи више него Mercedes Benz O405. Звучи глупо, али истинито.
 
Isti taj ik 112Le radi bez ikakvih problema i kvarova u Arivi, ima tacnije problema sa zadnjim vratima, znaju nekad da se ne otvore do kraja, ali sta da se radi kada su preko noci promenili vrata sa jednokrilnih na dvokrilna. Ko se seca na predstavljanju autobusa treca vrata su bila jednokrilna.
 
jezivo prepun bus sa natpisom da je u kvaru poljubio zemlju

56679282_10215513011753138_3361466144308330496_o.jpg
 
Линија? Претпостављам 44...
Иначе, пошто видим да је у питању Космајац, ово је не баш ретка слика код нас на 405... И то баш са оваквим истим ИК-103Ф аутобусима и ФАП-овима.
 
Уђох данас после 100 година у #3221 на 407 да видим има ли помака у одржавању и, као што сам и очекивао, разочарах се. Једини плус је то што су га очистили. Урнисан је до максимума, цркао предњи дисплеј, растрешен само тако, један панел напред је толико разјапљен да сам мислио да ће да падне, поменути панел је и мастан на све то. А и возач га је нагарио само тако, преко лежећих уместо да успори, вадио је камење у бубрегу. Шта Космајци знају да направе од доброг аутобуса, то је чудо једно. Неће #3221 још дуго са оваквим одржавањем, а и посадом.
 
Ik-112le je loš autobus. Normalno da su ga uništili za kratko vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614339#p614339:3sp4jcx1 je napisao(la):
Рипањац 405 » 06 Apr 2019 04:28 am[/url]":3sp4jcx1]Линија? Претпостављам 44...
Иначе, пошто видим да је у питању Космајац, ово је не баш ретка слика код нас на 405... И то баш са оваквим истим ИК-103Ф аутобусима и ФАП-овима.

linija "vozilo u kvaru"

moram da priznam da mi je bilo previše žalosno da fotkam kada sam se približio jer je baš bilo tužno videti putnike koji posmatraju kako ih svi fotografišu, a nemaju mesta da okrenu glavu u stranu
 
Ovo je Ik-112m. Po meni bolji od Ik-112le.

Mogao si prići bliže.
 
Vozači izgleda da će bosi odlaziti svojim kućama.

Pogledajte prilog 1

Pa još ne vide ovako plitko lepljenje obuće. Kolike su stipse da su maksimalno štedeli na koži.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614582#p614582:b3wgk9f7 je napisao(la):
Expert » 07 Apr 2019 01:56 pm[/url]":b3wgk9f7]Ik-112le je loš autobus. Normalno da su ga uništili za kratko vreme.
Na osnovu čega to tvrdiš?
Obzirom na ulaganje i održavanje više nego dobro su se pokazali, druga stvar je što to nije predviđen za to što rade. To je autobus koji nije namenjen linijama gradskog tipa, već za linije sa manjim protokom putnika, to je LE princip. Odnosno, nudi više mesta za sedeti u odnosnu na standardni gradski autobus. Sama konstrukcija od drugih vrata ka nazad, nije najsrećnija za stajanje u gužvi, ali ajde da kažemo, nužno zlo. Loš, ne može se reći, bilo je gorih serija (konstrukcionih promašaja) mnogo više van saobraćaja od IK112LE, dosta problematičnijih, sve u svemu, model koji da je razrađivan imao bi dosta prostora u Srbiji. Par modela je pored Beograda, Pančeva, našlo put i do kupaca po Srbiji.

Nadam se da će novi vlasnik imati mnogo ozbiljnijih planova za budućnost firme, da će razmišljati na duže staze pa da u tim uslovima, vidimo šta se može.
 
Otvorena sezona, Arriva Beograd :)
a254f387e62a4537b405e5fecd21a31b.jpg


Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Vrh